Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vauva/lapsuudenajan kirja on ollut teillä paras?

27.09.2006 |

Mietin tässä kummipojalleni vauva/lapsuuden ajan kirjaa, jota vanhemmat saavat täytellä.

Itse olen lapsillani tykännyt perinteisestä " Kulta-aika lapsuuden" , joka itsestänikin on täytetty, mutta kummipoikani äiti toivoi jotain " hauskempaa ja uudenaikaisempaa" . Ihan ymmärrettävää kyllä:)

Mikä sinua on miellyttänyt?

Vinkkejä otetaan vastaan:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvat molemmissa kivoja. Tytöllä on Vauvan albumi niminen kirja joka on kanssa tosi kiva kun sinä on hauskasi valokuvakehysmiset paikat kuville. Pojillekkin olisin sen halunnut mutta en silloin kun oli anajkohtainen löytänyt.

2/4 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikilla kolmella lapsella nalle puh -kirjat. ollaan niistä tykätty. niissä on meille sopivia juttuja, mitä täytetään ja lisäksi kiva kuvitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse olen siitä tykännyt. Siinä on paljon Anne Geddes:in ottamia kuvia ja varmaankin samat perusjutut kuin muissakin kirjoissa.

Vierailija
4/4 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojilla " vauvan albumi" niminen toisella ja toisella " Kulta pieni" . Aivan ihania. Aika vapaamuotoisia, paljon tilaa kuville ja tekstille. Muissa kirjoissa ehkä tarkempi struktuuri. Todella olen tykännyt täyttää.