Elämäm koululaiset hoi!
Kommentit (31)
Isäm maan puollustajat kurssi on vielä vähän kesken.
Hiljattain suorittamiani kursseja:
- tribaalitatuointien ottaminen
- kännissä rähiseminen
- leggingsien käyttö
- koristeviuhkojen käyttö sisustuksessa
- perussuomalaisuuden alkeet
- yhdyssanattomuus
- rokotusten vastustaminen
- nurkkapatriotismia vasta-alkajille
- perunalastujen käytön lisääminen ruokavaliossa
- korkeakulttuurin vastustaminen.
Otan mielelläni vastaan vinkkejä uusista kursseista!
Lukion josta valmistuin ylioppilaaksi, pari ammatillista perustutkintoa, pari vuoden kestänyttä kurssia.
muutamia lyhyitä ammatillisisa kursseja.
Paljon itseopiskelua ja lukemista.
Paljon elämän koulua, kiusaamista, lyttäämistä ja mitätöimistä vuosikymmenten ajan.
Kohtuuttomia kokemuksia ja itsetunnon totaalista murentamista.
Suoritin medialukutaidonkurssin "MV-lehti on ainoa totuus". Oli tosi vaikea kurssi!! Kannattaa varautua että tolla kurssilla joutuu oikeesti lukemaan! :(
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:50"]oisko joku käyny näit vapaasti valittavii kurssei: Äidiksi 15-Vuotiaana tai KELA ja työttömyysetuuksien varma saanti ???
Plussii ja miinuksii saa laittaa, oon vähän kahen vaiheilla kun en osaa valita noista kahdesta:)
[/quote]
Kävin just Sossupummien alkeiskurssin. Suosittelen! Oli tosi hyödyllinen! :)
Kimityskurssin. Kattaa ainaskii Räikkösenkiminminttuineen ja Kardhässiäininkimman..
Minä olen OTM ja mieheni ei ole käynyt kurssin kurssia peruskoulun jälkeen. Tienaa silti enemmän kuin kukaan tuntemistani asianajajista tai kirurgikaverini.
"Karjala takas pullo kerrallaan" ja "Talvi sota jumalam auta!" -kurssit on ollut ainakin parille kaverille ihan välttämättömiä, samoin "En ole rasisti, mutta.." on ollut aika yleinen suoritus.
No siis tosiii hyviii vinkKEIII JO tullukkiii, kiittiii veestiii. Lisää, lisää !
Mä oon käynyt kurssit:
- näin äänestän viher liittoa ja vasemmis toliittoa
- näin kannatan tasa arvoista avio liittoa
- näin opiskelen sosiaali alaa yli opistossa
- näin vastusta perus suomalaisia
sain täydet "suoami o jo liia tasa arvone ja feministit o rumii lespoi" kurssilta
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:16"]sain täydet "suoami o jo liia tasa arvone ja feministit o rumii lespoi" kurssilta
[/quote]
Eix toi o tosi vaikee? :/
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:14"]Mä oon käynyt kurssit:
- näin äänestän viher liittoa ja vasemmis toliittoa
- näin kannatan tasa arvoista avio liittoa
- näin opiskelen sosiaali alaa yli opistossa
- näin vastusta perus suomalaisia
[/quote]
Ei toi oo elämäm koulu! Toi on joku hippikoulu.
Vankilalesken selviytymisopas, Tee se itse rakennekynnet, Baaritappelun alkeet, Kela-Suomi sanakirja, Luut kurkkuun sossuämmille, Muumimukien keräily kurssi
Minulla on oikeus onneen -johdantokurssi
Kerran täällä vain eletään -jatkokurssi
Uusperheen arki -syventävät opinnot
Yh-äitinä lapsia usealle miehelle -harjoituskurssi
Molempi parempi.. lukEMINEM kantsii niinku forevah !