Lue keskustelun säännöt.
Kysy 17-vuotiaalta.
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:50"]Kiinnostaisi tietää että oletko sheivattu?
[/quote] Omistan kyllä höylän ja käytän sitä päivittäin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:36"]Ootko -98 vai -97?
[/quote]
Olen '97.
[/quote]
Milloin täytät tänä vuonna 18 vuotta?
[/quote] Vuoden lopussa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:29"]Mistä riitelet isäsi kanssa tarkemmin? [/quote] Rahasta ja vapaa-ajan käytöstä ei riidellä koskaan, mutta yleisiä väittelyn aiheita on esimerkiksi homojen avioliitto, onko masennus oikea sairaus, kuuluuko suomeen ottaa lisää pakolaisia.. Kaikkea tämön tyylistä. Isäni vielä ihan tahalleen pyytää aina perustelemaan mielipiteeni tarkasti ja vielä perusteluni jälkeen tenttaa vielä lisää ja esittää vastaväitteen ja koska itse olen vielä herkkähipiäinen, alan jossain vaiheessa nyyhkyttämään kun en enää osaakkaan perustella. Kyllä, olen välillä tosi lapsellinen
[/quote]
Miksi sitten olet sitä mieltä mitä olet jos et osaa perustella? Kuullostaa hyvältä isältä jos haastaa sinut miettimään oikeasti älynväläyksiäsi. Lammasmaisuuden ehkäisijä hän on.
[/quote] Tiedän kyllä mitä mieltä olen, mutta keskustelu ajautuu usein myös sivupoluilleen ja iskä kysyy lisäkysymyksiä aiheesta joka liittyy jotenkin väiteltävään aiheeseen, mutta en välillä tiedä tarpeeksi lisäkysymyksestä että voisin perustella siitä näkökulmasta. Ja se on turhauttavaa.
Ja ne keskustelut ovat mielenkiintoisia siihen asti, että turhaudun. Olen kyllä oppinut perustelemaan mielipiteitäni parmmin, eli jotain hyvääkin :)