Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

näytelijän mahdollisuudet

Vierailija
22.07.2015 |

Hei. Mä oon 14v tyttö. Olen harrastanut teatteria vähän yli 2 vuotta ja olen ollut turun keakiaikais markkinoilla näyttelemässä ja koulun näytelmässä ja turun nuoren teatterin jutussa ollut näyttelemässä. Nyt sit en oo löytäny mitään produktioita mihin haetaan näin nuorta. Ja onhan sekin tullu mieleen että onko mulla mitään mahiksii olla joskus ammatti näyttelijä se on ollu mun haave jo toooodella kauan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hyvä tyttö porvarillinen ammatti, esim. opettaja ja harrasta lomilla näyttelemistä. Ei se näytteleminen elätä Suomessa kuin muutamaa laitosteatterissa olevaa.

Vierailija
2/3 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:20"]Hanki hyvä tyttö porvarillinen ammatti, esim. opettaja ja harrasta lomilla näyttelemistä. Ei se näytteleminen elätä Suomessa kuin muutamaa laitosteatterissa olevaa.
[/quote]
Jos on esim äikänope, töissä voi hyödyntää draamaa tosi hyvin. Lisäksi jos koululla on omia produktioita, voi hössöttää niiden vastuuopettajana. Kivaa vaihtelua töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella taiteilijalla on siviiliammatti, esim kirjailija saattaa vetää rahulinsa äidinkielen opettamisesta. Eli anna palaa, mutta turvaa samalla pershöyhenesi jollain sivuammatilla, joka kannattelee taiteellisesti nihkeinä aikoina. Unelmien toteuttaminen ja "turvallinen" elämä eivät sulje toisiaan pois, mutta työtä se vaatii. Sinulla on vain yksi elämä, käytä se mielekkäästi!