Minusta ne Elisan hintasaarnaajat-mainokset ovat hyviä,
etenkin se vaalea, rillipäinen saarnaaja. Aina saa hymyn naamaan. Samoin mua välillä huvittaa Specsaversin kimppajumppa-mainos :)) Mikä mainos sua naurattaa?
Kommentit (19)
Hintasaarnaajat on ihan hyvä, sellainen käännetty tilanne, ihme, ettei uskovaiset ole älähtäneet, et taas pilkataan. Mut kun kyse on mormoneista tietty, ei niitä täällä paljon ole. Mut siis joo, siistit, itsepintaiset mormonit tulevat Suomeen saarnaamaan ilosanomaansa, tässä mainoksessa nörtinoloiset, itsepintaiset myyjät myyvät puheaikaa. Jeh. Entäs asiakaskanta?
Tää kimppajumppamainos on minustakin hauska. Laamamainokset toi myös hymyn huulille. Nykyään en katso enää telkkaria, joten en tiedä nykyisiä mainoksia
et katso telkkaria? mitä sitten katsot? läppärin näyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Hintasaarnaajat on ihan hyvä, sellainen käännetty tilanne, ihme, ettei uskovaiset ole älähtäneet, et taas pilkataan. Mut kun kyse on mormoneista tietty, ei niitä täällä paljon ole. Mut siis joo, siistit, itsepintaiset mormonit tulevat Suomeen saarnaamaan ilosanomaansa, tässä mainoksessa nörtinoloiset, itsepintaiset myyjät myyvät puheaikaa. Jeh. Entäs asiakaskanta?
Jehoviltahan tämä idea on lainattu.
Mä oon jo harkinnut Elisasta eroamista kun ne mainokset ovat niin hirveitä. Varsinkin se kieliopillisesti oikein menevä tankeroenglanti. Hitto että niiden tekeminenkin on maksanut maltaita ja kanava vaihtuu aina kun saarnaajat saapuu ruutuun.
Huutavat ostajat on hauska.Mainostaa muistaakseni huuto.nettiä.
Vierailija kirjoitti:
Huutavat ostajat on hauska.Mainostaa muistaakseni huuto.nettiä.
ÄLÄ HUUDA! Sä voit ostaa heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jehoviltahan tämä idea on lainattu.
Mormoneilta. Amerikkalaiset nuoret mormonit tulevat Suomeen kertomaan sanomaansa, mainoksessa suomalaiset nuoret matkustavat Amerikkaan kertomaan omastaan. Perus mormoni-look, siistit vaatteet päällä ja mustat reput selässä.
Samaa mieltä. Onko kimppajumppa se missä se innokas jumppaohjaaja menee ohjaamaan eläkeläisiä? Se on aivan ihana. Samoin se ell, joka mittaa karvalakista pulssia ja myrtsin näköinen kissa tuijottaa sitä kauempaa paheksuen.
Yleensä inhoan mainoksia, mutta hintasaarnaajat on loistavia. Niitä on sopivasti vielä useita erilaisia. Sit se mainoksen lopun hurmoshenkinen muka-gospel musiikki on kuin kirsikka kakun päälle.
Tää viimeisin, tää koirajuttu on paras
Minä tykkään kanssa hintasaarnaajista ja erityisesti siksi, että tekevät uusia sopivin väliajoin. Se rillipäinen on kyllä loistava, toinen jää varjoon. Suosikki oli se, kun sillä mustaihoisella pullukalla naisella oli ennustaja.
Hintasaarnaajat ovat hyviä ja hauskoja ja ennen kaikkea mainokset ovat juonellisia ja huolella tehtyjä. Mainokset alkavat jo elää omaa elämäänsä.
Se oli hyvä kun ne oli Rukalla ja odotti tuolihississä kun Enni Rukajärvi tuli siihen istumaan.
"Do you have time to talk about the miracle..?"
"No totaa.."
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Onko kimppajumppa se missä se innokas jumppaohjaaja menee ohjaamaan eläkeläisiä? Se on aivan ihana. Samoin se ell, joka mittaa karvalakista pulssia ja myrtsin näköinen kissa tuijottaa sitä kauempaa paheksuen.
Meillä on ihan samanlainen maku!
Siis se kimppajumppa-mainos on se likinäköinen Zumba-ohjaaja?
Raivostuttavia nuo hintasaarnaaja-mainokset.
Tää Specksavers on kyllä hauska, niinku jotku on jo maininneetkin:
Kerran olen nähnyt nyt kesällä sellaisen mainoksen, jossa on Jarmo Mäkinen ja tuleekohan se saunasta ja tuumaa siinä jotain "perkele". En yhtään muista mitä mainostaa, mut se oli hyvä mainos.
Viime kesänä mormoneitatuli jututtamaan minua ja kaveriani joten samaistun kyllä hintasaarnaajat mainokseen. Elisalla oli mtös se mainio SmallTalker mainoskampanjapari vuotta sitten, se oli myös huippu :D
Työpaikan ohi käveli just viikolla pari mormonia ja teki muuten mieli mennä kysymään "Are you saunalahti missionaries.."
Tämä (automainos, saksalainen)