Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvän mielen ketju

Vierailija
21.07.2015 |

Hei vain mammat!

Istuskelen tässä sohvalla yksinäni ja odottelen että alkais sen verran väsyttää että kannattais mennä sänkyyn ja pistää silmät kiinni. Palstaillessani tänään oon kiinnittäny erityisesti huomiota pahan olon määrään mammojen kirjoittelussa. Piristetään hiukan itseämme ja toisiamme ja kirjoitetaankin tähän ketjuun hyvän mielen juttuja tämän päivän varrelta! :) aloitan:

Töissä (olen kassa) käänsin korttimaksupäätteen asentoa osoittamaan alaspäin, kun näin pyörätuolia käyttävän asiakkaan olevan seuraavana asiointivuorossa (mun mielestä kuuluu normaaliin asiakkaan huomiointiin). Sekös oli hurjan ihmeellinen asia tälle naishenkilölle, joka hymyili sädehtivästi ja sanoi, ettei kukaan asiakaspalvelija missään ole hänelle vastaavaa elettä ennen tehnyt.

Ja kyllä oli hymy minullakin korvissa:) niin pieni ele/vaiva sai toisen hyvälle mielelle. Mistä teille tuli tänään hyvä mieli? :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeks puuttuvat kappalejaot, mobiili..

Vierailija
2/20 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt mitään hyviä töitä, mutta juttelin kävelylenkillä ollessani tuntemattoman ihmisen kanssa hetken aikaa ja se oli oikeastaan ihan piristävää. Vietän siis paljon aikaa yksin eikä ole ollenkaan tavatonta, etten puhu mitään päivän mittaan.

Vierailija
4/20 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taas provolla liikkeellä

Vierailija
5/20 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:37"]Aloittaja taas provolla liikkeellä
[/quote]

Mutta kun en ole! :) älä viitsi tuoda pahaa oloa tähänkin keskusteluun. Ap

Vierailija
6/20 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli vapaapäivä, joten hemmottelin itseäni. Heräilin vasta 11 aikoihin, kävin aamu-uinnilla kauniissa järvessä, ostin mansikoita ja myyjä oli iloinen. Sitten lueskelin kirjoja, tein päivällistä, miesystävä tuli kotiin ja syötiin ja syleiltiin loppuilta. Voisiko peräti sanoa, että melko täydellinen ilta!

Vierailija
7/20 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni korjasi autoni jarrut vapaapäivänään <3

Vierailija
8/20 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:41"]Tänään oli vapaapäivä, joten hemmottelin itseäni. Heräilin vasta 11 aikoihin, kävin aamu-uinnilla kauniissa järvessä, ostin mansikoita ja myyjä oli iloinen. Sitten lueskelin kirjoja, tein päivällistä, miesystävä tuli kotiin ja syötiin ja syleiltiin loppuilta. Voisiko peräti sanoa, että melko täydellinen ilta!
[/quote]

Kyllä vain, täydelliseltä kuulostaa :) ei ole muuten yks eikä kaks kertaa kun olen huomannut että päivän positiivisuuksiin paneutuminen todella nostaa mielialaa. Eikä tietysti toimi oikeasti sairaisiin ja masentuneisiin ihmisiin. Mutta tällaisiin välillä tyhjän valittajiin *pois se minusta* toimii kumman usein :)

Vierailija
9/20 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos muuten kurjaan päivään täytyy löytää jotain hyvää, niin kaipa se on tämä ketju!

Vierailija
10/20 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:48"]No, jos muuten kurjaan päivään täytyy löytää jotain hyvää, niin kaipa se on tämä ketju!
[/quote]

Kääks, herkkiksellä tuli melkein tippa linssiin :D sain edes yhden tyypin edes pikkiriikkisen paremmalle mielelle tällä aloituksella <3 Ap

Vierailija
11/20 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihana läpyläpy-ääni kun kissa ravistaa korviaan :3

Vierailija
12/20 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ihana lapseni joka ilahtui kun tein hänelle ranskalaiset letit ja luimme yhdessä kuvakirjan.

Vierailija
13/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:56"]Se ihana läpyläpy-ääni kun kissa ravistaa korviaan :3
[/quote]
Tui :3 minun kisulit saalistaa kärpästä, ne on niin söpöjä ja rakkaita. ♥

Vierailija
14/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan vartaloani. Olen jokseenkin lihava ja kroppani roikkuu vähän kaikkialta vaikka olen vasta 30-vuotias. Mutta se jaksaa kannatella minua päivästä toiseen, jaksan kävellä tuntikausia ja juostakin tarvittaessa, olen vahva ja terve, ja miesystäväni palvoo pursuilevia muotojani.

Kaikkien ei tarvitse olla hoikkia fitnessnaisia. Jos olet luonnostasi pyöreä, luonto on sinut siihen tarkoittanut ja näin ollen sinusta tulevat kiinnostumaan ne miehet, joista itsekin kiinnostuisit kun olet luonnollisessa, sinulle tarkoitetussa olemuksessasi. Lisäksi keho on täysin sidoksissa mieleen, ja henkinen tasapaino näkyy kauas.

Toistan vielä: löydä oma muotosi ja iloitse! Pieni lihavuus (BMI 26-30) ei ole epäterveellistä vaan naisille täysin luonnollista. Vastusta sairasta muotiteollisuutta ja median aivopesua. Ja jos olet luonnostaan hoikka, älä yritä väkisin lihoa jos se ei sinulta kerran onnistu! Kaikille kehonmalleille on tarkoituksensa.

Vierailija
15/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä ihan aiheeseen mutta... Päätin että pakkaan kamat ja muutan Australiaan lasteni kanssa. Alan töitä löytyy ja asuntoja ja ystäviäkin siellä on.... Vähän byrokratiaa hoidettava mutta kyllä tää tästä. Hyvä mieli tuli kun päätös tehty. Ei muille mutta mulle.

Vierailija
16/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään viestiini viitaten: halusin vain hiukan rohkaista kehonkuvansa kanssa kamppailevia täällä ja toivottavasti luoda hyvää mieltä ❤ T. 17

Vierailija
17/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sukulaiset ihanaiset hoitaneet lapsiani koko päivän kun olen potenut jäääätävää päänsärkyä. Kiitos!

Vierailija
18/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:56"]Se ihana läpyläpy-ääni kun kissa ravistaa korviaan :3
[/quote]

ANTEEKSI, alapeukutin vahingossa!!:)

Vierailija
19/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi 18, piti totta kai olla yläpeukku. T. Hutilus Ap. Ps. Tsemppiä sinulle ja perheellesi! Asioilla on tapana järjestyä, tavalla tai toisella ^_^

Vierailija
20/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain selville missä ponttooni asuu, jee!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän