Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua voiko hormonaalinen mielestänne tässä mun tapauksessa pettää kuinka todennäköisesti?

Mamma2019
27.02.2022 |

Olen siis 3 vuotiaan tytön äiti ja 17 vuotiaina teimme lapsen isän kanssa lapsen suunnitellusti jolloin olin ilman minipillereitä noin 4kk ennen kuin tärppäsi eli kokonaan ilman ehkäisyä. No emme ole oleet kohta 3 vuoteen yhdessä ja pari kertaa eron jälkeen ollaan sänkyyn päädytty ja toinen niistä tapahtui noin viikko sitten. Hokasin että mulla saattaisi ehkä olla ovulaatio aika mutta ehkäsykapselin takia mulla todella epäsäännölliset menkat että joskus oon useemman kk ilman menkkoi ja joskus si 2-3kertaa kuussa tulee menkat. Heti sen jälkeen oli pientä epäsatunnaista vihlontaa kohdun kohalla ja nytkin hyvin pientä ollut. Klamydiaakin olen kyllä miettinyt jos oireita että menisin testiin sillä hän kihloissa tällä hetkellä niin mistä tietää vaikka muijansa ois joltakin exältään saanut tai sitten lapseni isä kun on petollinen💁🏻‍♀️Pelkäsin jo sillon 17 vuotiana jos hän olisi joltakin exältään klamydian saanut mutta ei koska raskaus aikana klamydiatestitkin negatiiviset. Tosin tiedän hänen muijansa entuudestaan mut en tunne niin voisin epäillä ettei hänelläkään mitään klamydiaa. Voiko tosiaan jos mulla nyt ovulaatio aika ollut tulla siis raskaaksi kapselin läpi samalle ihmiselle jonka kaa mennyt ilman ehkäsyä noin 4kk? Mietin vaan kun aikanaan olin yhessä ihmisen kanssa joka 2020 vuonna menehtyi niin hänelle jopa e-pillerin läpi exä tullu raskaaksi mutta meni kesken joten en jaksaisi uskoa jos en hänelle kapselin läpi tullut että tulisin tyttäreni isällekkään mutta onko se kuinka mahollista?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta nyt oikein ota tolkkua, mutta mars lääkäriin jos raskaus tai sp-tauti epäilyttää. Siellä ne asiat selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla