Autossa pakoputki rikki, mitä teen?
Isälle soitin se sano aja vaan. Mutta kun kauhee ääni lähtee.
Veljelle soitin se sano että saattaa katketa kokonaan ja sit et aja.
Pitäs töihin päästä.
Ex-miehelle soitin se ihan oikein sulle ja nauro paskasesti.
Mitä mä teen?
Kommentit (11)
Ei siinä ole muuta haittaa kun se ääni, kuulostat amispojalta tuunatulla toyota corollalla. Ei se putken katkeaminenkaan mitään haittaa, itse ajoin joskus kolme viikkoa poikki olevalla putkella ennen kuin sain auton pakoputkihuoltoon.
Voi se toki katketakin kesken matkan. Lisäksi siitä voi tulla melkoinen mökä ja poliisi pysäyttää tai sitten saat ainakin päänsärkyä kun osa pakokaasuista saattaa imeytyä jostain välistä auton sisään.
Ehdotan että etsitä jostain korjaamon ja ajat autosi sinne korjattavaksi. Tai korjaat/korjautat kavereilla jotka osaa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:28"]
Ei siinä ole muuta haittaa kun se ääni, kuulostat amispojalta tuunatulla toyota corollalla. Ei se putken katkeaminenkaan mitään haittaa, itse ajoin joskus kolme viikkoa poikki olevalla putkella ennen kuin sain auton pakoputkihuoltoon.
[/quote]
Jos se katkeaa siten että se takaosa roikkuu maassa niin kyllä se silloin haittaa ja paljon.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:28"]
[/quote]
Jos se katkeaa siten että se takaosa roikkuu maassa niin kyllä se silloin haittaa ja paljon.
[/quote]
Näin on.
No, voi sillä ajaa mutta voi tippua kesken ajon motarilla sieltä keskeltä ja sit sulla on isompi tuho autossa. Vie se auto huoltoon. Kyllä sen sinne voi varovaisesti ajaa, hinuria et tarvitse.
Itse surina ja pörinä ei tuota kuin meluhaitan, mutta sitten jos pakoputki putoaa, matka katkeaa siihen. Mulle kävi kerran niin. Korjauspäivä oli jo sovittu, mutta putki päättikin pudota ennnen sitä.
Jos roikkuu irti niin en ajaisi, Jos reikä niin haittana on lähinnä ääni. Jos auto on suhteellisen vanha niin pakareita korjataan nyrkkipajoilla ja välttämättä ei tarvitse eides vaihtaa koko pakaria.
Korjauta se. Kyllä sillä silti voi ajaa, vaikka ääni onkin kamala. Jos tipahtaa kokonaan pois, ota se mukaan.
Tämä neuvo tulee naiselta, joka on itse äiti ilman isää ja veljiä.
Laita ensiavuksi korjausmassaa. Suosittelen kyllä etsimään korjaamon jos ei lähipiiristä löydy ketään jolla pysyisi hitsipilli kädessä. Itse ajelin reikäisellä pakoputkella aika pitkään ilman ongelmia, ääni oli melkoinen mutta olipahan semmoinen sporttisempi fiilis ajella! :D
Ajat ja toivot ettei jää matkalle. Ei se auto siitä hajoa että sillä ajaa.