Yritetäänkö tehdä tästä toivon ketju?
Kommentit (19)
Auttaisko tämä:
Ennen kuin olin elänyt päivääkään, olivat kaikki päiväni jo luodut.
Ei täällä mikään ole sattumaa, kaikki on ylemmässä kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Auttaisko tämä:
Entä jos tekee itsarin, päättikö siitä joku muu kuin henkilö itse?
Lopulta kaikki on korkeamman voiman käsissä. On mahdollista, että tilanne rauhoittuu vielä. Ehkä Unkari antautuu. Ehkä joku pystyy puhumaan kauaskatseisesti asioista päättäville järkeä. Ehkä on vielä mahdollisuuksia, joita emme juuri nyt näe.
Ei, vaan sekin oli jo tiedossa.
Ja hei negatiiviset voi perustaa oman ketjunsa, kiitos.
Ulkona on kivan valoisaa. Kohta on pääsiäinen, saa koristeita laittaa jos haluaa. Jotain väriä keväälle. Ulkona juoksevat jänikset ja kivat eläimet. Valokuvausaikaa. Järvenranta muuttuu alkukesästä hienoksi paikaksi ja mukava tunnelma. Hyviä videoita on myös videoalustoilla, eri aiheita. Kirjoja, sanaristikoitakin voi katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopulta kaikki on korkeamman voiman käsissä. On mahdollista, että tilanne rauhoittuu vielä. Ehkä Unkari antautuu. Ehkä joku pystyy puhumaan kauaskatseisesti asioista päättäville järkeä. Ehkä on vielä mahdollisuuksia, joita emme juuri nyt näe.
Tai jos Unkarin lisäksi vaikka Portugali antautuisi? Ja Islanti? Kaikki antautuisi, niin sodat loppuu maailmasta.
Totta.
Aurinko paistaa. Täällä, missä asun, on juuri nyt ihanan rauhallista ja hiljaista. Rakkaus voittaa aina, lopulta.
Eilen aurinko paistoi ensimmäistä kertaa niin lämpimästi, että se lämmitti kasvoja. Tänään sama juttu.
Kyl se tästä. Niinku ennenkin. Ei oo ollu vielä kertaakaan, ettei se tästä.
kaikki maailman aseet voitaisiin bännätä ei tulis ikävä
Paha saa palkkansa lopulta, aina!
Putinillakin on lapsia ja ilmeisesti lapsenlapsiakin. Jospa kaikessa suuruudenhulluudessaan pystyisi ajattelemaan heitä ja heidän tulevaisuuttaan?
Vierailija kirjoitti:
Putinillakin on lapsia ja ilmeisesti lapsenlapsiakin. Jospa kaikessa suuruudenhulluudessaan pystyisi ajattelemaan heitä ja heidän tulevaisuuttaan?
Hän ei välttämättä pysty, mutta johdossa on muitakin ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Auttaisko tämä:
Miten tämä on lohduttavaa? Miten on lohduttavaa ajatella että ei voi itse vaikuttaa omaan tilanteeseensa? Että joku ylempi käsi päättää että nyt sun on kärsittävä, että sen 3-vuotiaan ukrainalaislapsen pitää kuolla Venäjän pommituksessa?