Joko nyt saa sanoa, että Putin ryssi
hyökkäyksen Ukrainaan, vai tuleeko sille paha mieli?
Slava Ukraïni!🇺🇦
Слава Україні! Героям слава!
Kommentit (29)
Kieltämättä järkyttävä virhearvio, mutta sitä hän ei voi tietysti itse diktaattorina ja despoottina myöntää. Sellaiset kun ainakin omasta mielestään ovat aina kaikissa asioissa vain ja ainoastaan oikeassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin näin, mutta häviää kuitenkin... On jo hävinnyt ja aivan oikein...
Hävinnyt millä mittarilla?
Kaikilla havaittavissa olevilla. Kattopa vaikka pörssikurssia, jos numeroita haluat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, puoltolause. Ja suomi on natossa vappuna.
Ja lehmät lentää. Marin eikä Suomen tasavallan presidentti Niinistön mukaan Nato optio ei ole tämän maan asia.
Muka suurvalta ja panssarivaunuista loppuu löpö, ammukset 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putinin alkuperäisen suunnitelman mukaan "sotilasoperaation" arvioitiin kestävän noin kaksi viikkoa. Vielä ei ole kulunut viikkoakaan ja Kiovaa ollaan jo saartamassa. Minä en elämöisi Venäjän häviöllä vielä, koska se on alusta lähtien ollut epätodennäköisin vaihtoehto.
Mitä neukut tekevät Kiovalla, symbolinen merkitys vain. Koko maan miehittäminen vaatisi 3-5 miljoonaa sotilasta jos Ukraina hajauttaa puolustuksen.
Siitä alkaa uusi afganistanhelvetti neukuille.
Putinin julkilausuttu tavoite ei missään vaiheessa ole ollut Ukrainan miehittäminen, eikä 190 000 ukkoa siihen riittäisikään.
Putin tuo totuuden torvi. Ihanko luulet, että se tyyppi ääneen kertoo mitä mielessään liikkuu? Soittelee Iltasanomiin kuulumisia?
Putin on hävinnyt kävi miten kävi, en keksi mitään vaihtoehtoa jolla Putinin voisi ajatella voittaneen. Vaikka hän ns. "voittaisi" Ukrainassa, hän on hävinnyt kokonaisuuden ja luulen, että voitto Ukrainassakin olisi lyhytaikaista hupia.
Ihmettelen suomalaista vasemmistoa joka trollaa putinin puolesta, maksaakohan ohrana ruokapalkalla?
Ukrainalainen siviili vittuilee venäläisille tankkimiehille jolla polttoaine loppu!