Kuopion torilla WT-kokoontuminen
väki ihailemassa pokaalia ja ryyppäämässä.
onneksi en asu enää savossa!
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 00:44"]https://instagram.com/p/5X-aD8uCnv/ Tossa. Ihana röllömaha Iidalla <3
[/quote]
Lol 14 tykkäystä. Muissa stanleycup-kuvissa vähintään se 30 tykkäystä, monissa satoja.
Paljon kohkataan jostakin Iidasta ja katsoin ensimmäistä kertaa tuota kuvalinkkiä ja mitä muuta sieltä tuli. Täydellisen kaunis nainen oli.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 02:13"]
Paljon kohkataan jostakin Iidasta ja katsoin ensimmäistä kertaa tuota kuvalinkkiä ja mitä muuta sieltä tuli. Täydellisen kaunis nainen oli.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Sulla on kyllä vitsikäs käsitys kauniista. Ihme että olet sinkku jos kelpuuttaisit noin selkeästi huonon tason naisenkin.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 02:25"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Sulla on kyllä vitsikäs käsitys kauniista. Ihme että olet sinkku jos kelpuuttaisit noin selkeästi huonon tason naisenkin.
[/quote]No hyvä; sittenhän minulla on vielä toivoa, koska minusta tuo nainen näyttää taivaasta laskeutuneelta.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 02:31"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
[/quote]No hyvä; sittenhän minulla on vielä toivoa, koska minusta tuo nainen näyttää taivaasta laskeutuneelta.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Iske ihmeessä kimppuun. Blogin mukaan on vastikään eronnut.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 02:39"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 02:31"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Iske ihmeessä kimppuun. Blogin mukaan on vastikään eronnut.
[/quote]Se varmaan asuu kaukana ja ei noin kaunis nainen varmaan huolisi minua muutenkaan.
-Mies 29v + 1v-
Ootte te kyllä sairaita... Iida on ihana ja kaunis nuori nainen ja hullut kateelliset vaan huutelee. Tähänkin keskusteluun piti taas Iida vetää.. Ja Kuopion torilla oli tosi kivaa eilen, aurinko paistoi ja paljon porukkaa, musiikkia ja Stanley Cup. Sen jälkeen vielä viinilasilliselle kauniille terassille. Voisko parempaa ollakaan, taidatte olla kateellisia, niin siksi ulisette ;)
Joo, olen kuopiolainen ja varmaan ainoa, joka ei osallistunut tuohon aivottomuuteen. Suuri on saavutus, kun joukkuelajissa on onnistuttu tuhansien kilometrien päässä.
https://instagram.com/p/5X-aD8uCnv/ Tossa. Ihana röllömaha Iidalla <3