Siis mitä v****a? Pikavippiasiaa.
Otin pukavipin tossa reilu viikko sit ja sen eräpäivä on perjantaina jolloin aion sen maksaa.
Eilen mulle soitettiin ko. puljusta että olethan tietoinen että meillä voi myös siirtää eräpäivää eteenpäin... Joooo mutta ihan meinaan maksaa sen nyt heti pois.
Kommentit (11)
Mitä outoa tuossa on? Normaalia bisnestä palveluntarjoajan näkökulmasta.
Eräpäivän siirto maksaa sille jotain 30e tms. Tottakai ne haluaa lisätienestiä :D
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:10"]Otin pukavipin tossa reilu viikko sit ja sen eräpäivä on perjantaina jolloin aion sen maksaa.
Eilen mulle soitettiin ko. puljusta että olethan tietoinen että meillä voi myös siirtää eräpäivää eteenpäin... Joooo mutta ihan meinaan maksaa sen nyt heti pois.
[/quote]
Meille soitettiin myös. Sanoin että makaetaan eräpäivänä pois. :)
Koko pikavippibisnes perustuu korkotuloille, ei sen kummempaa.
No vituttaa tollanen soittelu! Ja onks toi kauheen eettistäkään? :D
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:13"]
[/quote]Onko eettistä ottaa pikavippi? Kuka on niin tyhmä, että ottaa pikavipin ja maksaa sairaasti korkoa?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:13"]
[/quote]Onko eettistä ottaa pikavippi? Kuka on niin tyhmä, että ottaa pikavipin ja maksaa sairaasti korkoa?
[/quote]
Eka pikavippi ilman korkoa. Ja tilinylitysmaksu olis ollu enemmän kun pikavipin korko. Joo oon kädestä suuhun elävä duunari jonka piti yllättäen käydä apteekissa hakemassa yli satkun lääkkeet viikkoa ennen tilipäivää.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:13"]No vituttaa tollanen soittelu! Ja onks toi kauheen eettistäkään? :D
[/quote] Ei taida etiikka hirveesti pikavippifirmoja muutenkaan painaa :)
Niin? Mitä ?