Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisia ei saisi tuijottaa

Vierailija
21.07.2015 |

Kyllä mä ainakin tuijotan naista jolla on hyvät tissit ja perse. Ei sille mitään voi kun kiinnittää se huomion. Miksi naiset valitatte mun tuijotuksesta kun kuljette minihameet päällä kaupungilla. Silloin on oikeus tuijottaa. Pukeutukaa kaapuun mikäli ette halua nähdä mua tuijottamassa teitä. Ja kyllä olen epätoivonen luuseri runkkari joten ei auta muu kun tuijotella ja haaveilla naisesta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain komea mies saa tuijottaa naista.

Vierailija
2/6 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:33"]Kyllä mä ainakin tuijotan naista jolla on hyvät tissit ja perse. Ei sille mitään voi kun kiinnittää se huomion. Miksi naiset valitatte mun tuijotuksesta kun kuljette minihameet päällä kaupungilla. Silloin on oikeus tuijottaa. Pukeutukaa kaapuun mikäli ette halua nähdä mua tuijottamassa teitä. Ja kyllä olen epätoivonen luuseri runkkari joten ei auta muu kun tuijotella ja haaveilla naisesta.
[/quote]

Kyllä mua ainakin tuijotetaan. Aina kun menen jonnekin, oli mulla sitten mitä päällä. Omaan kyllä muodokkaan vartalon ja kauniit kasvot. Saa katsoa, kunhan ei koske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaunista vartaloani saa tuijottaa vain SOKEA. Kiitos.

Vierailija
4/6 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat luvan kestää tuijotuksestasi valittamisen kun tuijotat naisia jotka eivät selvästikään huomiotasi kaipaa. Kyllä vähäjärkinenkin ymmärtää että se 2-kymppinen kaunotar on pukeutunut vähän toisenlasia miehiä miellyttääkseen.

Vierailija
5/6 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:38"]Vain komea mies saa tuijottaa naista.
[/quote]
Miksi sit rumat naiset saa tuijottaa komeaa miestä?

Vierailija
6/6 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:46"]Saat luvan kestää tuijotuksestasi valittamisen kun tuijotat naisia jotka eivät selvästikään huomiotasi kaipaa. Kyllä vähäjärkinenkin ymmärtää että se 2-kymppinen kaunotar on pukeutunut vähän toisenlasia miehiä miellyttääkseen.
[/quote]
Tiedetään. Mutta aina sitä saa haaveilla.
Ap