Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asuntomessujen burgeriateria

Vierailija
21.07.2015 |

Voi vittu.

Veden kanssa maksoi 19,50€ ja puolikkaita ranskalaisia oli nippa nappa yli kymmenen. Pari salaatinlehteä, tomaattia ja valmiscoleslawta. Pihvejä sentään oli ängetty hampurilaiseen kaksi, tosin taisivat olla jotain saarioisten einespihvejä. Kyllä osaavat rosvota!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin syömässä Asuntomessuilla lihapullat ja perunat. Maksoi n 11 eur. Ja olin todella yllättynyt, odotin kauheita einesvalmispullia hirveeseen hintaan. Mutta musta lihapullat oli hyviä, samoin perunat ja salaatti. Annos oli sopivan kokoinen 5 lihapullaa ja olisko ollut 3-4 perunaa ja reilusti salaattia. Itse asiassa noi lihapullat oli parasta asuntomessuilla.

Vierailija
22/24 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksette menneet vaikka Martinlaakson Heselle syömään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itsekkin tänään asuntomessuilla. Oltiin otettu omia eväsleipiä mukaan ja syötiin ne siellä puistossa. Mies oli ottanut mukaan omaa oluttakin, kun epäili messukaljan olevan kallista ja olihan se. Ostettiin messualueella kahvit ja pullat. Ne oli ihan jees. Hinnakaita, mutta ok tasoisia.

Vierailija
24/24 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kans messuilla ja olin kans tyytyväinen nimenomaan lihapulliin. Ne oli tosiaan noin kympin luokkaa, ei tosiaan mikään paha hinta.