Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Monennestako kierrossa raskaaksi ja minka ikaisena?

27.09.2006 |

Olemme yrittaneet ensimmaista vauvaa alkukesasta asti (menossa 3.kierto) ja ikaa minulla on jo 33-vuotta. Jostain syysta sita " oikeaa hetkea" ei ole aikaisemmin tullut ja tamakin yritys sai alkunsa miehen aloitteesta. Itse olen kypsynyt pikkuhiljaa ajatukseen, ja toisaalta harmittaa, kun perheen perustamista on tarvinnut lykata nainkin pitkaan. Tata palstaa olen seurannut muutaman kuukauden ja tuntuu, etta suurin osa ensikoista on minua huomattavasti nuorempia.

Onko taalla ketaan samassa tilanteessa olevia? Minka ikaisena olette ensimmaisen lapsenne saaneet ja kuinka pitkaan teilla meni ennenkuin tulitte raskaaksi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt 14. yrityskierto eli reilu vuosi yritystä eikä tärppiä näy. Ikää meillä molemmilla on 26v.

Vierailija
22/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen raskaus vuoden yrittämisen jälkeen jälkeen, km rv 7.

Toinen raskaus ja siis esikoinen tärppäsi heti keskenmenon jälkeen seuraavasta kierrosta. Poika. Ikää mulla oli 23v.

Kolmas raskaus neljännestä kierrosta, siitä tyttö ja mulla oli ikää 26v.

Nyt yritystä taas ja ikää 29v. kolmas yk. alkanut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 21v ekasta kierrosta

2. 23v ekasta kierrosta

Vierailija
24/29 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olla yritetty millään tasolla missään vaiheessa, jätin pillerit pois ja sillä siisti. Seksiäkin harrastettin hyvin harvasti. Vissiin pari kertaa kierto... silti:

* tokasta kierrosta, ikää 25 vee, kesken meni

*tokasta kierrosta, ikää 26 vee, syntyi poika

*toinen lapsi haaveissa, mutta odotellaan sopivaa hetkeä

Vierailija
25/29 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka sai alkunsa 2. kierrosta pillereiden lopettamisen (kesken kiertoa) jälkeen ja olin 19-vuotias.

Toka sai alkunsa ilman yritystä ns. vahinko, toivottu sellainen, oltiin puputeltu kierron 21. päivä (kierto mulla normaalisti oli n.27) ja piti olla varmat päivät...! Olin 22-vuotias.

Nyt olen 25 ja kolmatta yritellään, eka yrityskierto poiki kemiallisen raskauden, testi haamuplussaa 2pv ennen kun menkkojen piti alkaa ja menkat alkoivat 2pv myöhässä. Nyt tokaa kiertoa tässä.

Painoakin mulla on 10kg enemmän nyt joten olen varautunut siihen että ei nappaakaan enää kertalaakista. ;-)

Olen tosi onnellinen ja kiitollinen kun ollaan päästy näin vähällä yrityksellä. Olen jopa sitä mieltä, että tuota ekaa yrittäessa olisi voinut vähän kauemminkin kestää, tuossa iässä kun sitä ottaa kaiken niin itsestäänselvyytenä ;-) eikä ymmärrä onnekkuuttaan!

Vierailija
26/29 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärppiä 4 vuotta, eli aika monta kymmentä kiertoa. Ja siis lapsettomana elellään yhä. Ottaa aika ajoin hiukka tiukille, kun jää vauvajunasta aina jälkeen... Ja ikää itsellä 28v.

Vierailija
27/29 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Marie,

olen ikäisesi, tänä kesänä 33-v.täyttänyt. Meillä tärppäsi alkuvuodesta heti ensimmäisestä kierrosta, mikä vaikea vieläkin uskoa. Oltiin kyllä laskettu ovaripäivät ja yritettiin sitten maksimoida mahdollisuudet. Suvussa naiset saaneet lapsia vielä neljän kympin tienoilla.

Vierailija
28/29 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kannan minäkin korteni kekoon. Eli olen juuri 31-vuotta täyttänyt pienen pojan äiti. Poikamme sai alkunsa ensimmäisestä yrityskierrosta minun ollessa 29-vuotias. Kun poika syntyi tammikuussa olin jo kerinnyt täyttämään 30 vuotta edellisen vuoden syyskuussa.

Eli en ollut ihan nuori ensisynnyttäjä minäkään. Nyt kuumeilemme toista. Tätien jälkeen olisi tarkoitus aloittaa pikkukakkosen yritys.

Vierailija
29/29 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta tulee vähän näitä erilaisiakin tarinoita mukaan=-) Esikoinen/ainokainen sai alkunsa kahden vuoden yrittämisen ja yhden clomikuurin jälkeen vuonna -99, olin 31 vuotias. Toista " tehty" nyt reilu vuosi ja eka inssi tehtiin tänään. Täytän kohta 38. Vikaa ei ole löydetty eli ns. selittämättömiä ollaan. Ehkäisyä en ole käyttänyt vuoden -93 jälkeen, mutta toki tuota koko aikaa ei ole lasta yritetty.