Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OON 15V OONKO MUKA LIIAN NUORI TÄNNE?!

Vierailija
22.07.2015 |

Tiedän millaisia juttuja täällä on, mikään ei ole järkyttänyt minua, koen tämän myös hyväksi viihteeksi sekä olen vain oppinut tällä palstalla joitain uusia asioita. Niin mikä tässä on niin kauheaa jos käyn täällä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 13v ja palstalla

Vierailija
2/13 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:36"]Mä oon 13v ja palstalla

[/quote] En usko :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tälle palstalle ole määritelty ikärajaa. Ap

Vierailija
4/13 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et toki :)
T. Toinen saman ikäinen

Vierailija
5/13 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen ikä on täällä 15v. Tervetuloa.

Vierailija
6/13 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet vielä lapsi. Vaikka aiheet ei sinua järkyttäisikään niin ne ei ole vielä sinulle soveliaita.

Lisäksi et voi tarjota keskusteluihin mitään koska olet liian nuori omataksesi elämänkokemusta vaikka sinusta siltä tuntuukin.

Täällä palstalla törmää usein about 15v ikäisinä jotka sanoo asioita varmana ja oman mielipiteensä vaikka asiasta ei ole mitään kokemusta.

Vierailija
7/13 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja loppujen lopuksi paljon pahempia juttuja olen kuulut tai nähnyt ihan tosielämässä. Ap

Vierailija
8/13 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä juttujen tasossa että nuoret on löytänyt tän palstan. Varmaan muutama ihan fiksukin tosin joukossa.

Vierailija
9/13 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:12"]Tiedän millaisia juttuja täällä on, mikään ei ole järkyttänyt minua, koen tämän myös hyväksi viihteeksi sekä olen vain oppinut tällä palstalla joitain uusia asioita. Niin mikä tässä on niin kauheaa jos käyn täällä?
[/quote]
Et tietenkään ole liinan nuori, monesko rv sulla olikaan menossa, vai monta lasta sinulla jo on?

Vierailija
10/13 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLET?!

Vierailija
11/13 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups ja pian huomaat että olet 30 ja edelleen palstalla.

Itselläni on hujahtanut palstaorjuudessa jo yli 10 vuotta. Aloitin palstailun kun lapset olivat pieniä.

Tänne jää koukkuun tämä on kuin huumetta. Tosin oikeita huumeita en ole käyttänyt mutta tiedän että ne koukuttaa.

Jos elämältäsi haluat muutakin kuin tätä niin irrottaudu kun vielä voit. Käytä aikasi hyödyllisempään, minä olen jo menetetty tapaus.

Vierailija
12/13 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutku äitii voit sä niiq päästää mut niihin bileisii ku oon jo aivan aikuinen ku luen ju nou av palstaaki järkyttymättä ja tarjoan kypsymättömän mielipiteeni joka asiaan!!!

Vierailija
13/13 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt sitä ? Mutta oma asiasi se on, että missä palstailet, mutta esim.DEMI ehkäpä kuiteskin olisi sulle parempi paikka, koska sieltä löytyy enemmän ikäisiäsi. Miksi muuten haluat palstailla täällä vauva sivustolla ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi