Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän uudessa passikuvassani aivan hirveältä! :(

Vierailija
21.07.2015 |

Kyllä, olen pinnallinen. Itkin kun sain uuden passin ja näin millainen hirvitys siinä kuvassa olen. Näytän aivan sarjamurhaajalta. Miten näissä kuvissa onnistuisi edes joskus?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se bitchy resting face- syndrooma. Mä olen ihan mukiinmenevän näköinen niin kauan kuin hymyilen ja muistan nostaa hiiiiuuuukan kulmakarvoja +siristää aavistuksen verran sitä vasenta pyöreänmollottavaa silmää. Oikeasti, ihan ok. Mutta herra armahda jos tuon unohtaa/ei voi, kuten juurikin passikuvassa.. sitä vaan odottaa että kuvassa olevan naisen pää alkaa pyöriä ympäri ja oksennus lentää.

Vierailija
42/59 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:37"]Minäkin näytän siltä kuin olisin ryypännyt viis viikkoo putkeen ja olen absolutisti :D
[/quote]

Tää on aika paha :D

Itsekin muinoin kassatyötä pitkään tehneenä tuli tarkisteltua erinäiset määrät asiakkaiden henkkareita, ja olihan ne kuvat pääsääntöisesti melko hirveitä :) Kuin olisi tsekannut pidätettyjen mugshot-fotoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännän veistä kertomalla, että mulla on onnistunut kahdet kuvat peräkkäin. :)

Vierailija
44/59 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän olen ajokorttikuvassani ilman meikkiä tukka harottaen, koska olin silloin idiootti.

Ja suht uudessa passikuvassa olen aivan törkeän läskin näköinen, vaikka ihan tavallinen hoikka nainen olen. Tuntuu, että kaikki kroppani rasva on kiivennyt kasvoihin ja leukaan sen kuvan oton aikana :D Tihrusilmät silmälasien takana (sain poliisilta kehotuksen, että pitäisin lasit päässä koska joudun käyttämään niitä koko ajan). Noh, nyt on lasitkin historiaa laserleikkauksen jälkeen, niin en meinaa itekkään tunnistaa itteäni siitä kuvasta. Ihan järkyttävä ruma akka siinä kuvassa! :D

Vierailija
45/59 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän ilmavaivaiselta pannukakulta :( Ihan kauhea!

Vierailija
46/59 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa itseään niin vakavasti :DD itse aina innolla menen otattamaan itsestäni kuvia kun saan taas makeat naurut pitkäksi aikaa :D ei maailma kaadu parin kuvan takia ja kaikki me näytetään kamalilta passikuvissa, niin se vaan menee (;

Vierailija
47/59 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näytän Quasimodon ja Klonkun lehtolapselta. Ei ole kivaa.

Vierailija
48/59 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mun passikuvissa aina sellanen pieni hymy ja hyvin on kelvannu passikuvaks.
Ne suupielet vaan vääntyy ylöspäin....

Vierailija
49/59 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa kulmakarvojani kovin vahvasti, mutta passikuvassani näytän siltä kuin silmien päällä olisi kaksi espanjansiruetanaa. Lisäksi poskeni ovat ihan mielettömät pullerot. Lasteni passikuvat ovat vielä hauskemmat - oikeasti, masentuneemman näköisiä lapsia ei ole mahdollista löytää. Aina välillä niitä yhdessä katsotaan ja nauretaan.

Vierailija
50/59 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin näytin uudessa kuvassa aivan siperialaiselta painijalta. Olen 25 ja edellisessä passikuvassa olin 18. Siinä edellisessä oli kunnon pulloposket ja näytin siltä että alan itkeä, kaikki poket baarissa aina nauroivat sille. Se edellinen oli silti parempi. Olen aina ollut hoikka, mutta naamani on leveä ja vähän babyface. Uudessa näköjään ikä on tehnyt tehtävänsä ja kaikki pehmeys on kadonnut! Julmetut leukaperät ja MISTÄ SE KAULA TULI? Huhhuh. ei ollut meikämannellakaan itku kaukana silloin. Olen vaan päättänyt olla katsomatta sitä kuvaa ja kaikki sujuu :D

Vierailija
51/59 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en tajua mitä mä ajattelin kun kävin ottamassa oman passikuvani pitkän messupäivän jälkeen meikit levinneenä huhhuh. Mutta näkisittepä mun 1-vuotiaan pojan passikuvan, se näyttää siinä ihan pirulta. Ei voinu kuvan ottajakaan huomauttaa että hiuksista oli muodostunut pirunsarvet, siihen päälle se kreisi ilme. Muahahhah. Sille nauraa kaikki virkailijatkin.

Vierailija
52/59 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:06"]Itsellä sama juttu, minkä takia olen aina omaa työpaikan korttia yrittänyt pitää "vahingossa" ei kuvapuoli näkyvissä.
[/quote]
Ihan sama juttu. Onneks mun ei tarvi koko aikaa olla kortti esillä. Kellokorttikoneella huolehdin aina, että leimaan kuvapuoli alaspäin.

Vierailija
53/59 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän uudessa passikuvassani aivan hirveltä.

Vierailija
54/59 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua näitä juttuja! En itse ole uskaltanut uusimaan passia juurikin sen kuvan takia! Tiedän ja olen varma, että näytän ihan karmealta hampulta siinä. Mutta kiitos kaikille hyvistä nauruista!! Kiva tietää että muillakin on "pieniä" ongelmia SEN kuvan takia.

Vierailija
55/59 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla passikuva onnistui tosi hyvin ja olin ihan fiiliksissä, jesss!
No auta armias kun sain valmiin passin käteen, huh huh. En tiiä mitä ne sille kuvalle teki. Mulla puuttuu posket kokonaan. Otsa taas puolestaan näyttää siltä, että olis vähintään viikon kuset noussu päähän, järrkyttävää!

Vierailija
56/59 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:46"]Minä otatin passikuvani aikana, jolloin vieno hymy ei ollut vielä kielletty. Siksi oma kuvani ei ole niin paha ;)
[/quote]
Mulla on viimeisin passikuva otettu 2 vuotta sitten. Kuvaaja käski hymyillä, kun näytin murhaajalta hymyttömässä passikuvassa.

Vierailija
57/59 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko nyt ainoa, joka on ihan tyytyväinen passikuvaansa? Mutta ei sekään sattumalta tullut, nimenomaan edellisestä kuvasta oppineena. Ihan oikeasti harjoittelin rennon näköisen, silti hyvin hallitun ilmeen, jossa avaan silmiäni isolle (nää luomet...), melkein-hymyilen ja muutenkin olen oikein särmänä, mutta kaikki tämä juuri niin, ettei kuvaaja voinut sanoa, että ei kun ole rennosti. Varjostin lisäksi silmäni nätisti, valitsin V-aukkoisen paidan jossa kauan näyttää pidemmältä ja pienet kivat korvikset tuomaan huolitellumman kuvan. Että ei tosiaan tullut sattumalta... Sitäpaitsi, värillisenähän se näytti todella kammottavalta, mutta passin mustavalkoinen kuva olikin kaiken tämän seurauksena ihan kohtalainen. "No tää nyt on tämmönen, emmää nyt tiiä", sanon aina kun joku ihmettelee miten hyvä passikuva. KAI NY TÄLLÄ REENILLÄ JA TYÖLLÄ mitä sen eteen nähtiin!!1

Vierailija
58/59 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iho/naama näyttää passikuvassa siltä kuin olisi maalitelalla levitetty ruskeaa mattamaalia eli mikään kohta kasvoissa ei luonnollisesti korostu vaan on ihme lettunaama PAITSI kajalit silmissä ovat oudot terävät rinkulat, jotka kehystävät ah niin aistikkaasti naisellisen pistävää katsettani. Suukin on jotenkin vinossa. Ja hiukset näyttää siltä kuin olisivat just irtoilleet isoina tukkoina. Uhh. Vielä pitää elää neljä vuotta tuon kuvatuksen kanssa.

Vierailija
59/59 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:09"]Mun iho/naama näyttää passikuvassa siltä kuin olisi maalitelalla levitetty ruskeaa mattamaalia eli mikään kohta kasvoissa ei luonnollisesti korostu vaan on ihme lettunaama PAITSI kajalit silmissä ovat oudot terävät rinkulat, jotka kehystävät ah niin aistikkaasti naisellisen pistävää katsettani. Suukin on jotenkin vinossa. Ja hiukset näyttää siltä kuin olisivat just irtoilleet isoina tukkoina. Uhh. Vielä pitää elää neljä vuotta tuon kuvatuksen kanssa.
[/quote]
Mulla myös suu vinossa passikuvassa. Ja jotenkin koko toinen puoli naamasta roikkuu alempana kuin toinen puoli. Olen ihan karsea. :'D Järkyttävän epäsymmetriset kasvot, jota ei kyllä muutoin huomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi