Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kissa ihmiset

Vierailija
21.07.2015 |

Apuja kaipailen. Mitä tehdä kissalle, joka on kesän majaillut meidän ja naapurin pihapiirissä. Naapuri sai omistajan selville ja omistaja haki kissan kuitaten: Tää nyt on tällänen seikkailija. Nyt se seikkailija on ollut viikon meillä ja tulee sisälle jos ovi on vähänkään auki. Eihän tästä voi lasua tehdä, voiko tehdä kisun?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on itse valinnut kotinsa. Niitäkin tarinoita on kuultu, et kissa on omatoimisesti "muuttanut" toiseen kotiin. 

Vierailija
2/10 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää niin vihaks noin välinpitämättömät lemmikin omistajat. Siks vähän koitin alotusta vitsillä keventää. T:Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkokissaa on vaikea enää opettaa sisäkissaksi. Sano omistajalle, että tulee teille usein sisälle, jos se sinua häiritsee, sano vaikka olevasi allerginen tai jotain? Ite olisin v aan iloinen, jos joku mirri tulis kyläilemään:)

Vierailija
4/10 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin on laitonta pitää kissaa vapaana. 

Minä varmaan ottaisin tuon kissan meille. Ikävä omistajalle, mutta mitäs antaa kuleksia vapaana.

Vierailija
5/10 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen koti on 5km päässä ja muutama tie siinä välissä. Toki se meille iloo tuottaa, vaikka oonkin allerginen. Nytkin sataa ihan kaatamalla ja se reppana värjöttelee varmaan meidän tallissa. Mutta, eniten pelkään että se jää auton alle noilla matkoillaan. T:Ap

Vierailija
6/10 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko siis kidnapata sen meidän kissaks? Tytär on jo rakastunut siihen. Josko se asustelis lähinnä yläkerrassa ja hihnassa ulkoiltais. Onko ihan hullu ajatus? T:Ap

Vierailija
7/10 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kissa, ihmiset.

Vierailija
8/10 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihnaan et sitä saa.

Vierailija
9/10 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä sitä meille ota. Mutta, kyllä itku pääsee jos sen tiellä kuolleena nään:( Rakkaat ihmiset, pitäkää kissoistanne huolta. T:Ap

Vierailija
10/10 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:34"]

Apuja kaipailen. Mitä tehdä kissalle, joka on kesän majaillut meidän ja naapurin pihapiirissä. Naapuri sai omistajan selville ja omistaja haki kissan kuitaten: Tää nyt on tällänen seikkailija. Nyt se seikkailija on ollut viikon meillä ja tulee sisälle jos ovi on vähänkään auki. Eihän tästä voi lasua tehdä, voiko tehdä kisun?

[/quote]

Hihi.. tää viesti on varmaan mulle tarkotettu kun sama kissa tulee pihalle ja aamulla nukkui mun lepotuolissa. Jos oven avaa, niin yrittää sisään ja killittää silmiin sieltä tuolistakin. Ainoo huoli kun se mun pihalla pyörii, että onkohan sillä omistajaakaan. 

Itse olen allerginen kissoille, että tämä homma ei nyt kisuli onnistu.