Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet televisiottomasta olohuoneesta?

Vierailija
21.07.2015 |

Kävin työkaverin luona ja tällainen tuli vastaan, siis televisioton olohuone. Olohuone oli muutenkin pieni. Televisioita oli kuitenkin kaksi. Toinen pikkuhuoneessa, jossa oli muutama nojatuoli ja toinen pienen yläkerran aulassa, jossa ei ollut muuta kuin töllö ja suuria säkkituoleja.

Jotenkin olen ajatellut, että olohuoneen televisio kerää porukan yhteen, mutta ei kai se nykyään enää niin ole.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lapsuuskotona telkka takkahuoneessa ja nyt ei ole missään.

Vierailija
2/14 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se nykyään menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin painajaiseni

Vierailija
4/14 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Itse haluaisin tekevisiottoman olohuoneen ja erikseen leffahuoneen jossa olisi joko valtava telkkari tai mielummin videotykki. Olohuone olisi seurustelua, musiikin kuuntelua, löhöämistä, lukemista ja takkatulen äärellä istuskelua varten.

Vierailija
5/14 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on. Ei siis telkkaria koko kämpäs. Iphonesta katsotaan ohjelmat mitä halutaan. Aika vähän. Jotain höppää välil.

Vierailija
6/14 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itteeni jäiritsee ne telkkarit olkkareis. Monella tutul auki koko päivän ja kukaan ei sitä kato.

Vierailija
7/14 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

teennäinen, kirjahyllyhän siellä kuitenkin on, vai mitä

Vierailija
8/14 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Telkkari on sellainen tunnelmantappaja, huomionviejä, jota en kaipaisi olohuoneeseen. Se menee liian helposti perheemme miesväellä päälle, vaikka olisi vieraita, ja siinä sitten tuijotetaan tuppisuuna jotain *askaa, mitä televisio nykyään syytää 24/7. Mieluummin soimaan hyvä musiikki hiljaisella tunnelmaa luomaan, takkaan tuli ja jotain hyvää syötävää ja juotavaa. Ja KESKUSTELUA.

Terkuin vähemmistöläinen meidän perheessä :(

Vierailija
9/14 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa ne telkkari alttarit joita olohuoneet monilla on. Kumartakaa kaikki päin suurta jättitöllöä!! Meillä ei ole eikä tule. Katsotaan koneelta mitä halutaan tai padilta tai luurista. Sitä.vaan en tiedä mihin pelikone mahd laitetaan jos ne nyt kohta hankitaan muksuille.

Vierailija
10/14 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko telkkarittomasta olohuoneesta että talossa asuu uskiksia jotka ei hyväksy telkkaria? Jos oleteteaan että et tunne asukkaita ennestään.

Vierailija
11/14 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on semmoinen. Emme omista telkkaria ollenkaan. Meillä on olkkarissa kaksi sohvaa vastakkain, siinä on mukavampi istua vieraiden kanssa. Ohjelmat katsotaan tietokoneelta.

Vierailija
12/14 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:32"]Mua huvittaa ne telkkari alttarit joita olohuoneet monilla on. Kumartakaa kaikki päin suurta jättitöllöä!! Meillä ei ole eikä tule. Katsotaan koneelta mitä halutaan tai padilta tai luurista. Sitä.vaan en tiedä mihin pelikone mahd laitetaan jos ne nyt kohta hankitaan muksuille.
[/quote] No niin, mutta nykyaikaisissa asunnoissa nuo tv-alttarit ovat aika käytännöllisiä koska ehjiä seiniä ei juurikaan ole. Noihin alttareihin saa säilöttyä paljon muutakin. Itselläni ei ole ollut enää vuosikausiin, mutta voisin ostaa jos ne tehtäisiin tyylikkäiksi. En huoli mitään lastulevykakkendaalia asuntooni, huonekalut pitää olla massiivipuuta.

Vierailija
13/14 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:34"]Ajatteletko telkkarittomasta olohuoneesta että talossa asuu uskiksia jotka ei hyväksy telkkaria? Jos oleteteaan että et tunne asukkaita ennestään.
[/quote] En. Mulla oli naapurissa perhe jolla ei ollut telkkaria ollenkaan. Tunnettiin kuukausia ennenkuin kävi ilmi että ovat lestadiolaisia. Olin ajatellut etteivät vaan välitä telkkarin katselusta. Telkkarittomuus on minusta muutenkin yleistymässä.

Vierailija
14/14 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun television saa huoneesta pois, tulee paljon enemmän pelivaraa muun sisustuksen kanssa. Iso televisio on todella hallitseva, usein ruma ja määrittelee lisäksi paljon muiden kalusteiden sijainnin.

Siis täältä ehdottomasti peukku ylös televisiottomalle olohuoneelle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi