Tarvitsen käteistä, mitä kannattaa myydä torissa
Mietin tässä ettemme pärjää seuraavaa 3 viikkoa 180 eurolla.
Joten kerro mikä tavara liikkuu torissa.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:03"]Mulla on ilmaiseksi hyvä sänky huutonetissä eikä kukaan oo edes ottanut yhteyttä! :(
[/quote]
Hyi kuka haluaisi nukkua jossain käytetyssä sängyssä..
[/quote]
No, vaikka joku köyhä spurgu. Mielummin nukkuu käytetyssä sängyssä kun lattialla...
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:40"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:38"]Torilla, ei torissa. [/quote] Ei vaan torissa, kun kyseessä ei oo oikea ulkoilmatori vaan nettisivusto.
[/quote]
Mitä merkitystä tuolla on? Sanotaanhan myös "nettisivustolla", eikä nettisivustossa.
[/quote] myytkö usein myös facebookilla? Vai kuitenkin facebookissa...
Katso "halutaan ostaa" -osastolta ja tarjoa heille, jos löytyy vastaava tuote.
kiitos vinkistä, näin teen
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:10"]
Katso "halutaan ostaa" -osastolta ja tarjoa heille, jos löytyy vastaava tuote.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:40"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:38"]Torilla, ei torissa. [/quote] Ei vaan torissa, kun kyseessä ei oo oikea ulkoilmatori vaan nettisivusto.
[/quote]
Mitä merkitystä tuolla on? Sanotaanhan myös "nettisivustolla", eikä nettisivustossa.
[/quote]
Tarkista nimien taivutus.... esim.Nettsivusto-niminen nettisivusto taipuisi nettisivusTOSSA, ei -tolla....
Mua sitten v....tuttaa nää helvetin äidinkielen nerot, jotka takertuu sitten jokaiseen kirjotusvirheeseen.Ei se nyt oo niin nöpönnuukaa, jos asia tulee kuitenkin ymmärretyksi. Perk.....!!!!!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:28"]
Mua sitten v....tuttaa nää helvetin äidinkielen nerot, jotka takertuu sitten jokaiseen kirjotusvirheeseen.Ei se nyt oo niin nöpönnuukaa, jos asia tulee kuitenkin ymmärretyksi. Perk.....!!!!!
[/quote]
Ok.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:28"]
[/quote]
nökönnuukaa. Eikä saa kiroilla.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:45"]
Saat multa 5*20euron seteliä jos....Terv.mies34pk-seutu.
[/quote
ok
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:28"]
[/quote]
nökönnuukaa. Eikä saa kiroilla.
[/quote]
Nokonnuukaa meillä päin sanotaan. ;)
Helpommallakin saa kasaan muutaman kympin tai satasen. Mistä rahaa sivustolta löytyy toimivat ohjeet. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
22.07.2015 klo 17:38
Torilla, ei torissa.Pönttö
Pöntöt muuten liikkuu. Itselläni meni vessanpytty hajalle ja ostin torista käytetyn Idon kaksinappisen pytyn purkutalosta tilalle. 20 euroa maksoi ja toimii kuin junan vastaava.
Varmaan tuolla käy kaupaksi ihan mikä hyvänsä, mutta ihan vaivan ja toimituskulujenkin takia ei mitään muutaman euron krääsää kannata edes laittaa myyntiin. Parhaiten käyvät kaupaksi erilaiset työkalut ja rakennuskoneet sun muut. Niille löytyy aina ostaja ja käytetyistäkin saa hyvän hinnan.
Keräilykamalle, kuten muumimukit, vanhat rahat, taulut, maljakot jne. suosittelisin ehkä edelleen huutonettiä. Siellä tuntuu olevan aktiivisemmat markkinat sellaisten osalta ja saa varmasti paremman hinnan.
Asiahan ei mitenkään tähän kuulu, mutta katselin eilen huutiksessa kirjoja. Ihan törkeitä hintoja ihmiset pyytävät käytetyistä kirjoista. Adlibrikseltä saa uuden halvemmalla ja ilman postikuluja. Jos myydä haluaa, niin hinta kohdilleen ja mielummin vähän alakanttiin.
En ymmärrä ideaasi. Luultavasti tämä ei ole eka hetki kun olet pa.
minä juuri sen takia käyn kotia kuukausittain läpi, jotta tajuan mitkä ovat ylimääräiset ja laitan ne myös eteenpäin, muuttumaan rahaksi.
kyllähän sulla sen verran järki päässä on että tiedät mikä on teillä ylimääräistä ja mikä voisi kaupaksi mennä .