Miksi Suomi ei ole jo lähettänyt aseapua Ukrainaan!?
Nyt on KIIRE! Hävettää olla suomalainen,olisi tässäkin asiassa pitänyt toimia jo ajat sitten, mutta mitä tekee hallitus? Lähettää kypäriä!
Kommentit (23)
Ehkä Suomessa tiedetään, että nyt ei ole varaa lähetellä aseapua muualle, sillä sitä saatetaan tarvita kohta itsekin.
Pietarin trollin märkä uni.
No ei, kyllä ap on vain tyhmä lapsellinen suomalainen.
Koska suomivasemmisto yhdessä rintamassa moskovanspämmijöiden kanssa on tuollaista aseapua vastaan. Eli vasemmisto pääsi alkujärkytyksestään yli ja on taas tutulla ja turvallisella moskovanmielistelylinjalla.
Eihän meitä suomalaisiakaan muut maat uhkaa kuin Venäjä. Joten miksi emme hoitelisi Venäjää Ukrainassa lähettämällä apua sinne.
Vasemmisto siellä jo ehdottelee taas liittymistä venäjään
meillä ei ole ylimääräisiä aseita. Oletan, että suomi lähettää rahaa kaikessa hiljaisuudessa jollekin maalle, joka ostaa niillä aseita osana omaa asetoimitustaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on lähettänyt rahaa. Aseet tarvitaan kohta itse.
No emme tarvitsisi niitä itse, jos Venäjä pysäytetään jo Ukrainassa. Miksi te vasemmistolaiset haluatte odottaa, että Venäjä tulee tänne?
Kaikkien ei tarvitse auttaa kaikkia.
Kannatan kaiken mahdollisen avun antamista Ukrainaan, mutta valitettavasti täytyy varautua siihen, että aseita tarvitsemme kohta me itse.
Eiköhän meiltä vähän aseapua liikenisi, jos tahtoa olisi. Mutta ilmeisesti hallitus ei halua apua muilta mailta, jos itse joudumme joskus samaan tilanteeseen kuin Ukraina nyt. Noloa Suomelle.
Vierailija kirjoitti:
eikä kenenkään meitä kun rssä on kohta täällä
Voisimme maksaa jollekin maalle, että se lähettää enemmän kuin muuten lähettäisi
No ei tietenkään kriisin aikana rajanaapurina omia varastoja tyhjätä.
Tässä maailman tilanteessa Suomen täytyy huolehtia omasta kyvystämme suojata maatamme aseellisesti, jos Venäjä alkaa tulla rajojen yli. Onneksi Suomi on ollut kaukaa viisas ja on hankittu kunnon hävittäjät ja muutenkin puolustukseen on panostettu.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään kriisin aikana rajanaapurina omia varastoja tyhjätä.
Ei kai kukaan niitä kokonaan olisi tyhjäämässäkään.
Vierailija kirjoitti:
Joo, muistetaan tämä sitten kun Venäjää ei pysäytetä nyt ja siirtyvät Suonen kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, muistetaan tämä sitten kun Venäjää ei pysäytetä nyt ja siirtyvät Suonen kimppuun.
*Suomen
Varmuusvarastoissa on tulppaanin sipuleita ja sombreroja.
Eihän Suomi ole tekemässä mitään muutakaan, ellei Venäjän ilmatilan sulkemista VIIKOKSI lasketa. Venäläiset urheilijat urheiluvat meillä viikonloppuna, Norjaan heillä ei ole asiaa.
Muiden maiden pakotteista kyllä hälistään suureen ääneen, jos eivät heti parissa päivässä toimi.
Suomi on lähettänyt rahaa. Aseet tarvitaan kohta itse.