Nuorten yökyläily, 14-vuotias ja 19-vuotias
14-v tyttäreni haluaisi mennä yökylään poikaystävänsä luo, joka täytti äskettäin 19. Uskallanko päästää tyttöni? Kuulemma söisivät ja katsoisivat netflixiä, ei mitään kummempaa. Poika vaikuttaa tosi luotettavalta ja rehdiltä ja tyttäreni mukaan ovat tosissaan yhdessä, mutta silti arveluttaa yökyläily näin varhaisessa vaiheessa. Miten muilla on toimittu näissä tilanteissa?
Kommentit (41)
Siis.. 01 syntynyt tyttö menee yökylään -96 miehelle?
Vuoden yläastetta käynyt tyttö menee yökylään tämän kevään abille, joka aloittaa armeijan/menee yliopistoon/menee töihin syksyllä?
Tyttö, joka ei saa neljään vuoteen laillisesti edes juoda alkoholia tai ajaa autoa, menee yökylään aikuiselle miehelle?
Ja sun mielestä toi on ok ja poika on REHTI?? Sori, mutta ei ole. Miehessä on jotain pahasti vikana jos kokee olevansa kehitystasoltaan samalla tasolla lapsen kanssa, joka ei pääse edes lukioon kuin vasta kahden vuoden oäästä. 14-vuotias on
vielä lapsi ja sun tehtävä on suojella lastasi ja varmistaa hänen kehityksensä.
Nyt sä vitun piipittävä luuserihiiri vikiset jossain vauva.fi:llä, että annanko aikuisen miehen käyttää lastani hyväksi vai en, samalla kun tää herra on täysin perillä siitä, että hän määrää tahdin ja säännöt, ja sun tyttäresi on hänelle helppo reikä. Tuon ikäisten välillä ei yksinkertaisesti _voi_olla rakkautta, koska rakkaus perustuu kunnioitukseen ja toiselle parhaan antamiseen. Se, että lasta painostetaan seksiin ei ole hänen parastaan. Luultavasti tyttö itse haaveilee nimenomaan netflixistä, mutta kokee joutuvansa ostamaan miehen poikaystäväkseen seksillä. Liian nuorena aloitetut seksisuhteet ovat todella haitallisia kehitykselle.
Ennen kaikkea, tuo on rikos. Ikäraja on 16. Vastuu on AINA vanhemmalla osapuolelka, vaikka pedarit kuinka jankuttaisivat muuta. Jos annat luvan, näytät vihreää valoa sille, että harradtakaa vaan seksiä. Tai sitten käyttäydyt kuin oikea äiti, ja suojelet lastasi. Ihan 4 vuoden kuluttua tyttö ymmärtää kyllä miksi ei päässyt, vaikka nyt polkaisisi minkä konsertin käyntiin.Jos heidän välillään todella leiskuu tosilempi, voi mies odottaa sen 2 vuotta ennenkuin ryhtyy puuhiin. Jos ei, voi tarkoitusperät päätellä kukin itse.
Täällä on runsaasti sitä itkemistä, kuinka 14v kuitenkin panee ja anna mennä vaan. Haha, ei. On olemassa myös turvallisia, oikeita äitejä, jotka asettavan lapsensa parhaan senkin edelle, kiukuttaako kenties teiniä päätös vai ei. Jokainen öiti, joka hyväksyy 14-vuotiaansa yökyläilyn aikuisen miehen luona, on huono äiti. simple as that.
Toi mies on sairas ja kuuluu hoitoon.
esiteini on teini-ikää edeltävä ikä, eli 11-12 vuotias.mteini taas on 13-19. nämä eivät ole mielipidekysymyksiä, vaan faktoja joita on hyvä tietää knu ryhtyy keskusteluun.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 00:23"]
Aika erikoista, että parikymppinen mies on kiinnostunut esiteinistä.
[/quote]
14v voi kyllä olla hyvinkin kehittynyt.. Kyllä mä muistan lukion kolmannella yläasteelaisia katselleeni "sillä silmällä". Tosin en kyllä ikinä olisi voinut seurustella niin nuoren kanssa. Mutta näkyi siellä amispojilla useinkin sakkolihaa autojen kyydissä. Ja varmaan joillakin lukiolaisillakin.
[/quote]
Klassinen likasen pervon, alaikäisiä hyväksikäyttävän mielipide. "Hy
vin kehittynyt" on tasan vitun ainoastaan sinun silmissäsi. Se, että on tissit ja perse ei kerro kehitystasosta YHTÄÄN mitään. Saatat yllättyä, ettei suojaikärajoja ole tehty miehien himojen tyydyttämiseen, vaan suojelemaan tyttöjä. Jokainen puolijärkinen ymmärtää yläasteiköisen olevan vielä lapsi, eikä "kiinnostu" heistä vaikka näyttäisi miltä. i
Ei siitä nyt niin kauaa ole kun 14 vuotiaita on naitettu ihan perheiden toimesta vanhemmille miehille. Laitontahan tuon ikäeron omaavien paneskelu on, mutta mitään luonnotonta siinä ei ole. 14v voi olla ihan naisen näköinen ja tuon ikäisiä miehiä nyt vaan panettaa suoraansanottuna ihan kokoajan.
Meillä ei teinit yökyläile. Jos ne haluaa naida joutuuvat tekemään sen ihmisten aikaan. Olen tuon ikäisen hakenut yöllä pois juoppojuhlista. Yöllä on aina vaarallisempaa. Meille saa kyllä tulla, että tiedä sitten ettei oo mikään sm-hullu. Tyttöjä isommat miehet usein manipuloivat, että näin kuuluu tehdä, normaaliseksiä muka??
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 00:40"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 00:23"]
Aika erikoista, että parikymppinen mies on kiinnostunut esiteinistä.
[/quote]
14v voi kyllä olla hyvinkin kehittynyt.. Kyllä mä muistan lukion kolmannella yläasteelaisia katselleeni "sillä silmällä". Tosin en kyllä ikinä olisi voinut seurustella niin nuoren kanssa. Mutta näkyi siellä amispojilla useinkin sakkolihaa autojen kyydissä. Ja varmaan joillakin lukiolaisillakin.
[/quote]
Klassinen likasen pervon, alaikäisiä hyväksikäyttävän mielipide. "Hy
vin kehittynyt" on tasan vitun ainoastaan sinun silmissäsi. Se, että on tissit ja perse ei kerro kehitystasosta YHTÄÄN mitään. Saatat yllättyä, ettei suojaikärajoja ole tehty miehien himojen tyydyttämiseen, vaan suojelemaan tyttöjä. Jokainen puolijärkinen ymmärtää yläasteiköisen olevan vielä lapsi, eikä "kiinnostu" heistä vaikka näyttäisi miltä. i
[/quote]
Älä nyt viitsi rähjätä päivänselvästä asiasta. Kyllä tuon ikäisistä tytöistä löytyy "täysiä naisia" kuten myös niitä hitaastikehittyviä. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, että joku 18-20v haluaa heidän kanssa harrastaa seksiä. Minä olen nykyään kolmikymppinen, enkä katsele tyttöjä mutta parikymppisenä kyllä katselin. Anteeksi jos se tekee minusta silmissäsi sairaan pervon.
Nyt on pakko ihmetellä. Olen itse 18-vuotias tyttö. Jos kuulisin, että joku ikäiseni tai hippasen vanhempi seurustelee 14-vuotiaan, siis ALLE RIPPIKOULUIKÄISEN kanssa, varmasti jopa puuttuisin asiaan keskustelemalla vanhemman osapuolen kanssa tosissani. Ja sitten yhteys nuoremman osapuolen vanhempiin!
Muutaman vuoden päästä tuo ikäero ei olisi enää mitään, mutta nyt se vielä vaikuttaa. Terve parikymppinen, armeijaikäinen sälli ei kiinnostu 14-vuotiaasta.
"Kyllä tuon ikäisistä tytöistä löytyy "täysiä naisia" kuten myös niitä hitaastikehittyviä. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, että joku 18-20v haluaa heidän kanssa harrastaa seksiä."
Toivottavasti olet provo.
Se, että tyttö näyttää jo "täysin naiselta" 14-vuotiaana, ei tarkoita, että hän olisi henkisesti valmis seksiin. Minun kroppani alkoi muuttua 10-vuotiaana. Olisiko ollut ok, jos joku parikymppinen nuorimies olisi kiinnostunut minusta silloin?
T. 30
[
quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 00:41"]
Ei siitä nyt niin kauaa ole kun 14 vuotiaita on naitettu ihan perheiden toimesta vanhemmille miehille. Laitontahan tuon ikäeron omaavien paneskelu on, mutta mitään luonnotonta siinä ei ole. 14v voi olla ihan naisen näköinen ja tuon ikäisiä miehiä nyt vaan panettaa suoraansanottuna ihan kokoajan.
[/quote]Ei. Kukaan 14-vuotias ei näytä naiselta. Ei kukaan. Lantio ja luusto eivät ole loppuunsa kehittyneet, puhumattakaan rinnoista. Pituuskasvu jatkuu yleensnä johdu "n
vielä pari vuotta. Se, että sanoo 14-vuotiaan näyttävän naiselta kertoo omasta sairaasta näkökyvystä, ei totuudesta. Kukaan 14-vuotias ei näytä 25-vuotiaalta.
Miten niin kauan? Jos puhut Suomesta, niin 1700-luvulla naiset menivät 20-25-vuotiaina naimisiin. Piiat joskus nuorempina, mutta alle 16 ei lähes koskaan menty. Kuinka kauas pitää mennä? Nimittäin esim. Kanadassa 1800-luvun lopussa naiset odottivat yleensä 21. ikävuoteen mennäkseen naimisiin.
Jos puhut töysin alikehittyneistä, rutiköyhistä maista, missä jyllää naisia alistavat beduiiniuskonnot, niin kyllä, Afganistanissa saattaa 9-vuotias mennä 45-vuotiaan kanssa naimisiin. Lapsimorsiamia on edelleen maailma pullollaan, mutta ne eivät ikinä johdu "luonnollisuudesta" vaan köyhyydestä tai kulttuurista.
Naisten ykköskuolinsyy alle 18-vuotiailla on vaikeat synnytykset. 14-vuotias ei ole yhtä hyvä synnyttäjä, saati kasvattaja kuin 19-vuotias nainen. Teiniäitien lapset ovat sairaampia kuin parikymppisten, moni riskitekiä on korkeammalla 15-vuotiaalla kuin 19-vuotiaalla.
Joten jos "luonnollisuudesta" eli suvunjatkamisvietistä puhuttaisiin, olisi tuo aikuinen mies oman ikäistensä kimpussa, koska 19-vuotias on hedelmällisempi ja parempi vaihtoehto synnyttäjäksi kuin 14v.
Jos nuo absoluuttiset hevonpaskat kuten "luonnollisuus" ja "biologia" siirretään syrjään, kyten tehdään näin 2015 vuonna päivittäin ja lähes joka asiassa, voimme nähdä suhteen tämän kulttuurimme pisteestä missä elämme. Ja se kulttuuri sanoo, ihan lain mukaan, ettei alle 16-vuotiaat kuulu aikamiesten punkkiin. Joten mitäpä jos käyttäisit aivojasi ensi kerralla?
ps. jos olet 20-30-vuotias, olisi luonnollista, että olisit jo kuollut. Jos näin luonnon mukaan aletaan elämään.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 00:52"]
"Kyllä tuon ikäisistä tytöistä löytyy "täysiä naisia" kuten myös niitä hitaastikehittyviä. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, että joku 18-20v haluaa heidän kanssa harrastaa seksiä."
Se, että tyttö näyttää jo "täysin naiselta" 14-vuotiaana, ei tarkoita, että hän olisi henkisesti valmis seksiin. Minun kroppani alkoi muuttua 10-vuotiaana. Olisiko ollut ok, jos joku parikymppinen nuorimies olisi kiinnostunut minusta silloin?
T. 30
[/quote]
Niin katsos jos näytät naiselta, niin silloin nuoret miehet haluavat naida sinua. Hyvin yksinkertaista. Se, että he eivät pyri aktiivisesti naimaan matalan iän takia tarkoittaa, että he ymmärtävät sen olevan laitonta ja moraalisesti epäilyttävää. Se ei silti tarkoita, että he eivät näkisi sinua seksuaalisesti haluttavana. Sitä minä tässä yritän selittää, mutta te sorrutte henkilöhyökkäyksiin ja muihin syyttelyihin.
Tehtäköön se vielä selväksi, että en minä puolustele 19v poikaa joka himoitsee 14v tyttöä, mutta tiedostan että siinä ei ole mitään luonnotonta. Vaikkakin laitonta ja moraalitonta touhua se on. Kyselkää miehiltänne katselivatko he alle parikymppisinä yläastetyttöjä sillä silmällä mutta älkää sitten suuttuko heille jos uskaltavat kertoa totuuden. Tässä maassa on aika helvetin monta pedofiilia teidän kriteereiden mukaan.
"Niin katsos jos näytät naiselta, niin silloin nuoret miehet haluavat naida sinua. Hyvin yksinkertaista. Se, että he eivät pyri aktiivisesti naimaan matalan iän takia tarkoittaa, että he ymmärtävät sen olevan laitonta ja moraalisesti epäilyttävää. Se ei silti tarkoita, että he eivät näkisi sinua seksuaalisesti haluttavana. Sitä minä tässä yritän selittää, mutta te sorrutte henkilöhyökkäyksiin ja muihin syyttelyihin."
On sairasta, jos aikuinen mies himoitsee hädin tuskin esiteiniä, jonka rinnat ovat alkaneet kehittyä.
Mahtaa alakoulun miesopettajilla olla tukalat paikat, huh huh. Mitenhän pärjäävätkään, kun haluttaa niin valtavasti?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 00:59"]
T. 30
[/quote]
Niin katsos jos näytät naiselta, niin silloin nuoret miehet haluavat naida sinua. Hyvin yksinkertaista. Se, että he eivät pyri aktiivisesti naimaan matalan iän takia tarkoittaa, että he ymmärtävät sen olevan laitonta ja moraalisesti epäilyttävää. Se ei silti tarkoita, että he eivät näkisi sinua seksuaalisesti haluttavana. Sitä minä tässä yritän selittää, mutta te sorrutte henkilöhyökkäyksiin ja muihin syyttelyihin.
Tehtäköön se vielä selväksi, että en minä puolustele 19v poikaa joka himoitsee 14v tyttöä, mutta tiedostan että siinä ei ole mitään luonnotonta. Vaikkakin laitonta ja moraalitonta touhua se on. Kyselkää miehiltänne katselivatko he alle parikymppisinä yläastetyttöjä sillä silmällä mutta älkää sitten suuttuko heille jos uskaltavat kertoa totuuden. Tässä maassa on aika helvetin monta pedofiilia teidän kriteereiden mukaan.
[/quote]
Yksikään 14-vuotias ei näytä "täydeltä naiselta". 14-vuotiaan erottaa 25-vuotiaasta 10% varmuudella. Kyllä, se jos aikuinen mues katsoo 10-14-vuotiaita tyttöjä himoiten, on se nimenomaan luonnotonta.Selität itsellesi mitä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 01:02"]
"Niin katsos jos näytät naiselta, niin silloin nuoret miehet haluavat naida sinua. Hyvin yksinkertaista. Se, että he eivät pyri aktiivisesti naimaan matalan iän takia tarkoittaa, että he ymmärtävät sen olevan laitonta ja moraalisesti epäilyttävää. Se ei silti tarkoita, että he eivät näkisi sinua seksuaalisesti haluttavana. Sitä minä tässä yritän selittää, mutta te sorrutte henkilöhyökkäyksiin ja muihin syyttelyihin."
On sairasta, jos aikuinen mies himoitsee hädin tuskin esiteiniä, jonka rinnat ovat alkaneet kehittyä.
Mahtaa alakoulun miesopettajilla olla tukalat paikat, huh huh. Mitenhän pärjäävätkään, kun haluttaa niin valtavasti?
[/quote]
Yläasteella harvemmin näkyy alle parikymppisiä miesopettajia. Mutta se on hienoa, että ihminen on kuitenkin sen verran kehittynyt eläimestä erilleen, että kykenee hallitsemaan himonsa järkensä avulla.
"Yläasteella harvemmin näkyy alle parikymppisiä miesopettajia. Mutta se on hienoa, että ihminen on kuitenkin sen verran kehittynyt eläimestä erilleen, että kykenee hallitsemaan himonsa järkensä avulla."
Puhuin alakoulusta. On aivan mahdollista, että sekä ala- että yläkoulussa sijaistaa juuri ja juuri parinkympin ylittänyt opeopiskelija. Itse asiassa se on varsin yleistä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 01:04"]
T. 30
[/quote]
[/quote]
Yksikään 14-vuotias ei näytä "täydeltä naiselta". 14-vuotiaan erottaa 25-vuotiaasta 10% varmuudella. Kyllä, se jos aikuinen mues katsoo 10-14-vuotiaita tyttöjä himoiten, on se nimenomaan luonnotonta.Selität itsellesi mitä tahansa.
[/quote]100% varmuudella siis.
On niin helvetin uuvuttavaa ymmärtää, miten yksinkertaisia ja typeriä miehet ovat. Kukaan nainen, joka on itse ollut se 10-14-vuotias ei ajattele itseään sen ikäisenä olleensa nainen, vaan muistavat kuinka hämillistä kuukautisten alkaminen oli, miten tuskallista oli se tunnemyllerrys kun lapsuus jätetään pikkuhiljaa taakse ja kuinka pelottavaa ja kauhunsekaista kuvotusta herättäviä oli ne aikuisten miesten lähentelyt tai tuijottamiset.
Sit nää likaset papat luulee tyttöjen olevan samoin kiinnostuneita heistä.
On kyllä helppo sanoa, että miehen seksuaalisuus on kyllä maailman rumimpia asioita jos siihen kuuluu lasten höiritseminen. On surullista, ettei niitä ikärajoja ole säädetty naisten takia.
Jos tyypit haluaa panna minkäs sille voi? Ja mikä kauheus siinä on että on 5 vuotta ikäeroa? Ite oon 15 ja mun poikaystävä on 20, eli just tarpeeks kehittyny. Ei ihmekkää ku vanhemmat miehet kiinnostaa ku nää nykyset teinit ei voi ees sanoa "seksi" ku kuolee jo nauruu.
"On kyllä helppo sanoa, että miehen seksuaalisuus on kyllä maailman rumimpia asioita jos siihen kuuluu lasten höiritseminen. On surullista, ettei niitä ikärajoja ole säädetty naisten takia."
Allekirjoitan tämän osittain miehenä. En siksi, että olisin itse kiinnostunut nuorista tytöistä. En ole. Mutta tiedän, että on paljon ihmisen irvikuvia, jotka ovat ja varmasti käyttävät hyväkseen tilaisuuden, jos sellainen eteen sattuu.
T. 30
[/quote]
[/quote]
Jaa. Puhu kuule vaan omasta puolestasi. Ei tulis mieleenkään pitää pikkusiskoni ikäisiä pantavina. Mulla on vuotta nuorempi tyttöystävä ja alemmas en menisi. En todellakaan panisi jotain 14veetä vaikka olis mikä tilaisuus, hyi vittu.Jos ajattelen pantavaa muijaa tai ne ketkä kiinnostuksen herättää on aina siinä about 17-27 välillä. Tykkään kunnon perseistä. t.96
Ei, ei, ei. Toki he saattavat, siis saattavat, olla henkisesti kohtuullisen samalla tasolla, jolloin mahdollinen seksisuhdekaan ei olisi rangaistava teko, mutta en silti taipuisi. Ei yökyläilyä, ei kumpaankaan suuntaan. Seurustelua en voisi estää, mutta en sitä myöskään edesauttaisi. Juttelisin tytön kanssa, ettei antaisi puhua tai painostaa itseään mihinkään sellaiseen mitä hän ei oikeasti halua.