Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niiiiin väsynyt äitiyteen

Vierailija
27.02.2022 |

Olen aivan loppu tähän jatkuvaan "esitykseen". Lapset ovat tietysti kaikkeni ja yritän tehdä KAIKEN mahdollisen jotta heillä olisi edessä hyvä tulevaisuus ja hyvä elämä.
Yritämme välttää mieheni kanssa puhumasta mitään "sopimatonta", esimerkiksi tällä hetkellä maailman tilanteesta. Lapsemme ovat 5 ja 9, ja minusta heidän ei tarvitse asiasta vielä tietää.
Emme koskaan puhu toisista ihmisistä pahaa lasten kuullen ja muutenkin yritetään olla diplomaattisia ihmisiä. Tuntuu että varsinkin vanhemmalla lapsella on korvat joka puolella kuuntelemassa ja hän kommentoi kaikkea kuulemaansa. Niimpä emme puhu enää juuri mitään muuta kuin kevyttä lapsillekkin sopivaa asiaa.

Elämä on yhtä suorittamista nykyään. Meillä ei ole edes tukiverkostoa, joten lapset ovat koko ajan kanssamme. Toki kun lapset illalla nukahtaa niin voimme taas puhua miehen kanssa ja katsoa tv:tä...

Miten te muut hoidatte tämän asian?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita lapset isovanhempien luo.

Vau mikä idea, meillä lapset ei tunne edes isovanhempia, isovanhemmat eivät viitsi olla mitenkään tekemisissä, juopottelu kiinnostaa enemmän. Tosiaan vienpä nyt lapset sinne!

Vierailija
22/27 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukiverkottomalla ei ole isovanhempia ollenkaan elämässä mukana….

Kannattaisi olla. Mitä jos molemmat vanhemmat sairastuvat noroon? Kuka sitten hoitaa lasten asiat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi olla. Mitä jos molemmat vanhemmat sairastuvat noroon? Kuka sitten hoitaa lasten asiat?

Me itse. Aina. Mäkin olen hoitanut vauvan ja taaperon jalka paketissa, kyyrsauvoilla ja lattialla ryömien. Ei ole katsos itsestä kiinni se että onko ne isovanhemmat elämässä mukana. Olet hiton lapsellinen.

Vierailija
24/27 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Buahahha! Norossa oltu monta kertaa molemmat ja silti lapset aina hoidettu norossa. Kuten keuhkokuumeessa, influenssassa, missä vaan. Kas kun meistä kaikki ei ole tuollaisia lellipentuja kuin sinä. Osa meistä joutuu hoitamaan itse lapsensa aina.

En ole koskaan saanut mitään hoitoapua mistään.

Vierailija
25/27 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että miten pienet murheet joillain on.

Oon 7v pyörittänyt yksin arkea. Lasten isä kuoli. Nuorempi lapsi on nyt 11v ja kromosomipoikkeavuutreen liityyy tunne-elämän oireita. Päivittäin on raivareita, ovien paiskontaa, kiroilua, veitsellä uhkailua, puhuu itsensä ja minun tappamisesta. Jonottaa hoitokontaktia..

Kyllä tämä äitiys on yhtä helvettiä.

Vähän perspektiiviä sinne ydinperheidylliin kiitos!

Vierailija
26/27 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Puhukaa lapsille totta. Ei pelotellen eikä uhkakuvia maalaillen.

Vierailija
27/27 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Meneekö lapset rikki ja saa traumoja, jos vanhemmat keskustelee aikuisten asioita? Jos nyt ei mistään seksielämästä keskustella lasten kuullen, niin en näe mitään syytä miksi pitäisi hyssytellä ja lässyttää jonkun lapsiystävällisen filtterin läpi. Tulisin hulluksi jos pitäisi elää noin, eikä mitään voisi sanoa ilman, että penska on heti kommentoimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi