Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kerhoon evääksi?

Vierailija
15.08.2008 |

Esikoinen aloittaa kerhon maanantaina ja eväät pitäisi tietysti mukaan ottaa? Mitä olette 3,5-vuotiaalle laittaneet mukaan? Onko ok laittaa juomksi pillimehua?

Onko tapana olla esim leipää vai vain hedelmää? Entäs jogurtit? Ajattelin lähinnä sitä juotavaa mallia niistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kesäkerhossa oli ja iltaparkeissa,

olen laittanut mukan joko hedelmän (yleensä banaani) ja pillijogurtin

tai

leivän/kaksi ja mehua pulloon

riippuen vähän siitä onko just ennen kerhoa syöny kuinka runsaasti

Vierailija
2/5 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tuli lappu kerhosta jossa sanottiin että pillimehu, tai mehupullo mukaan, leipää ja hedelmää mukaan, ei mitään kylmässä säilytettävää mukaan oli toivomus. POjan herkkua on kaakao (se uusi kidius juoma pillillä) ja riisipiirakka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eväät söivät noin klo 14.30. Mä laitoin mukaan leipää / sämpylän, pienen hedelmä tai kasvispalan (porkkanaa, paprikaa, kirsikkatomaattia ym.) ja Kidius-juoman.

Vierailija
4/5 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan olen laittanut yleensä hedelmiä ja hapankorpun tai pari/voileipäkeksejä.. hedelmät valmiiksi palasina eväsrasiassa. Itse toivoi pikku banaaneja, kun jollain kerhokaverillakin oli :)

Vierailija
5/5 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko syönyt ison aamupalan ja onko tarkoitus syödä lounas heti kotiin tultaessa. Ja tarviiko jaksaa kävellä kotiin vai kuljetteko autolla.

Mutta meillä oli pieniruokaisella tytöllä yleensä yksi leipäpala (esim. ruispala puoliksi taitettuna) ja sitten kokonainen tai puolikas banaani tai omena, tai porkkanapaloja tms. Tytön kerhossa eväät säilytettiin jääkaapissa, niin monilla oli myös jugurttia tai viiliä, meillä joskus pieni Danonino tms.

Juomista ei ollut ohjetta, joillain oli pillimehu, minä laitoin pulloon tiivisteestä mehua kun on halvempaa (tai tuoremehua). Joillain oli maitoa, jotkut saivat talon puolesta vettä.

Kannattaa ottaa selvää, onko kerhossa jääkaappi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi