Näytän uudessa passikuvassani aivan hirveältä! :(
Kyllä, olen pinnallinen. Itkin kun sain uuden passin ja näin millainen hirvitys siinä kuvassa olen. Näytän aivan sarjamurhaajalta. Miten näissä kuvissa onnistuisi edes joskus?
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:53"]
Työssäni joudun päivittäin tunnistelen asiakkaita ajokorteista ja passeista ja vielä en ole hyvää kuvaa nähnyt :-). Lohduttaako?
[/quote]
Lohduttaa :D
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:53"]Työssäni joudun päivittäin tunnistelen asiakkaita ajokorteista ja passeista ja vielä en ole hyvää kuvaa nähnyt :-). Lohduttaako?
[/quote]
Lohduttaa. Terveisin, kaikissa muissa kuvissa ihan kivan näköinen tyttö, useammat passikuvat samaa passia varten ottanut psykon näköinen demoni
Itsellä sama juttu, minkä takia olen aina omaa työpaikan korttia yrittänyt pitää "vahingossa" ei kuvapuoli näkyvissä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:46"]En ymmärrä miten olen saanut aikaiseksi sellaisen psykoilmeen. Pelottaa ihan itseänikin :D Kuin joku demoni olisi ottanut vallan ja katsoo kameraan sellaisella "hähää"-ilmeellä. [/quote] En todellakaan muista, milloin viimeksi tämän palstan viesti olis saanut mut nauramaan ääneen saati sitten kommentoimaan! Kiitos sinulle! Passikuvastasi huolimatta olet hauska ihminen :D
[/quote]
Mäkin nauroin ihan ääneen kun tän luin :D Paras!
Heh, minulla on perjantaiksi aika varattuna passin uusimista varten ja sitä ennen pitää käydä kuvattavana *harjoittelee sarjamurhaaja-ilmettä* Tulee varmasti, kröhöm, "tasokas" kuva uuteen passiin ;)
mitä sillä kuvalla on oikeestaa ees väliä? itselläniki "järkky", mut ei haittaa menoa. eihän sitä sinänsä missää ees esitellä, pankissa, ehkä kelassa, tai jos kysytää paperit kaupan kassalla jne. en kyl tiiä vaikuttaako se, et ottaako ne kuvat kuvaaja vai niis automaateis..edellisessä passissani ja henkilökortis oli todella hyvät, onnistuneet kuvat ja olin ottanu ne sellases automaatis, nyt kun uusin molemmat , kuvat otti kuvaaja, taitaa olla isoki ero? en tiedä miksi edelliset kuvat oli todella hyvät.
Kuva otetaan suoraan edestä. Ilme on ilmeetön, katse suoraan kameraan. Miten voisikaan onnistua?
Heh. Googlaapa julkkisten pidätyskuvia. Sieltä löytyy karseita kuvia ja aattele kuinka komeita ja kauniita ovatkaan leffoissa :).
Passikuvaa kannattaa katsoa, ennen kuin hyväksyy sen. Jos ei tykkää, niin pyytää ottamaan uuden.
Kuva on AINA kuvattavan näköinen ! Mutta totta joo joskus kyllä tulee huonoin mahdollinen , mutta tunnistettava kuva itse kustakin ! Pitäisi ottaa aina muutama koevedos ja valita niistä parhain !
Kellään ei ole hyvää passikuvaa! Se kamera tuo piirteet oudosti esiin, on tehty sellaiseksi jotta AMMATTILAISET vain pystyy tulkita niitä jos etsintäkuulutetaan, passi varastetaan jne.
Mä näytän sarjamurhaajalta, mun mies näyttää kehitysvammaiselta, mun sisko kierolta kleptomaanilta, ja mun paras kaveri rekkalesbolta meidän uusissa passikuvissa.
Minäkin näytän siltä kuin olisin ryypännyt viis viikkoo putkeen ja olen absolutisti :D
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:26"]
mitä sillä kuvalla on oikeestaa ees väliä? itselläniki "järkky", mut ei haittaa menoa. eihän sitä sinänsä missää ees esitellä, pankissa, ehkä kelassa, tai jos kysytää paperit kaupan kassalla jne. en kyl tiiä vaikuttaako se, et ottaako ne kuvat kuvaaja vai niis automaateis..edellisessä passissani ja henkilökortis oli todella hyvät, onnistuneet kuvat ja olin ottanu ne sellases automaatis, nyt kun uusin molemmat , kuvat otti kuvaaja, taitaa olla isoki ero? en tiedä miksi edelliset kuvat oli todella hyvät.
[/quote]
Ehkäpä siellä kopperossa rentoutuu ja ehtii valmistautua paremmin yksin kun taas valokuvaaja ottaa hirmu nopeasti kuvan ettei siinä ehdi edes valmistella itseään.
Mä näytän myös vankilasta karanneelta sarjamurhaajalta. Häpeän kuvaa. Ilmeetön murhaaja.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:06"]
Itsellä sama juttu, minkä takia olen aina omaa työpaikan korttia yrittänyt pitää "vahingossa" ei kuvapuoli näkyvissä.
[/quote]
haha! :D
Mä näytän mun passikuvassa ihan omalta äidiltäni!
Lohdutuksen sana: Kun viiden vuoden päästä olet hakemassa taas passia, olet ihan tyytyväinen tähän tämänhetkiseen kuvaan :D :D
Mulle kävi niin, vaikkei olisi uskonut. Samoin työpaikan kulkukortin kuva, ihan karmea ottamisen aikaan, nykyään se alkaa näyttää aika hyvältä :D
Minäkin olen joutunut luopumaan ulkomaanmatkoista, koska en näytä uusissa passikuvissani yhtään niin hyvältä kuin vanhaksi menneessä passissani kymmenen vuotta sitten :(
Reklamoin epäonnistuneesta kuvasta valokuvaajalle. Taitaa olla kesälomalla, kun ei ole vielä vastannut.
Joo, vertaa sitä jo valmiiksi siihen kun olet esim 80 v ryppyinen mummo, sitten et edes huomaa ilmettä vaan haikailet sileää ihoa, kirkkaita silmiä ja tukkaa joka ei ole harmaa ja harva. Minäkin katson viiden vuoden takaista "masentunut mangusti" kuvaa haikaillen miten nuorelta ja hyväihoiselta näytinkään, viis ilmeestä
Työssäni joudun päivittäin tunnistelen asiakkaita ajokorteista ja passeista ja vielä en ole hyvää kuvaa nähnyt :-). Lohduttaako?