Harrastin seksiä mökkinaapurin tyttären kanssa. Miten kertoisin vaimolle?
Humalassa hieman lipsahti. Tyttö 17-vuotias, että siitä ei haittaa. Haluaisitteko naiset kuulla moisesta, vai olisiko minun parempi vain olla hiljaa? Olen miettinyt, ettei ole mitään järkeä pahoittaa vaimon mieltä yhden teinihoron takia.
Kommentit (24)
Ole hiljaa. Ellei se lissu sitten palaa kinuamaan lisää.
Haluatko Mielummin, että vaimo saa kuulla muuta kautta? Tuon ikäiset kertovat taatusti jollekin ja lopulta homma on vaimon tiedossa. Parempi ehkä itse kertoa.
"Hei vaimo, harrastin seksiä mökkinaapurin tyttären kanssa." Noin.
"Teinihoro"
Okei. Mitäs menit painamaan sitä tyttöä jos kerta nuin palavasti haluaisit kertoa.
Kuulostat vastenmieliseltä tyypiltä. Ensin petät vaimoasi alaikäisen naapurin kanssa ja sitten kutsut vielä tätä naapuria horoksi. Tässä jutussa horo on kyllä sinä, joka petät ja panet ympäriinsä.
Jos ei ole kuivan maan mökki, voit kertoa sekoilleesi kännissä merenneidon kanssa. Menee humalan tiliin, eikä usko.
Nussitko molempiin reikiin ja paljaalla? Laukesitko sisään? Kuvaile lutkan vartaloa. Teinihuorat ovat kiimaisia ja vanhemman miehen kullin perään varsinkin, muutamaa on tullut tämänkin kesän aikana painettua.
-Vanhempi herrasmies
Keep dreaming, old fart, keep dreaming!
Pöljä. Et kerro, tietenkään. Ei se vaimokaan sulle kerro, kun paneskelee teinihoron isän kanssa.
No ei mitään järkeä kertoa, minusta lipsahdukset kuuluvat elämään enkä itse haluaisi tietää. Toki olet provo, mutta tottahan syötyisi nielaistaan ja sinut haukutaan suohon.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:20"]
Kuulostat vastenmieliseltä tyypiltä. Ensin petät vaimoasi alaikäisen naapurin kanssa ja sitten kutsut vielä tätä naapuria horoksi. Tässä jutussa horo on kyllä sinä, joka petät ja panet ympäriinsä.
[/quote]
Ei mies voi olla horo. Horohan se on, jos varatun miehen viettelee. Ohis
Miten vitussa täällä menee kaikki provot läpi?
Menee menee provot läpi kun on kaikenmaailman saamattomat pervot asialla.hahahahaaa/ kun naurattaa!!!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:25"]
[/quote]
Heinäkuun helteet ovat sulattaneet aivot ja vieneet arvostelukyvyn.
Oikeesti. Ap on av-mamma porvoosta. Huono. Ei jatkoon.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:25"]
[/quote]
Läpi ja läpi. Täällä on aika vaisu ilta, niin hauskaahan näiden kanssa on vatvoa. :D
Mä miettisin enemmän sitä mökkinaapuria kuin vaimoa..
Ja sit sä heräsit, mällit vatsalla.
Ole hiljaa.