Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylellinen pakettitalo - huomaatteko mikä ei toimi sisustuksessa?

Vierailija
22.07.2015 |

Kiva talo ja sisustus, mutta huomaatteko mikä sisustuksessa ei toimi käytännössä (no ehkä jos on himo siivooja)?

http://kristakeltanenblog.com/2015/07/interior-ylellinen-pakettitalo/

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus, katselin kuvat läpi ja ihmettelin että mikä hiton pakettiauto, missä. Olin jo tulossa naljailemaan ap:lle autocorrectista kun luin otsikon uudestaan. Miten mun silmät saa tosta pakettiauton?? Mutta joo, kiva kämppä oli.

Vierailija
2/31 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on olut lasikaiteen yläkerran rapussa talossa 10 vuotta,josta osa on ollut lapsiperheaikaa. En ole huomannut siinä mitään ongelmaa. Ainoa on, ett

kaidelasin pesu on vähän hankalaa siitä kohtaa, missä rapunkaide ja rappuaukon kaiden on rinnakkain, sieltä välistä, mutta kyllä sekin sujuu varrelliella luutulla ja kuivaussäämiskällä. Useinhan sitä ei tarvitsekaaan pestä.

en myöskään ole huomannut, että raput erityisesti keräisivä plyä, ainakaan tuo yläosa. Päinvastoin, tuntu, että pöly, hiekka ja roskat  jää alakertaan. meillä yläkertaa tarvii siivota ehkä joka kolmas viiko, kun taas alakertaa on siivottava/imuroitava pari kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmään toi lamppu näyttää kasalta hampurilaisia.

Vierailija
4/31 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:30"]

Voi jeesus, katselin kuvat läpi ja ihmettelin että mikä hiton pakettiauto, missä. Olin jo tulossa naljailemaan ap:lle autocorrectista kun luin otsikon uudestaan. Miten mun silmät saa tosta pakettiauton?? Mutta joo, kiva kämppä oli.

[/quote]

:D Mäkin tykkäsin. Ihanan selkeää, meillä on lasten värikkäitä muovileluja koko talo tulvillaan 5min siitä kun on siivottu paikalleen. Rauhoittais mieltä tuo tuollainen. 

Vierailija
5/31 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kivasti käytetty mustaa ja valkoista. Ei ollut tylsä eikä myöskään kolkko. Seinät puhdistuu imuroimalla. Meillä on tiiliseinä ja sama homma.

Vierailija
6/31 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kauhea

Vierailija
7/31 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneelit ja valaisimet kerää törkeästi likaa. Muutenkin vähä typerän näköinen talo :D

Vierailija
8/31 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:30"]Voi jeesus, katselin kuvat läpi ja ihmettelin että mikä hiton pakettiauto, missä. Olin jo tulossa naljailemaan ap:lle autocorrectista kun luin otsikon uudestaan. Miten mun silmät saa tosta pakettiauton?? Mutta joo, kiva kämppä oli.

[/quote] mäkin luin eka että pakettiauto kunnes tajusin että ei se ihan ollukkaan :D

Vierailija
9/31 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön jayläkerran laattalattia oli tosi kiva, tuollasta voisin harkita tulevaan kylppäriremonttiini. Muuten ei ollut minunmakuuni ollenkaan. Tykkään pehmeämmästä ja vaaleista tekstiileistä ja huonekaluista, myös lasin määrä on iso nou.

Vierailija
10/31 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön kaappien päälle kerääntyy pölyä ja on hankala siivota.

(meillä keittiön kaapit kattoon asti eli ei jää pölyrakoa)

Vierailija
11/31 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian steriili minun makuuni. En rakasta tätä joka paikassa näkyvää mustaa ja valkoista. Haluan värejä, edes jotain!

Vierailija
12/31 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä makkareissa on mahdotonta nukkua. Kuumenevat päivällä auringon paistaessa sisään ja ovat liian valoisia yöllä. Kauniit näkymät pitää peittää taustapuoleltaan metallinkiiltoisella pimennysverholla.

Vierailija
13/31 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin voisin itse muuttaa ja ottaa kaiken tuosta talosta. Tykkään paljon lasi pinnoista :) ja tuosta paneelista sen verta että meillä on paneeli seinät keittiössä, osittain olkkarissa, kodinhoitohuonees ja olkkarissa. Eivät nuo välit pölyä kyllä niin keräile, ainoa mikä on v-mäistä kun eteisessä on panelit (omistamme ison kuola/lörppä huuli koiran :D) kun se käy juomassa kodinhoitohuoneessa ja tulee eteiseen ravistaen itseään juonnin jälkeen niin avot miltä ne valkoiset paneelit näyttivätkään xD

Vierailija
14/31 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:50"]Minä tykkäsin voisin itse muuttaa ja ottaa kaiken tuosta talosta. Tykkään paljon lasi pinnoista :) ja tuosta paneelista sen verta että meillä on paneeli seinät keittiössä, osittain olkkarissa, kodinhoitohuonees ja olkkarissa. Eivät nuo välit pölyä kyllä niin keräile, ainoa mikä on v-mäistä kun eteisessä on panelit (omistamme ison kuola/lörppä huuli koiran :D) kun se käy juomassa kodinhoitohuoneessa ja tulee eteiseen ravistaen itseään juonnin jälkeen niin avot miltä ne valkoiset paneelit näyttivätkään xD
[/quote] korjaan siis paneelit keittiössä, osittain olkkaris, kodinhoitohuoneessa ja eteisessä :D

Vierailija
15/31 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista eniten mua hämää tuo sohva tuossa kuvassa portaiden yläpäästä, kun musta näyttää ihan siltä, et sen eteen jää tilaa maksimissaan 20cm.

Vierailija
16/31 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana!

Vierailija
17/31 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ongelmaa; ne panelit ja sijainti eli Jyväskylä. Muuten oikein kiva.

Vierailija
18/31 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis asuuko ihmiset oikeasti tuollaisissa taloissa?

Ruma, kamala, ja kolkko. Ihan puistattaa. Todella aneemista, tylsää ja epäkodikasta.

Mutta ihmiset ovat erilaisia. Rakastan itse kauniita värejä, jalopuuta, kauniita antiikkisia ja etnisiä esineitä ja kuvioita, joten olen varmaan tuon sisustuksen täysi vastakohta.

Vierailija
19/31 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:23"]

Siis asuuko ihmiset oikeasti tuollaisissa taloissa?

Ruma, kamala, ja kolkko. Ihan puistattaa. Todella aneemista, tylsää ja epäkodikasta.

Mutta ihmiset ovat erilaisia. Rakastan itse kauniita värejä, jalopuuta, kauniita antiikkisia ja etnisiä esineitä ja kuvioita, joten olen varmaan tuon sisustuksen täysi vastakohta.

[/quote]

Niinpä. Minusta tuo kohde ei ole ylellisyyttä nähnytkään, saatika viihtyisyyttä.

Vierailija
20/31 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noi nyt tuskin siivoaa itse tuolla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä