Miehelle riittää pelkkä oleminen??
Nyt on pakko purkautua. Huoh, tässä jo useamman kuukauden yrittänyt PUHUA miehelle omista tuntemuksista jne... mies ei ole ehtinyt/jaksanut kuunnella, joten olen odotelllut parempaa tilaisuutta..Sitä kuitenkaan saamatta. Nyt tilanne kärjistyi, en jaksanut enää vaan itku tuli. mies sanoi:"älä ala alittamaan, soita vaikka jollekin kaverillesi!"
Yriotin siis kertoa asiasta, joka on painanut minua jo monta kuukautta. Nyt tuntuu siltä että parempi yksin kuin huonossa suhteessa!
Mies haluaa aina mennä helpoimman mukaan, tehdä niinkuin hänelle on parasta (saa levätä ja olla rauhassa) ja ikinä ei lohduta/kysy miten päivä meni, kunhan hän vaan saa olla "rauhassa", onko muilla samanlaista?
Kommentit (14)
Ku edes jollekin kelpaa ei sen muun o niin välii.
Kuulostaa tutulta. Meillä mies pakenee aina paikalta kun alan itkeä tai muuten kertoa tunteistani. Ja kun hän tulee takaisin, kaikki pitäisi olla ok enkä saisi enää olla pahoilla mielin.
Mies ei rasita sinua omista ongelmistaan pillittämällä ja toivoo, ettet sinäkään tekisi hänelle samaa. Reilu peli molemmin puolin.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:06"]Kuulostaa tutulta. Meillä mies pakenee aina paikalta kun alan itkeä tai muuten kertoa tunteistani. Ja kun hän tulee takaisin, kaikki pitäisi olla ok enkä saisi enää olla pahoilla mielin.
[/quote]
Älä itke. Käytä sekin energia johonkin hyödylliseen.
Meillä mies teki tuota myös. Lopetin sille valittamisen ja puhuin ihmisille joita oikeasti kiinnosti auttaa ja kuunnella. Sitten mies valitti että en enää kerro mitään ja epäili pettämisestä kun en enää vaatinutkaan siltä huomiota :DDD
Voi kyllä. Exäni oli juuri tuollainen, lisäksi sairaalloisen mustasukkainen, mikä johti siihen, että 2,5 vuoden avoliitostamme 1,5 vuotta olin vankina omassa kodissani, eikä ollut edes ketään, kenelle purkaa pahaa mieltä. Miehen vastaus kaikkeen oli "älä jaksa", tai joku murahdus. Pitkään sitä jaksoin, mutta jostain sain voimaa lopettaa suhteen, mikä olikin elämäni paras päätös.
Sen jälkeen vasta olen ymmärtänyt, mitä sana "kumppani" tarkoittaa. Olin tapahtumien aikaan 18-21 vuotias, eli aivan liian nuori kokemaan sellaista. Omasta mielestäni. Ap, aina on parempi olla yksin, kuin tukehduttavassa parisuhteessa. Miehesi kuuluu olla sinun tukesi, se turva, mihin voit illalla käpertyä.
N24
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:18"]
Mies ei rasita sinua omista ongelmistaan pillittämällä ja toivoo, ettet sinäkään tekisi hänelle samaa. Reilu peli molemmin puolin.
[/quote]
Olisin mielummin yksin kuin tuollaisessa parisuhteessa.
Kannattaa päästää tuo "aarre" menemään.
Olen ollut vastaavassa tilanteessa. Mies kehotti ottamaan kaveriini yhteyttä ollessani surullinen. Itkin jotakin hänelle, eikä hän lohduttanut yhtään. Parisuhde veteli viimeisiään, ja minä hullu en heti tuon tavan takia eronnut, vaikka sydämeen sattuikin ja teki pahaa kun läheinen ei välitä.. Onneksi lopulta erosin hänestä, sen jälkeen olen ollut onnellisempi :)
Kannattaa ottaa mies, joka kuuntelee, puhuu ja tukee?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:06"]Kuulostaa tutulta. Meillä mies pakenee aina paikalta kun alan itkeä tai muuten kertoa tunteistani. Ja kun hän tulee takaisin, kaikki pitäisi olla ok enkä saisi enää olla pahoilla mielin.
[/quote]
Tämä on ihankuin omasta suustani. Mies pakenee myös aina jos nostan jonkun suhteen epäkohdan esiin. Ei halua puhua mistään. Siis ei puhu edes nykyään arkisista asioista, kun kysyn jotain niin vastaa kahdella sanalla. Ei tässä kauaa enää kärvistellä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:41"]
Nyt on pakko purkautua. Huoh, tässä jo useamman kuukauden yrittänyt PUHUA miehelle omista tuntemuksista jne... mies ei ole ehtinyt/jaksanut kuunnella, joten olen odotelllut parempaa tilaisuutta..Sitä kuitenkaan saamatta. Nyt tilanne kärjistyi, en jaksanut enää vaan itku tuli. mies sanoi:"älä ala alittamaan, soita vaikka jollekin kaverillesi!"
Yriotin siis kertoa asiasta, joka on painanut minua jo monta kuukautta. Nyt tuntuu siltä että parempi yksin kuin huonossa suhteessa!
Mies haluaa aina mennä helpoimman mukaan, tehdä niinkuin hänelle on parasta (saa levätä ja olla rauhassa) ja ikinä ei lohduta/kysy miten päivä meni, kunhan hän vaan saa olla "rauhassa", onko muilla samanlaista?
[/quote]
Tyhjää hapatusta. Pillua, katto päänpäällä ja lämmintä sisällä. Mitäpä muuta sitä leijonakaan tarvitsisi savannilla.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:41"]
[/quote]
Oli samantapainen mies. Ei ole enää, onneksi.
Ei ole samanlaista. Sinun taitaisi tosiaan parempi olla yksin.