Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielenterveys kunnossa?

Vierailija
21.07.2015 |

Oletko havainnut tällä palstalla henkilön, jonka mielenterveys ei ole kunnossa. Pelkät vinkit kiitos. Peukku ylös tai peukku alas. Ja pieneksi neuvoksi kaikille, että reagoimattomuus on paras ase tämän "meidän ihanan tapauksen" kanssa. Ainut mikä vituttaa, on se että eikö tuota saa jumankauta aisoihin kukaan! Ylläpito!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI yhdenkö vain olet bongannut? Musta tuntuu, että täällä on valtaosa porukasta vähän vajaita. :) 

Vierailija
2/12 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä käykkään muita kun avohoitopotilaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan minun mielenterveyteni ei ole kunnossa. Eihän sitä muuten ylikomisarioks..öh... eläkkeelle pääsisikään. Luulen että minulla on paljon kohtalotovereita, me olemme keskuudessanne eikä se monestikaan näy päällepäin.

Vierailija
4/12 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma että ap puree raivoissaan näpyttelylaitettaan ja näyttää ihan hullulta koiralta, joka pitäisi potkaista ojaan huonon käytöksensä vuoksi.

Vierailija
5/12 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei niinkään häiritse nämä teiniprovot, ne on tiettyyn saumaan tepeilyjä aiheuttavia, vaan tämä yks melodramaattinen (oletettavasti) nainen, joka sekoilullaan pilaa monen monta hyvää keskustelua. Eikö ylläpito voi estää sen pääsyä tälle palstalle, vaikka silli pitäis kyllä poistaa moni muukin tältä palstalta. Joku roti silti pitäis olla tai raja. Eikö sille vois ylläpito laittaa vaikka jotku estot pariksi viikoksi, ettei pääse hämmentämään kaikkia keskusteluita päälaelleen.

Vierailija
6/12 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:09"]Mua ei niinkään häiritse nämä teiniprovot, ne on tiettyyn saumaan tepeilyjä aiheuttavia, vaan tämä yks melodramaattinen (oletettavasti) nainen, joka sekoilullaan pilaa monen monta hyvää keskustelua. Eikö ylläpito voi estää sen pääsyä tälle palstalle, vaikka silli pitäis kyllä poistaa moni muukin tältä palstalta. Joku roti silti pitäis olla tai raja. Eikö sille vois ylläpito laittaa vaikka jotku estot pariksi viikoksi, ettei pääse hämmentämään kaikkia keskusteluita päälaelleen.
[/quote] * repeilyä*

Vierailija
7/12 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:09"]

Mua ei niinkään häiritse nämä teiniprovot, ne on tiettyyn saumaan tepeilyjä aiheuttavia, vaan tämä yks melodramaattinen (oletettavasti) nainen, joka sekoilullaan pilaa monen monta hyvää keskustelua. Eikö ylläpito voi estää sen pääsyä tälle palstalle, vaikka silli pitäis kyllä poistaa moni muukin tältä palstalta. Joku roti silti pitäis olla tai raja. Eikö sille vois ylläpito laittaa vaikka jotku estot pariksi viikoksi, ettei pääse hämmentämään kaikkia keskusteluita päälaelleen.

[/quote]

Linkkiä kun en tajua vaikka asun täällä?

Vierailija
8/12 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukku ylös peukku alas. Jenni vai Sanni vai naapurin Lalli.

Vierailija
9/12 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:15"]Peukku ylös peukku alas. Jenni vai Sanni vai naapurin Lalli.
[/quote] :D hehe

Vierailija
10/12 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh? En tunne. Vai olenks se mää???

Vierailija
11/12 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuka häh? Mä oon ainaki avohoitopotilas, mutta en tunnista itseäni kuvauksesta.

Vierailija
12/12 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:18"]

Höh? En tunne. Vai olenks se mää???

[/quote]

Tai mää. Tai sitten mää oon sää ja sää oot mää. Eikä me olla enää me.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi