Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lukeeko ihmiset nykyaikana vielä kirjoja

Vierailija
22.07.2015 |

Kirjoja on vanhanaikaista lukea. Nykyään on parempaa viihdettä kun on älypuhelimet, tietokoneet, pelikoneet jne.. Miksi lukea kirjoja kun voi katsoa vaikka netflixistä elokuvaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole natsi mutta tykkään lukea hitlerin kirjoituksia ja pekka siitoimen

Vierailija
22/26 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen. Joskus samaa kirjaa parikin viikkoa, joskus hotkaisen parissa päivässä. :) Telkkaria en omista, en älypuhelinta enkä tablettia tms. Perusläppäri koulujuttuihin. Elämä on ihanaa. Elokuvia kyllä katson ja niistä nautin, mutta sen jälkeen kun luovuin telkkarista n 10 v sitten, huomaan miten paljon mulla on aikaa esim lukea ja samoilla luonnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni kysyi joskus,että muistanko kun vielä rentouduttiin lukemalla.Siis ajan ennen nettiä,dvd-soitinta jne.Tykkään vieläkin rentoutua lukemalla,jos on sellainen fiilis että jaksan keskittyä.Leffan tai ohjelman katsominen taas on sellaista passiivista aivot-narikkaan-puuhaa. Joo,nykyään kaikki tieto on muutaman hiiren klikkauksen päässä,mutta ei netti,leffat tai mikään muukaan voi korvata oikeita kirjoja.

Vierailija
24/26 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:=O  kaikkea sitä kysytäänkin, ja ikä on?

Vierailija
25/26 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on hyllytolkulla kirjoja ihan vaan siksi kun ne niin kivasti kerää pölyä, en mä niitä lue tietenkään.;-)

Vierailija
26/26 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siltä vaikuta, kun seuraa oikeakielisyyden tasoa ja sanavaraston kapeutta esim.tällä palstalla.