Olen puutteessa ja neuvoton N33
Elän parisuhteessa. Miehelläni on ilmeisesti meneillään kuiva kausi tai masennus, joka vaikuttaa hänen haluihinsa. Hän itse sanoo, ettei se johdu minusta. Aikaisemmin meillä oli ihania, kokonaisia päiviä jolloin nautimme toisistamme. Laukesin niin että silmissä säkenöi. Nykyään hän ei enää tee aloitteita tai osoita, että haluaisi minua seksuaalisesti.
Olen tullut torjutuksi niin monta kertaa, etten jaksa enää laskea. Välillä saan hänet hartiavoimin viekoiteltua seksiin, mutta hän ei oikein anna siihen itsestään mitään. Jään niin epätyydytetyksi, että omakin mielenkiintoni häntä kohtaan on alkanut laskea. En muista milloin olisin viimeksi lauennut hänen kanssaan. Seksi kestää niin vähän aikaa, etten ehdi mukaan edes omin voimin. Puhumattakaan siitä, että hän ottaisi minut huomioon...
Pahinta on, että asiasta ei voi edes mainita tai puhua ilman, että mies loukkaantuu. Olen puhunut asiasta rauhallisesti ja kertonut, että haluan häntä ja kaipaan meidän seksiämme. Olen kertonut haaveista ja himoistani. Mies ahdistuu. Olen kertonut, että haluaisin laueta ja tulla huomioiduksi silläkin tavalla. Mies loukkaantuu, koska kokee että arvostelen häntä. Seksin aikana hän ahdistuu, jos kerron tai koitan ohjata siihen suuntaan, mikä minua kiihottaa ja tuntuu mukavalta. Hän ei halua puhua omista seksuaalisista toiveistaan tai haluistaan ja on kuulemma tyytyväinen seksiimme. Olisi ihanaa jos hän kertoisi omista haaveistaan. Haluaisin täyttää ne.
Mutta ei. Olen niin puutteessa, että tuntuu että räjähdän kohta!
Ja joku tietenkin epäilee syyksi ulkonäköäni. En usko että siitä on kyse, se kun ei ole yhdessäolomme aikana muuttunut merkittävästi. Saan myös huomiota tutuilta tai vierailta miehiltä, jotka haluaisivat tutustua minuun tarkemmin. Kamalaa on se, että kuukausia tai vuoden jatkuneen puutteen jälkeen mieleni on alkanut vaellella ties missä. Mutta kun minä haluaisin oman mieheni, en muita. Haluaisin, että hän haluaa minua ja että meillä olisi seksiä EDES kerran viikossa.
Kohtalotovereita? Vinkkejä? Kokeiltu on antaa asian olla ja oleskella kaverillisesti (minä ahdistuin), seksikkäitä alusvaatteita (mies ahdistuu, kun näkee että tosissani yritän), vihjailua, suuttumista (no ei toimi millään tavalla) ja keskustelua (mies ahdistuu).
Olen miettinyt, että miksi mies ei halua edes käsin tyydyttää minua jos itseään ei kiinnosta tai pelottaa, ettei vehje toimi? Kaiken kaikkiaan turhauttava tilanne.
Nro 4 jos kävis silloin tällöin panemassa nro 1:stä, niin kaikilla vois olla ihan jees.