4-vuotias katsomaan Kätyrit - elokuvaa?
Onko täällä joku käynyt sen katsomassa? Millainen oli? Ja miten tarkkoja ne ovat siellä noista ikärajoista, sillä tuo näyttää olevan K7?
Pienempää harmittaa, ettei ole vielä päässyt elokuviin koskaan, ja tänään olisi sadepäiväkin ...
Kommentit (14)
K7 tarkoittaa, että nelivuotias voi mennä aikuisen seurassa.
No ihan hyvin voi 4 vuotiaan viedä.
Just mun veli oli käynyt neljävuotiaan poikansa kanssa. Mukavasti oli mennyt. Oli myös veljenpojan ensimmäinen elokuvissa käynti :)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:18"]En veisi neljävuotiasta. Saattaa olla pelottava. Siinä on kidutuskammiot ja muuta räiskettä aika paljon. Eilen kävin katsomassa.
[/quote]
Tuskin 4-v tietää mikä on kidutuskammio ja nehän rupes leikkimään siellä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:18"]
En veisi neljävuotiasta. Saattaa olla pelottava. Siinä on kidutuskammiot ja muuta räiskettä aika paljon. Eilen kävin katsomassa.
[/quote]
Meillä ei kyllä neljävuotias tyttö tiedä, mikä edes on kidutuskammio. Mutta toki riippuu siitä, miten asia on siinä esitetty. Harmittaa, ettei asuta Helsingissä, kun siellä olisi varmaan suurempi valikoima lastenelokuville koko ajan. Täällä ei mene nyt muuta kuin tuo. Ap
Meillä 8 v pelkäsi, 11 v tykkäsi. Melkoisen hurjaa menoa oli. Puoli leffaa joku yrittää lahdata muita.
Ymmärräthän että lastenelokuvissakin on äänet KOVALLA. Jo se pelkästään pelottaa muita kun tuolit tärisee äänestä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:26"]
Meillä 8 v pelkäsi, 11 v tykkäsi. Melkoisen hurjaa menoa oli. Puoli leffaa joku yrittää lahdata muita.
[/quote]
Eli ei eroa vanhoihin piirrettyihin, joissa kojootti yrittää syödä maantiekiitäjän, tuhma kissa Tipin, veli Nalle veli Kanin...
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:27"]
Ymmärräthän että lastenelokuvissakin on äänet KOVALLA. Jo se pelkästään pelottaa muita kun tuolit tärisee äänestä.
[/quote]
Kannattaa siis ottaa mukaan korvatulpat.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:27"]
[/quote]
Totta kai, olen minä itsekin joskus käynyt elokuvateatterissa :D
Ap
Meidän 4v ja 7v tykkäs tosi paljon tuosta leffasta! Ei jäänyt mitään traumoja, elokuvan aikana nauroivat melkein pissat housussa :)
Mun neljävuotias kävi kummitädin kanssa katsomassa sen synttärilahjaks. Muistelee joka päivä kuin kivaa ja hyvä oli! Ei ollu pelänny vaikka jotain asioita pelkääkin.
Surkea leffa ei kannata tuhlata rahoja siihen
En veisi neljävuotiasta. Saattaa olla pelottava. Siinä on kidutuskammiot ja muuta räiskettä aika paljon. Eilen kävin katsomassa.