Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoon Ikea on ankea nykyään

Vierailija
28.02.2022 |

Mistä mahtaa johtua, että Espoon Ikea on nykyään todella epäsiisti ja sekava? Alakerran osastoilla vallitsee sekasorto, tavaroita ei ole edes yritetty laittaa houkuttelevasti esille, kaikki paikat ovat täynnä pahvilaatikoita...
Olen aina ennen nauttinut Ikeassa käyskentelystä ja poikkeuksetta ostellut paljon mitä en edes tiennyt tarvitsevani. Mutta viime kerroilla en ole löytänyt edes niitä mitä olen tullut hakemaan eikä mitään muutakaan tarttunut mukaan kun esillepano on ollut niin huonoa.
Netissä ihaisin Simrishamn-pöytävalaisinta, se oli mielestäni art deco -henkinen ja tyylikäs, mutta Espoon Ikeassa se oli työnnetty pahvilaatikkojen taaksen rumien halpisvalaisinten sekaan eikä todellakaan houkutellut ostamaan. Harmittaa, vaikka onkin sinänsä todella mitätön asia. Vaan kun toivoisi, että asiat tehtä pyrittäisiin tekemään hyvin-.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskos väkeä on vähennetty tai sitten jengiä on paljon kipeänä?

Anna palautetta, niin voivat kiinnittää asiaan huomiota.

Vierailija
2/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin samaan huomiota muutama viikko sitten. Ja mikä oudointa, valaisinosastolla ollut työntekijä ei edes puhunut Suomea eikä tiennyt tuotteista yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että joku ottaa esille ihan oikeitakin ongelmia! Media vaan jauhaa jotain Ukrainaa vaikka niillä ihmisillä ei ole mitään hätää kun ei kai heillä edes ole Ikeaa jonka esillepanosta voisi mielensä pahoittaa.

Vierailija
4/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pääkaupunkiseudun Ikeoissa käynyt noin 7 vuoteen, niin en tiedä minkälaista siellä on ollut, mutta Tampereen Ikea on kyllä niin umpisurkea ollut koko ajan, että aina alkaa v****aan, kun sinne menee tai netistä katsoo jotain. Sieltä on AINA kaikki loppu. En tajua. Oikeasti. Aivan käsittämätöntä. Ja sama homma kuin AP:n mukaan Espoossa eli somistukseen ei ole panostettu, tavarat sikin sokin, esittelykappaleita jostain tuotteesta 4, mutta ei ainoatakaan myyntikappaletta jne.

Silloin, kun asuin Helsingissä vielä, kävin kyllä muistaakseni muutenkin mieluummin Vantaan Ikeassa kuin Espoossa, mikäli Vantaa on se vanhempi myymälä. Se oli silloin aikoinaan mielestäni mukavammin stailattu jne.

Vierailija
5/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että joku ottaa esille ihan oikeitakin ongelmia! Media vaan jauhaa jotain Ukrainaa vaikka niillä ihmisillä ei ole mitään hätää kun ei kai heillä edes ole Ikeaa jonka esillepanosta voisi mielensä pahoittaa.

Niin, että kaikilla pysähtyy kaikki muut ajatukset, koska sota?! Mihin se siitä muuttuu, että jauhetaan koko ajan. Mä kyllä haluan ajatella välillä muutakin, ihan hömppää jne. Ei se tee musta pinnallista tai tunteetonta. Kivasti kiillotat omaa sädekehääsi.

Vierailija
6/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään enemmän Vantaan Ikeasta, enemmän valikoimaa. 

Vierailija
7/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, että kaikilla pysähtyy kaikki muut ajatukset, koska sota?! Mihin se siitä muuttuu, että jauhetaan koko ajan. Mä kyllä haluan ajatella välillä muutakin, ihan hömppää jne. Ei se tee musta pinnallista tai tunteetonta. Kivasti kiillotat omaa sädekehääsi.

Joo joo, tiedän että kannattaa ajatella välillä muutakin. Mutta en voi sille mitään että aloittajan teksti vaan tuntui totaalisen irvokkaalta. Että joku viitsii pohtia moista paskaa tässä tilanteessa ja vielä vääntää siitä aloituksen ei mahdu minun järkeeni. Mutta kukin tyylillään toki.

Vierailija
8/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopion Ikeassa oli jonkun aikaa sama tilanne, mutta ilmeisesti johtui siitä että laittoivat sitten koko myymälän uuteen järjestykseen, ja sen takia oli hyllyjä tyhjänä ja tavarat sekaisin.

Vierailija
9/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤔

Vierailija
10/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta Ukrainassa on Ikea.

Vierailija
11/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo, tiedän että kannattaa ajatella välillä muutakin. Mutta en voi sille mitään että aloittajan teksti vaan tuntui totaalisen irvokkaalta. Että joku viitsii pohtia moista paskaa tässä tilanteessa ja vielä vääntää siitä aloituksen ei mahdu minun järkeeni. Mutta kukin tyylillään toki.

En tiedä, miksi sinä tulet AV:lle, mutta mä tuun tänne relatakseni. En todellakaan kaipaa täältä Ukrainan sotaan liittyviä hysteerisiä ketjuja koskien ties kenen kirjoittamia "tietoja" milloin mstäkin aiheesta. Mua ei myöskään kiinnosta ties kenen tänne kirjoittamat mielipiteet noin vakavasta aiheesta.

Totaalisen irvokkaalta minusta tuntuu ketjut, joissa maalataan uhkakuvia Suomeen seuraavaksi rantautuvasta sodasta, kehotetaan boikotoimaan milloin mitäkin etäisestikin aiheeseen liittyvää, kerrotaan faktoina jotain ihan höpöhöpöjä. Pysy siinä niissä ketjuissa, kun olet noin hyvä ihminen.

Vierailija
12/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä itsekin ymmärrän, että maailmassa on suurempiakin murheita. Mutta en halua puhua sodasta.

Vierailija
13/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu Ikeassa myyjät maalitti vihaisen näköisenä. Mitä helv. en ole somessa enkä tunne teitä. Miksi ilme kun tikkupersuksissa. No liittyy taas varmaan joihinkin sairaisiin kampamjointeihin selän takana. Jotkut tietää ja ne jotka ei tiedä, ihan sama mitä uskotte ja mitä ei. Ai lasten vyväksi... tirsk kun tietäisitte mitä pss...kaa on tehty muka lasten hyväksi. Mä uskon kaikki tulee julki aikanaan. Itselläni ei hävettävää. Monella muulla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän