Julma siskoni
Tuleeko koskaan mieleesi sanoa jotain kaunista? jotain hyvää? jotain lohduttavaa? Aina vain sinä, sinun mielipiteesi, sinun näkökulmasi. Olisin tarvinnut tukea tässä erittäin raskaassa tilanteessa. Miksi lyttäsit minut maahan? Miksi et voinut olla tukenani? Hyvää jatkoa, en tarvitse elämääni negatiivista energiaasi. ps. Mietitkö koskaan miksi sinulla ei ole ystäviä? Uskallatko katsoa peiliin?
Kommentit (5)
Taidat olla mun julmuri sisko, kaikki on aina muiden syytä. Et itse tee mitään väärin koskaan.
Minun siskoni kyllä on paras. Aina mollaamassa joitain ihmisiä. Bravuuri on "arki tulee." Hänen avoimiehensä jätti hänet 20 v jälkeen ja muutti toisen naisen luo. Ei ollut siskon vika vaan"Arjen vika". Joissain häissä sisko meni onnittelemaan nuorta hääparia uhoamalla, että "kyllä se arki vielä tulee teillekin, sittenhän saatte nähdä" Jos joku pari on ollut liian pitkään kihloissa, hän ilmoittaa, että no, ei teistä kyllä paria tulekaan. jne. Hän ei osaa selittää, miten toiset parit sen arjen vaan kestää.
Miksihän suhde siskoon on usein niin vaikea ? Minä suren etäistä sisarsuhdettani, mutta en osaa tehdä mitään sen korjaamiseksi, koska koen, etten merkitse siskolleni mitään.Vuosikaudet olen miettinyt miksi näin on käynyt ja mitä olisin voinut tehdä toisin ollakseni välittämisen arvoinen.
I feel you <3