Lukeeko ihmiset nykyaikana vielä kirjoja
Kirjoja on vanhanaikaista lukea. Nykyään on parempaa viihdettä kun on älypuhelimet, tietokoneet, pelikoneet jne.. Miksi lukea kirjoja kun voi katsoa vaikka netflixistä elokuvaa.
Kommentit (26)
Mä luen. Joskus samaa kirjaa parikin viikkoa, joskus hotkaisen parissa päivässä. :) Telkkaria en omista, en älypuhelinta enkä tablettia tms. Perusläppäri koulujuttuihin. Elämä on ihanaa. Elokuvia kyllä katson ja niistä nautin, mutta sen jälkeen kun luovuin telkkarista n 10 v sitten, huomaan miten paljon mulla on aikaa esim lukea ja samoilla luonnossa.
Ystäväni kysyi joskus,että muistanko kun vielä rentouduttiin lukemalla.Siis ajan ennen nettiä,dvd-soitinta jne.Tykkään vieläkin rentoutua lukemalla,jos on sellainen fiilis että jaksan keskittyä.Leffan tai ohjelman katsominen taas on sellaista passiivista aivot-narikkaan-puuhaa. Joo,nykyään kaikki tieto on muutaman hiiren klikkauksen päässä,mutta ei netti,leffat tai mikään muukaan voi korvata oikeita kirjoja.
:=O kaikkea sitä kysytäänkin, ja ikä on?
Mulla ainakin on hyllytolkulla kirjoja ihan vaan siksi kun ne niin kivasti kerää pölyä, en mä niitä lue tietenkään.;-)
Ei siltä vaikuta, kun seuraa oikeakielisyyden tasoa ja sanavaraston kapeutta esim.tällä palstalla.
En ole natsi mutta tykkään lukea hitlerin kirjoituksia ja pekka siitoimen