Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omg... oletteko törmänneet?

Vierailija
22.07.2015 |

Tällaiseen... Juttelet jonkun uuden tyypin kanssa viestitellen ja heität jonkun täysin yleisen "vitsin" tyyliin 'riippuu mistä roikkuu', ja toinen kommentoi "heh" tai vastaavaa, ikään kuin vähätellen "vitsiäsi" joka ei edes ole mitään sinne päinkään. Ihan vitun rasittavaa ja alentavaa, alkaa siinä sitten kyselemään, että heh mihin, miksi, öö?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, mä en tajua enää mitään nykyteinien ulosannista. Ap:n suollos vihelsi ihan yli hilseen.

Vierailija
2/24 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin säälittäviä noi yleiset vitsit niin vastaan niihin heko heko. Toinen voisi edes vähän nähdä vaivaa, eikä heittää mitään tyhjänpäistä liibalabaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja miehet, jotka eivät osaa käyttää emojeita oikein. Juttelin whatsappissa ikäiseni miehen kanssa ja kerroin, että olen lähdössä mökille muutamaksi päiväksi, että nähdään sen jälkeen. Mies vastasi tähän "joo" ja perään viisi itkunauruhymiötä. Jäin miettimään mikä mökille menossani oli niin hurjan hauskaa, että piti ihan vedet silmissä huutonauraa.
Juttu loppui osaltani siihen.

Vierailija
4/24 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei kai tuollaiseen osaa mitään sanoa...? Opettele itse keskustelemaan.

Vierailija
5/24 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmi!

Vierailija
6/24 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö...

Vierailija
7/24 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh!

Vierailija
8/24 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö...heko heko, ehe ehe. Onks vähä vammast, öö.

Vierailija
9/24 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:18"]Joo ja miehet, jotka eivät osaa käyttää emojeita oikein. Juttelin whatsappissa ikäiseni miehen kanssa ja kerroin, että olen lähdössä mökille muutamaksi päiväksi, että nähdään sen jälkeen. Mies vastasi tähän "joo" ja perään viisi itkunauruhymiötä. Jäin miettimään mikä mökille menossani oli niin hurjan hauskaa, että piti ihan vedet silmissä huutonauraa.
Juttu loppui osaltani siihen.
[/quote] On voinut käyttää puhelimen omia hymiöitä, jotka näyttääkin sitten whasapp-versiointa aivan eriltä... Mulla ainakin esim. Messenger muuttaa kännykän tietyt hymyilevät hymiöt itkunaamoiksi, enkä tätä edes tajunnu ku vasta tietokoneella keskusteluja lukiessa, mitä teen harvoin... Haha.

Vierailija
10/24 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:18"]Ne on niin säälittäviä noi yleiset vitsit niin vastaan niihin heko heko. Toinen voisi edes vähän nähdä vaivaa, eikä heittää mitään tyhjänpäistä liibalabaa.
[/quote]

Kun ei se olevittu mikään VITSI :DDD se on tapa ilmaista asia. AP

Vierailija
11/24 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen vaikka väsynyt ja vaivainen ja sanon kuolevani varmaan kohta, niin ei sekään ole mikään helvetin VITSI :DD samoin jos sanoo että riippuu mistä roikkuu,niin kyllä on vammainen ihminen jos kuvittelee sen vitsiksi :DD

Vierailija
12/24 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on oppivelvollisuus, mutta ei mitään velvollisuutta oppia kirjoittaamaan. Ei mikään ihme, jos vastauset jotekin "outoja". Jos kirjoittaa tuollaista kieltä niin ei voi odottaa vastauksiltakaan yhtään parempaa tasoa!

Ja siisti suusi!

Vierailija
13/24 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh

Vierailija
14/24 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:30"]

Jos olen vaikka väsynyt ja vaivainen ja sanon kuolevani varmaan kohta, niin ei sekään ole mikään helvetin VITSI :DD samoin jos sanoo että riippuu mistä roikkuu,niin kyllä on vammainen ihminen jos kuvittelee sen vitsiksi :DD

[/quote]

Ok. Kukin kykyjensä mukaan. Se mikä ärsyttää muissa on se oma hallitseva piirre. :D

Vierailija
15/24 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:32"]Suomessa on oppivelvollisuus, mutta ei mitään velvollisuutta oppia kirjoittaamaan. Ei mikään ihme, jos vastauset jotekin "outoja". Jos kirjoittaa tuollaista kieltä niin ei voi odottaa vastauksiltakaan yhtään parempaa tasoa!

Ja siisti suusi!
[/quote]

Koko yön valvoneena edes minun kielioppini ei ole täydellistä. Ap

Vierailija
16/24 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:30"]

[/quote]

Ok. Kukin kykyjensä mukaan. Se mikä ärsyttää muissa on se oma hallitseva piirre. :D
[/quote]

Juu no ei. Voin luetella 10 vituttavaa piirrettä joihin en itse sovi.

Vierailija
17/24 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli diagnoosi alakoulussa, kun sait vapautuksen äidinkielestä?!

Vierailija
18/24 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinun ulosantisi on käsittämätöntä sotkua. Eihän tuosta ota tolkkua mitä yrität edes selittää. Ei siis ihme, että ihmiset vastailevat kenties hölmistyneinä "heh". He eivät kerta kaikkiaan saa selvää mistä puhut ja onko sävy humoristinen vai vakava. Pannaanko tähän perään myös :D :D?

Vierailija
19/24 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, en ole vittu ikänä törmännyt näin surkeaan ulosantiin, heh heh :D :D :D 

Vierailija
20/24 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa salmiakkia, en tiedä miksi se tunne tästä niin vahvana irtosi.