Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

41v perheenäiti playboyhin, huh huh!

Vierailija
21.07.2015 |

No niin, ihmettelin että miten on niin tutunoloinen mamma ja niin julkisuudenhakuinen... tadaaa.... hänhän on Petteri Jussilan sisko. (Siis Jutta Gustafbergin ex-mies, joka hukkui yli 10v sitten)

Mistä lyödään vetoa että hän keikkuu tyrkkyjulkkiksena ensi keväseen saakka ja sitten katoaa häntä koipienvälissä, ku selviää että mitään playboykuvauksia ei koskaan tullutkaan

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloa . En voi mitään mutta noloa koko tää hehkutus xD. Kaunis nainen , hyvä kroppa ..... So what!

Vierailija
42/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää porukkaa olette.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 00:06"]

Kyllä te akat jaksatte olla kateellisia :D Aina sama juttu, kun joku nainen pääsee julkisuuteen, arvostellaan ulkonäköä ja aina negatiivisella tavalla :D 

Menkäähän av mammaroiset vaikka yhdessä reippaalle kävelylenkille, niin saatatte tekin joskus saada noin hyvän kropan, mitä tuolla Susanna Tannilla ;)

[/quote]

Juuri näin.

-M-

Vierailija
44/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, naama on aika kauhea.

Vierailija
45/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lehtijutut jatkuu. Nyt nainen hehkuttaa että seksi on ihanaa ja ihan jumalasta lähtöisin. Tosin hänen jumalamsa ei ole kirkon ukkojumala vaan kaiken yhdistävä ihana energia. Huh, huh...Kuka vielä väittää että tämä ei itseään tyrkytä.

Vierailija
46/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 00:03"]

SUOMAÖAISET PERHEENÄIDIT OTTAKKAA HÄNESTÄ MALLIA!!!

[/quote]

Kyllä siinä normaalin suomalaisen aviomiehen ilme vois hyytyä kun oma vaimo kekkaloi alasti/alusvaatteissa IS:n ja IL:n ja samalla hehkuttelisi että seksi on "niin ihanaa" ja jumalasta että....

Vierailija
47/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut tällä naisella mennä puurot ja vellit sekaisin kun puhuu tuosta seksistä. Seksi ja seksuaalisuus on todella hieno asia ja siinä on valtava voima. Tämä nainen vaan ei taida tajuta että seksillä ja seksillä on eroa. leikkii tällaista seksin vapauttajaa sivuillaan.

Vierailija
48/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran ihmettelen tämänkin keskustelun aloitusta!

Mikä suuri murhe siitä, mitä joku tekee. 

Vierailija
49/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitä ihmetellä ja arvostella kun on itsensä arvosteltavaksi lehtien sivuille antanut. Ihmettelin tuota tyypin kommenttia että fiidbäkki on muuten ollut hyvää mut joukossa on aina pari pervoa joukossa:D Täh:D Nainen otattaa herutuskuvia itsestään lehtien sivuille ja puhuu playboysta! Eikös silloin pervot kuulu juuri kohderyhmään??? 

Mä olen kyllästynyt tuohon väittämään että naiset eivät pidä itsestään huolta lasten saannin jälkeen tai halua seksiä. Mä en asiaa näe ihan tuolla tavalla monen lapsen äitinä ja yli nelikymppisenä. Riippuu ja roikkuu vähän naisesta miten toimii. Monet naiset eivät päästä itseään huonoon kuntoon missään elämänsä vaiheessa, Oman kokemukseni mukaan seksi maistuu nelikymppisenä paremmin kuin kaksikymppisenä. Oisko tällä naisella jotain ongelmia itsellään asian suhteen. Siitä puhe mistä puute? Huomiosta ja seksistä?

Vierailija
50/50 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen jutut on ihan kuin pahimmasta teini-iästä. "Minä ja vartalo, minä ja seksi, minä ja mun elämä.....Ja hirveesti kaikkia kivoja hymiöitä perään."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme