Mitä teette kummilastenne kanssa
Me käydään 2 krt vuodessa ulkomailla (tyttö saa päättää kohteet), käydään leffoissa, syömässä ulkona ja nähään ainakin kerran viikossa. Mites teillä?
Kommentit (14)
Yleensä vaan käydään kahvilla ja naureskellaan kaikelle. Joskus mennään baariin, joskus vaan nyhjötetään sohvalla katsoen jotain yliromanttista itkuleffaa, nenäliinapaketin kanssa.
No näen tuota poikaa kerran vuodessa ja siinä se. Pakollisen ajan notkuu siinä seurana ja sitten häipyy huoneeseensa. Emme tee yhdessä mitään, minä toimitan kaksi kertaa vuodessa rahaa / lahjakortteja hänelle. Siinä se.
Poika siis 16v.
Kummilapseni asuu kaukana niin näemme harvoin ehkä 3-5 krt vuodessa.
Aina kun näen annan hänelle lahjan, leikitään ja oleillaan. Tosin hän on vasta 3v ja ei puhu ollenkaan.
Kyllä varmasti kun on isompi niin keksitään jtn hauskaa
Nähään n. 3 krt kuukaudessa. Sillon yleensä shoppaillaan. Viimeeksi kateltiin uutta koululaukkua ja tietokonetta, lukioon kun menee.
Toista (7v)näen harvoin, asuu kaukana. Jos käyvät meillä niin kyselen kuulumisia, mutta mieluummin se leikkii meidän lasten kanssa kuin mun kaa höpöttelee. Joulu ja synttärilahjat postitan.
Toinenkin (6v) asuu kaukana mutta käyvät usein ja ovat pitkäänkin. Silloin ollaan kuin perhettä, kohtelen kuten omia lapsiani. Vien uimaan, ostan jätskit, käytän pesulla, peittelen illalla sänkyyn.
Hänelle myös toki lahjat postitan tai annan, ovat yleensä joulun meillä.
Me kans tehään reissuja ulkomaille :)
Omia lapsia ei ole, mutta miehellä on samanikäinen tyttö. Käydään pari kertaa laivalla, kerran kaupunki- ja kerran rantalomalla.
Tytär 10 vuotta ei suostu menemään mihinkään kummitädin kanssa. Kummitäti kun on liian päällekäyvä eli innokas kummi ja pitää häntä 6 vuotiaan. Saa tyttö hävetä silmät päästään jos kaverit näkee.
Ihan vaan vietetään aikaa yhdessä kyläillen enimmäkseen. Välillä otan yökylään tai hoitoon, vien teatteriin, huvipuistoihin, lasten tapahtumiin, uimahalliin... Ihan tavallista yhdessäoloa. Toki ovat vielä niin pieniä (5 ja 3v), etteivät varmaan kummempaa odotakaan. Mulle se arjen läsnäolo on tärkeintä, saan seurata kasvua niin tiiviisti kuin mahdollista.
12-vuotiaan tytön kanssa vietetään aikaa yhdessä, kerran pari kuussa. Tyttöjen juttuja, käydään leffassa, syömässä, shoppailemassa ja sen sellaista. Äitinsä on minun paras ystäväni, joten ollaan paljon kolmestaankin.
Toinen on vasta 3-vuotias, hänen kanssa leikitään ja käydään uimassa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:16"]Me käydään 2 krt vuodessa ulkomailla (tyttö saa päättää kohteet), käydään leffoissa, syömässä ulkona ja nähään ainakin kerran viikossa. Mites teillä?
[/quote]
Joka sunnuntai vien sen kirkkoo,käymme seuroissa ja lueme yhdessä päivittäin raamattua ja laulamme virsiä. Ulkomailla emmeole käyneet vielä mutta Israeliin vien pojan rippikoulun jälkeen.
Noh, viimeksi otettiin kännit meidän yhteisen tädin synttäreillä.