Miksi naisia ei saisi tuijottaa
Kyllä mä ainakin tuijotan naista jolla on hyvät tissit ja perse. Ei sille mitään voi kun kiinnittää se huomion. Miksi naiset valitatte mun tuijotuksesta kun kuljette minihameet päällä kaupungilla. Silloin on oikeus tuijottaa. Pukeutukaa kaapuun mikäli ette halua nähdä mua tuijottamassa teitä. Ja kyllä olen epätoivonen luuseri runkkari joten ei auta muu kun tuijotella ja haaveilla naisesta.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:33"]Kyllä mä ainakin tuijotan naista jolla on hyvät tissit ja perse. Ei sille mitään voi kun kiinnittää se huomion. Miksi naiset valitatte mun tuijotuksesta kun kuljette minihameet päällä kaupungilla. Silloin on oikeus tuijottaa. Pukeutukaa kaapuun mikäli ette halua nähdä mua tuijottamassa teitä. Ja kyllä olen epätoivonen luuseri runkkari joten ei auta muu kun tuijotella ja haaveilla naisesta.
[/quote]
Kyllä mua ainakin tuijotetaan. Aina kun menen jonnekin, oli mulla sitten mitä päällä. Omaan kyllä muodokkaan vartalon ja kauniit kasvot. Saa katsoa, kunhan ei koske.
Minun kaunista vartaloani saa tuijottaa vain SOKEA. Kiitos.
Saat luvan kestää tuijotuksestasi valittamisen kun tuijotat naisia jotka eivät selvästikään huomiotasi kaipaa. Kyllä vähäjärkinenkin ymmärtää että se 2-kymppinen kaunotar on pukeutunut vähän toisenlasia miehiä miellyttääkseen.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:38"]Vain komea mies saa tuijottaa naista.
[/quote]
Miksi sit rumat naiset saa tuijottaa komeaa miestä?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:46"]Saat luvan kestää tuijotuksestasi valittamisen kun tuijotat naisia jotka eivät selvästikään huomiotasi kaipaa. Kyllä vähäjärkinenkin ymmärtää että se 2-kymppinen kaunotar on pukeutunut vähän toisenlasia miehiä miellyttääkseen.
[/quote]
Tiedetään. Mutta aina sitä saa haaveilla.
Ap
Vain komea mies saa tuijottaa naista.