Voitteko auttaa minua! Olen sekoamassa :(
Kirjoitan sisältöä, että ymmärtäisin tilannetta itse ja saisin siihen näkökulmaa!
Meillä on pitkää, siis vuosia, mennyt heikosti parisuhteessa. Mulle tuli nyt mitta täyteen, kun mies aivan mitättömästä asiasta on mököttänyt kaksi päivää ja kotona tietysti aivan hirveä tunnelma jota minun mielenterveys ei kestä enää hetkeäkään :(
Meillä takana yli 12 vuotta yhdessä, lapsi ja okt sekä muuta omaisuutta.
Eilen kerroin miehelle, että nyt riittää ja haluan eron. Olen tästä aivan 100% varma! En jaksa enää miehen riehumista ja mökötystä! Koskaan hän ei ole pahoillaan tai aikeissa selvittää asioita.
Nyt hän aloitti minun kiristämisen… kertoi lapseni kautta minulle, että aikoo huomenna myydä meidän auton! Meillä on miehen työauto ja yksi oma auto. En pääse kulkemaan töihin ilman autoa. Tallissa on minun avo kesäauto, joten miehen mielestä ongelmaa ei ole kun onhan mulla auto! Mitä vittua!
Mitähän on vielä luvassa! Miten selviän tästä vitutuksesta hengissä?
Mies luulee väärin jos kuvittelee että voi minua omaisuudella kiristää! Asun mielummin vaikka pahvilaatikossa ja ajan mitä tahansa romua kunhan vaan pääsen eroon tuommoisesta ihmisestä
Kommentit (22)
*Hitto,sehän on vaan auto. Kasa muovia j amuttereita. Niitä saa kaupasta uusia.
Jumankekka,ei tavaraa kannata itkeä,niitä tosiaan saa kaupasta uusia!
Vaihda avoauto kunnon autoon. Ota elämä omiin käsiisi.
Vierailija kirjoitti:
Jaa ei mulla oo mitään autoa eikä kukaan kiristä sillä.
Sinä onnellinen! Ap
Jos se auto on miehen nimissä niin saahan se omaa omaisuuttaan myydä. Osta oma autos äläkä vingu.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda avoauto kunnon autoon. Ota elämä omiin käsiisi.
Niin teenkin! Mutta ei se tapahdu huomisen päivän aikana.
Hanki kunnollinen auto ja ryhdy itsenäiseksi . Sinä et miehen autoja tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Jos se auto on miehen nimissä niin saahan se omaa omaisuuttaan myydä. Osta oma autos äläkä vingu.
Mies ei olisi ilman minunkin mahdollistamista ostanut meidän perheelle 60t autoa! Perheenä olemme eläneet ja paljon muutakin hankittu
Jos se on teidän yhteinen auto, niin myynnistä rahat puoliksi. Niinhän se erossa menee.
Lakkaa olemasta maho luuska. Muuta neuvoa ei tule
- Soitat töihin ja otat pari päivää vapaata.
- Käyt jättämässä eropapaerit.
- Vaihdat sen avoauton pois.
Onko talo molempien nimissä? Sanot miehelle, että lähtee, tai maksaa sut ulos.
Huh, kuulostaapa epävakaalta ihmiseltä, tsemppiä kovasti! Miten lapsellista laittaa lapsenne välittämään tällainen viesti sinulle. Hyi. :(
Mitä tulee auton tarpeeseen yleisesti, kyllähän auton saa vaikka päivässä jos on valmis maksamaan hieman enemmän tai kelpuuttaa laajemmin erilaisia autoja. Autokauppaan vaan tai vaikka nettiautosta joku lähistöllä oleva auto. Ja jos on budjetin tai tarvittavien ominaisuuksien kanssa enemmän rajoitteita, niin joka tapauksessa muutamassa päivässä löytää varmasti ihan kelvollisen. Voit odotellessa mennä vaikka taksilla töihin, tai kysyä voisiko joku ystävä lainata autoa tai päästä työkaverin kyydissä.
Muista että tämä on kuitenkin nyt vain hyvin pieni ongelma tässä. Jos päädytte eroon, niin muista tosiaan tiukasti huolehtia että saat sen yhteisestä omaisuudesta mikä sinulle kuuluu, olettepa sitten naimisissa tai ette. Kovasti tsemppiä. <3
Hyvin se tulee menemään. Voi olla, että asiat pahenee hieman ennen kuin ne alkaa paranemaan, mutta ei muuta kuin rohkeasti ottamaan askelia kohti vapautta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin se tulee menemään. Voi olla, että asiat pahenee hieman ennen kuin ne alkaa paranemaan, mutta ei muuta kuin rohkeasti ottamaan askelia kohti vapautta.
Kiitos tsempistä
Vierailija kirjoitti:
Huh, kuulostaapa epävakaalta ihmiseltä, tsemppiä kovasti! Miten lapsellista laittaa lapsenne välittämään tällainen viesti sinulle. Hyi. :(
Mitä tulee auton tarpeeseen yleisesti, kyllähän auton saa vaikka päivässä jos on valmis maksamaan hieman enemmän tai kelpuuttaa laajemmin erilaisia autoja. Autokauppaan vaan tai vaikka nettiautosta joku lähistöllä oleva auto. Ja jos on budjetin tai tarvittavien ominaisuuksien kanssa enemmän rajoitteita, niin joka tapauksessa muutamassa päivässä löytää varmasti ihan kelvollisen. Voit odotellessa mennä vaikka taksilla töihin, tai kysyä voisiko joku ystävä lainata autoa tai päästä työkaverin kyydissä.
Muista että tämä on kuitenkin nyt vain hyvin pieni ongelma tässä. Jos päädytte eroon, niin muista tosiaan tiukasti huolehtia että saat sen yhteisestä omaisuudesta mikä sinulle kuuluu, olettepa sitten naimisissa tai ette. Kovasti tsemppiä. <3
Kiitos
Mulla olis huomenna yövuoroon meno, enkö mitenkään saa autoa itselleni ennen sitä. Myös lapsen harrastuksiin kuskaus olisi minulla huomenna. Ihan järkyttävää kuinka piittaamaton mies voi olla! Mutta päätin että kiristää minua ei tällä voi!
Hohhoijaa, mitä v.....a vingut?! Sulla ap on naurettavat ongelmat ! Jos et kestä ukkoos, lähe liitään ja piste.
Vierailija kirjoitti:
- Soitat töihin ja otat pari päivää vapaata.
- Käyt jättämässä eropapaerit.
- Vaihdat sen avoauton pois.
Onko talo molempien nimissä? Sanot miehelle, että lähtee, tai maksaa sut ulos.
Omistan puolet talosta! Siitäkin mies alkoi jo kiristämään että en tule puolia saamaan, koska hän on sijoittanut entisen osakkeensa myyntihinnan meidän taloon. Sitä ei kuitenkaan huomioitu omistusprosenteissa
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, mitä v.....a vingut?! Sulla ap on naurettavat ongelmat ! Jos et kestä ukkoos, lähe liitään ja piste.
Minua ei naurata yhtään! Töihin on päästävä ja minua ei saa kiristää! En kestä ja poismuutto on aluillaan!
Käväisehän valitsemassa netistä kiva vuokra-asunto ja vilkuile samalla nettiautoa. Siitä se elämä lähtee eteneen.
Jaa ei mulla oo mitään autoa eikä kukaan kiristä sillä.