Miksi joku huolii ruman naisen?
Rillipäisen, hiirenhäntätukkaisen lyllykkävartaloisen pullanaaman. Miksi?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:40"]Suksi nyt vittuun siitä, sosiopaatti. Hei hei. [/quote] Voi etkai vaan suuttunut?
[/quote]
En oikein ole aloittajan kuvaileman kaltainen, silmälaseja lukuunottamatta, jos siis sitä halusit alkeellisella kasvattamattoman lapsen tasollasi yrittää vihjata, mutta olen empaattinen ja humaani ihminen, siksi eka vastaukseni. En vain enää jaksa arvostaa tahallisen ilkeitä kusipäitä, te olette kaikkialla kuin syöpä. Jos te pahimmat ilkeilijät vain kuolisitte pois, olisi tämä maailma niin mukava paikka elää. Te olette vastenmielisiä, se on totuus.
[/quote]
Itse olet vastenmielinen kun toivot toisten ihmisten kuolemaa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:51"]Ei rumalla naisella oikein arvoa ole.
[/quote]
Rumalla miehellä ei senkään vertaa.
Rumalle miehelle sopii ruma nainen. Jokaiselle jotakin ja silleen.
Ruman ottaa vain se, joka on liian nössö pystyäkseen parempaan. Ei uskalla lähestyä naisia jne... Yleensä rumilla naisilla on juuri sellainen mies. Rumilus ei myöskään automaattisesti ole kiltti ja hyväsydäminen. Ruma on vain ruma, ilmaa ja tilaa vievä turhanpäiväinen roska, johon jo kun on tyydyttävä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:47"]Samaa olen joskus miettinyt, kun susiruma mies on saanut tasoaan selvästi paremman näköisen naisen.
[/quote]
Lompakossa on selitys
[/quote] Ei auta rahuli, jos mies on oikeasti jäätävän ruma. Eihän sellaisen kanssa voi lapsiakaan hankkia, kun saavat huonot geenit.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 15:57"]Koska kauneus on katoavaista
[/quote]
Mieti miten ruma rumilus on vanhana.
Varmaan siksi kun eivät ole enää yläasteella niinkuin aloittaja.
Ei mua ainakaan onneksi kukaan mies huolinut, olen ruma.
Minä olen ihastunut monesti suorastaan hurmaaviin "rumiin" (tai ruminapidettyihin) miehiin. Aivan järisyttävän ihania persoonia, huomioivia ja kohteliaita.
En tiedä pitäisittekö minua kauniina, mutta olen kyllä tosi suosittu miesten keskuudessa siellä sun sattuu, so I guess. Valinnanvaraa minulla siis olisi markkinoilla. Miksi siis haluaisin "ruman"? Koska en ole pinnallinen paskiainen kuten ap. :)
Meikä on just sellanen NL:n kuulantyöntäjä, lesbo/hiiritukkainen pullukka, lyhyt ja pönäkkä (persjalkataarikka) rillipää. Hampaatkin on vinossa, kun ei kaupungilla ollut varaa raudoittaa lapsia, joilla ei ollut purentavikaa vaan ainoastaan kosmeettinen häiriö. En ees meikkaa tai muutenkaan jaksa juuri puunata itseäni (nyppiä kulmakarvoja, lakata kynsiä, ajella sääriä tai kainaloita) muuten kuin juhlimaan lähtiessä. Mulla on kyllä ollut kysyntää, ja joskus kaverikin ihmetteli miten mulla on aina hyviä miehiä kun en oo kuitenkaan mikään huippumalli. En osannut vastata, mutta en kyllä valitakaan. Kai mulla on aika söpöt kasvot ja oonhan mä nyt ihan mielettömän hyvä tyyppi. Ja onhan tässä se hyvä puoli, että pinnalliset ihmiset eivät edes lähesty, koska arvomaailmat eivät kuitenkaan vastais toisiaan.
Voisin ottaa, mutta en kelpaa niille rumillekkaan.
Siksi , että Suomessa harva mies on hyvännäköinen ja jos haluaa edes saada, joutuu luopumaan omista kriteereistä. Tämä tosin ei liity n. 10-15% väestöstä.
Vähiten arvoa on sellaisella, joka nostaa itsensä muiden yläpuolelle ja kuvittelee, että hänellä on oikeus arvostella muita. Täytyy olla aika yksinkertainen, jos kuvittelee, että ihmisen arvo on ulkonäössä. Kyllä ne kvaliteetit löytyvät sieltä "ruman" ulkopinnan takaa. Kannattaa myös muistaa, että ei kaunotarkaan ole ikuisesti kaunis. Ja rumat ajatukset tekevät kaunottaresta jo nuorena todella ruman. Hapannaamaa ei kukaan jaksa kauan katsella, mutta iloinen ilme tekee ihmeitä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 15:07"] [quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:40"]Suksi nyt vittuun siitä, sosiopaatti. Hei hei. [/quote] Voi etkai vaan suuttunut? [/quote] En oikein ole aloittajan kuvaileman kaltainen, silmälaseja lukuunottamatta, jos siis sitä halusit alkeellisella kasvattamattoman lapsen tasollasi yrittää vihjata, mutta olen empaattinen ja humaani ihminen, siksi eka vastaukseni. En vain enää jaksa arvostaa tahallisen ilkeitä kusipäitä, te olette kaikkialla kuin syöpä. Jos te pahimmat ilkeilijät vain kuolisitte pois, olisi tämä maailma niin mukava paikka elää. Te olette vastenmielisiä, se on totuus. [/quote] Itse olet vastenmielinen kun toivot toisten ihmisten kuolemaa.
[/quote]
En tosiaankaan ole millään tavoin vastenmielinen. Huom. en tosiaankaan toivo ihmisten kuolemaa, ainoastaan ja vain kiusaajien, joilla ei ole mitään rajaa noissa ilkeissä jutuissaan ja alhaisuudessaan. Rumia ovat he itse sisältä, aivan sama mitä ulkonäkö silloin on. Kuka heitä muka oikeasti kaipaa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:47"]
Voisin ottaa, mutta en kelpaa niille rumillekkaan.
[/quote]
Tuskinpa olet oikeasti meitä rumia naisia yrittänyt iskeä :) meillehän ei iskuyrityksiä kun koskaan edes tule.
Olen miettinyt että voisin ottaa naisellisella tavalla ruman naisen; huono iho, kummalliset kasvonpiirteet, tihrusilmät...mutta kuitenkin näyttäisi selvästi naiselta. Monet rumat naiset ovat jykeviä ja kolhoja kasvonpiirteiltään ja osa näistä vielä leikkaa lesbotukan, vaikka kuvailevat itseään heteroiksi. Sitä en oikein ymmärrä, että halutaan maksimoida se NL:n kuulantyöntäjämäisyys.
Toinen rumien naisten tyyppi on naiset, jotka näyttävät 20 vuotta vanhemmilta ja monesti tyyli, ajattelu, harrastukset yms. vielä jotenkin korostaa sitä; sellainen räväkkyys puuttuu.
Tuossa setäni sanoi pari päivää sitten minulle, että rumia naisia ei ole olemassakaan. Eihän naisen joka tapauksessa mikään kaunis tarvitse olla, vaan riittää, että hänellä on joitakin kauniita piirteitä. Useilta hassunnäköisiltä ja valjuilta naisilta on tullut pakkeja; itseä vanhemmilta myös. Toisaalta taas olen saanut kehuja ihan kaikkien miesten mielestä melko näteiltä naisilta, joten ei kai pitäisi nöyristyä liikaa.
-Mies 29v + 1v-