Vinkkejä 50v lahjaksi!!
Nyt on apu tarpeen! Kyseessä siis mies, joka on periaatteessa läheinen, mutta jonka silti tunnen aika huonosti (asuu ulkomailla ja tapaamme harvoin). Mielelläni antaisin hänelle jonkun hauskan/humoristisen lahjan, jossa olisi joku kiva idea. Onko kellään ideoita: oletteko itse saaneet tällaisen, tai nähnyt tai kuullut jonkun saavan?
Kommentit (6)
No ehken sittenkään tunne ihan huonosti, sen verran vain, että hänen tarkat mielenkiinnon kohteensa eivät ole minulle tuttuja. Periaatteessa tosin hän on poikkeuksellisen kiinnostunut aina oppimaan uutta "vähän kaikesta". Luonteeltaan hän on mielestäni sellainen, että juurikin humoristinen lahja - siis ei mitään mautonta tms. vaan älykkäällä tavalla huumoria sisältävä - voisi olla hyvä idea.
- ap
Lisää ideoita?? Eikö kukaan ole joutunut miettimään tällaista?
- ap
Antaisin hyväntekeväisyyslahjan. Vaikk toisenlainenlahja sivustolta ja koulutukseen henkilölle, joka on kiinnostunut kaikesta uudesta. Haluaa varmaan myös auttaa muita. Olen antanutkin näitä hyväntekeväisyyslahjoja monta kertaa, myös 50-vuotislahjaksi.
Peruukki, tekohampaat tai keinutuoli. Sopivia 50-vuotislahjaksi. Miehen ollessa kyseessä lienee paikallaan myös kävelykeppi tai taskukello.
Kiitos vinkeistä tähän mennessä!
Päivänsankari on taloudellisesti sen verran tiukoilla, että ehkä hyväntekeväisyyslahja (jollaisen olen joskus toiselle henkilölle antanutkin) tuntuu sikäli vähän kyseenalaiselta.
Keinutuoli olisi voinut olla kiva, mutta kuljettaminen rapakon taakse voi olla ongelma. Kävelykeppi harkintaan. Peruukki tai tekohampaat: olisi kiva, jos lahjalla olisi käyttöä myöhemminkin.
Lisää, kiitos!
-ap
Tunnet huonosti, humoristinen lahja = erittäin huono yhdistelmä