Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

älyluureista tietäville tärkeä kysymys

Vierailija
15.08.2015 |

Mitä muistia käytätte puhelin numeroille ja muille yhteystiedoille??
Tsamtsungin älyluuri sammui eikä herännyt henkiin? Pistin sim kortin vanhaan puhelimeen ja siinä ei ollut yhtään puh.numeroa vaikka puhelinta vaihtaessa olin tallettanut sim kortille numerot?
Älyluuri tuli huollosta ja siinä ei ollut muka mitään vikaa ollut? Luuri on täysin tyhjä,kaikki apsit on hävinnyt,kuvat,soittoäänet,navigaattori on vaihtunut toiseksi ym. Tuntuu kuin koko vehe on nyt paskempi käyttää kuin ennen.
onneksi mulla on työpuhelimessa numeroita tallessa ja olen näppäillyt niitä nyt takaisin,mutta sim-kortille saa vain puh numeroita,puhelimen muistiin mitä vaan mutta kauan kestää että ne taas häviää?
samsungin accountia en saa auki kun ei ole naamakirjaa,sähköposti on jotenkin naimisissa luurin kanssa kun microsoft exchange aktiv on näytössä ja sähköpostiosoitteet näkyy luurin yhteystiedoissa.
kannattaako nyt puhelinnumerot tallettaa tuonne microsoft exchange aktiveen spostiosoitteiden lisäksi? Voiko ne kadota sieltäkin? Ja jos kirjaudun tuolle hotmailin spostitilille jollain muulla vehkeellä näkyykö puh.numerot siellä?
Vai pitääkö soittamista varten olla joku yksinkertainen peruspuhelin ja älyluuri tissikuvien katsomista varten.
ihan pikkuisen vituttaa tämä puhelin numerojen kanssa pelleily ja miksi huollossa tyhjätään koko paska vaikka siinä ei mitään vikaa ole? Aamulla luuri oli sitä mieltä että 18 eri päivitystä pitäisi asentaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/2 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat siellä huollossa laittaneet tehdasasetukset, jotta luurin on saanut taas toimimaan.

Itse käytän Googlea. Mulla on gmail.com -sähköpostitili, johon on linkitetty kaikki. Kaikki puhelinnumerot ja yhteystiedot löytyy siis gmailista. Ne ovat siellä aina. Jos luuri menisi jumiin ja sieltä katoaisi kaikki numerot, laittaisin vaan synkronoinnin päälle ja siirtäisin numerotiedot sähköpostista takaisin puhelimeen.

Sovellukset löytyy taas playkaupasta, eikä ne ostokset sieltä häviä, vaikka ne puhelimesta häviäisivätkin. Ne pitää vaan ladata sinne uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi