"S-ryhmä aloitti hyllyjen tyhjentämisen tänään aamulla: ”Ne tuotteet, joissa valmistusmaana lukee Venäjä, kerätään pois”"
Kommentit (186)
Tässä linkki ..
Eipä tarvi enää asioida S ryhmässä 👍😊
Mitä järkeä, olisi myyty vanhat pois ja jätetty uudet tilaamatta. Menevätkö roskikseen?
Jokaikinen Prisma ja rautakauppa pitää sulkea Venäjällä! Tuo on älyvapaata näpertelyä, kun tiedetään, miten pieni osuus venäläisiä tuotteita on S-ryhmän kaupoissa!
Naurettavaa. K-kauppa sai just uuden asiakkaan. Eikai ne oo menny tämmöseen?
Moraaliposeeraus on aina yhtä iljettävää kun se tehdään kumartamalla EU eliitille ja sen päämäärille.
Tavallisia kansalaisiahan tässä taas rangaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä, olisi myyty vanhat pois ja jätetty uudet tilaamatta. Menevätkö roskikseen?
Tuotteet maksettu, mutta tappiot maksatetaan nyt asiakkailla. Järjetöntä!
Mitähän nämä tuotteen ovat, en ole kiinnittänyt mitään huomiota, mutta olenkin vegetaristi.
Mitä niille tehdään? Heitetään roskiin? Miksei myydä vanhat pois ja ei vaan oteta uutta tilalle.
En halua että syyttömät siviilit Venäjällä jäävät työttömäksi ja kärsivät johdon tekemistä valinnoista. Siksi en ala boikotoimaan, se koskettaa eniten juuri niitä heikommassa asemassa olevia.
Tietääkseni Putin ei omista suolakurkkuyrityksiä.
Sama pitäisi tehdä kiinalaisille tuotteille, koska valmistettu saastuttavasti ja ihmisoikeuksista piittaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotteet maksettu, mutta tappiot maksatetaan nyt asiakkailla. Järjetöntä!
Tämähän on S-liikkeen perustava liiketoimintamalli.
Venäläiset kommentoimassa, yllätys!
Sehän on nyt päivänselvä asia , ettei venäjä ole millaan tasolla suosiossa. Hyvänen aika sentään, mur haa va vensku, miettikää nyt vähän. Kaikki pakotteet sallituja ja oikeutettuja juuri tuota hallintoa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama pitäisi tehdä kiinalaisille tuotteille, koska valmistettu saastuttavasti ja ihmisoikeuksista piittaamatta.
Minä olen boikotoinut kiinalaisia tuotteita jo koronan alusta lähtien ja jatkan boikotointia.
Olisi aika hienoa, jos ne poistettavat tuotteet lahjoitettaisiin vaikka leipäjonoihin. Sitten tämä olisi aika hieno veto. Jos ne heitetään pois, niin se ei kuulosta hyvältä, vaikka boikotoin itsekin kaikkea Venäjään liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän nämä tuotteen ovat, en ole kiinnittänyt mitään huomiota, mutta olenkin vegetaristi.
No, hyvä, että mainitsit. Harvoinhan vegetaristit mainostavat ruokavaliotaan.
Vai...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen boikotoinut kiinalaisia tuotteita jo koronan alusta lähtien ja jatkan boikotointia.
Aika haastavaa, vaikka hyvä ajatus onkin.
Hurskastelua.