Miksi jotkut pesee hampaita olohuoneessa ja keittiössä?
Tai yleensä muitten nähden. Oksettavaa katsottavaa. Vai olettaako jotkut seuranasa olevan niin korvaamatonta, että pitää suu vaahdossa selostaa vaikka ruokapöydässä.
Kommentit (15)
Mä ainakin komennan kodissani vieraat vessaan pesuille, jos jollekin epäselvyyttä aiheesta on. Keittiössä ei hampaita huuhdota.
Koska en kestä mitään niin tylsää kuin hampaiden pesu ja vielä vessassa omaa naamaa tuijottaen. Pakko kävellä ympäriinsä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:21"]Koska en kestä mitään niin tylsää kuin hampaiden pesu ja vielä vessassa omaa naamaa tuijottaen. Pakko kävellä ympäriinsä.
[/quote]
Ha ha sama. Ja 12, olit väärässä tosiaan ;-).
Ps. Tekniikkana on roiskuttamatta peseminen, melkein suu kiinni.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:07"]
Mua ällöttää harjata hampaita vessassa, kun siellä on pönttö. Vaikka siellä hammasharjat ja -tahnat säilytetäänkin. En kuitenkaan pese siellä, vaan haen vaan tahnaa harjaan, harjaan tietokoneen äärellä ja menen vain lopuksi sylkäisemään ja purskuttamaan vessaan.
[/quote]
Wc kannattaa pestä säännöllisesti. Eikö ällötä roiskeet tietokoneen näytöllä? Joillakin näkyy etenkin nahkasohvissa valkoisia tiploja.
[/quote]
Ne tiplat ei ole hammastahnaa.
Ei mua okseta katsoa kenenkään hampaanpesua. Peskööt ihan rauhassa olkkarissa tai keittiössä.
Mitä se sulle kuuluu missä mä pesen hampaitani kun et oo kerran kattomassa
Meillä kaikki pesee olkkarissa. Katsotaan samalla telkkaa. Tulee paremmin pestyä kun voi rauhassa rassata legoja.
Ei mua haittaa jos joku pesee hampaita mun läheisyydessä.. ei se kuitenkaan mitään niin intiimiä toimintaa ole.. Itsekin joskus vaeltelen pitkin poikin taloa samalla hampaita pesten. En aina jaksa tököttää vessassa peiliä katsoen sen 2 minuuttia. =)
Mä pesen usein olkkarissa.. Ja hyi kauhee käytän hammaslankaakin olkkarissa!
Kyllähän se tekee pahaa. Jotkut vielä sylkevät klimppinsa keittiön tiskialtaaseen.
Mua ällöttää harjata hampaita vessassa, kun siellä on pönttö. Vaikka siellä hammasharjat ja -tahnat säilytetäänkin. En kuitenkaan pese siellä, vaan haen vaan tahnaa harjaan, harjaan tietokoneen äärellä ja menen vain lopuksi sylkäisemään ja purskuttamaan vessaan.
[/quote]Siis ei tietenkään säilytetä pöntössä, vaan vessassa :)
[/quote]
Wc kannattaa pestä säännöllisesti. Eikö ällötä roiskeet tietokoneen näytöllä? Joillakin näkyy etenkin nahkasohvissa valkoisia tiploja.
Meillä aikuiset ja kaikki lapset harjaavat hampaansa kylpyhuoneissa. Luulin olevan normaali käytäntö muillakin, mutta ilmeisesti olin väärässä.