Hukkasin taloyhtiön avaimen
Voi räkä!! Onko kellään käynyt samoin? Pitääkö paikkansa että tulee nyt tuhansien ja tuhansien lasku? :S Olen etsinyt avainta nyt 2kk eli tuskin enää löytyy :(
Kommentit (71)
Voi v******* kevät!!! EI voi olla totta voi ny $@@7@n@!!! Sen on löydyttävä. Saan jonkun kohtauksen pian...!!!
Ap
Siis sillä pääsee alaovesta, jos se on lukossa? Varastotiloihin, muttei varastohäkkiin. Ei kenenkään asuntoon. Saunaan yms?
Aikamoista paniikin lietsontaa täällä :D hah
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:53"]Siis sillä pääsee alaovesta, jos se on lukossa? Varastotiloihin, muttei varastohäkkiin. Ei kenenkään asuntoon. Saunaan yms?
[/quote]
Joo pääsee!
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:53"]Siis sillä pääsee alaovesta, jos se on lukossa? Varastotiloihin, muttei varastohäkkiin. Ei kenenkään asuntoon. Saunaan yms?
[/quote]
Kyseleekö kukaan noiden perään edes?
T. Vain nuorena hetken asunut kerrostalossa
Kertokaa nyt joku jolla on käynyt samoin?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:46"]
Paljon se uudelleensarjoitus maksaa, suurinpiirtein? -ei ap-
[/quote]
Tietääkö kukaan?
Mulle tuli kustantamaan 750 € kun hukkasi avaimen.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:02"]
Kertokaa nyt joku jolla on käynyt samoin?
[/quote]
Ei kellekään muulle käy noin :)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:46"]
Paljon se uudelleensarjoitus maksaa, suurinpiirtein? -ei ap-
[/quote]
Tietääkö kukaan?
[/quote]
Kannattaa kysyä lukkoliikkeestä.
No, minä kadotin ns. emännän avaimen, jolla siis pääsee saunaan, pesutupaan ja kellariin. Soitin isännöitsijän toimistoon, että tarvitsen uuden. Kävin hakemassa uuden avaimen ja maksoi 20 e.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:05"]
Mulle tuli kustantamaan 750 € kun hukkasi avaimen.
[/quote]
No voi vittu...
300? Etsimään rauhassa samalla järjestetään myös tavaraa.
Meidän entisessä taloyhtiössä isännöitsijä sanoi avaimia luovuttaessa, että jos hukkaa kotiavaimen niin siitä tulee hintaa n. 300e ja jos sen yleisavaimen eli emännän avaimen niin sitten vähän enemmän. Mutta ei meillä ainakaan tommosia yli 700e laskua olisi tullut. Avaimet oli niitä uusia Abloyn avaimia, missä on se oranssi (tai voi olla muunkin värinen) läiskä.
Riippuu montako lukkoa.. Olen töissä suuressa sairaalassa ja yleisavaimen hävittäminen kuulemma kustantaa kymmeniä tuhansia koska lukkoja miljoona
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:08"]No, minä kadotin ns. emännän avaimen, jolla siis pääsee saunaan, pesutupaan ja kellariin. Soitin isännöitsijän toimistoon, että tarvitsen uuden. Kävin hakemassa uuden avaimen ja maksoi 20 e.
[/quote]
Sama täällä. Tapahtui pahamaineisessa Helsingissä. Isohko taloyhtiö.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:08"]No, minä kadotin ns. emännän avaimen, jolla siis pääsee saunaan, pesutupaan ja kellariin. Soitin isännöitsijän toimistoon, että tarvitsen uuden. Kävin hakemassa uuden avaimen ja maksoi 20 e.
[/quote]
Sama täällä. Tapahtui pahamaineisessa Helsingissä. Isohko taloyhtiö.
[/quote]
Emännän avaimella ei kuitenkaan pääse sisään alaovesta?
Kyseessä ei ole avain jolla pääsee kaikkiin asuntoihin. Vaan avain jolla pääsee alaovesta, kellaritiloihin ja omaan asuntoon.
Ei vieläkään ole löytynyt vaikka koko aamun taas hain :(
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:44"]Olet siis hukannut taloyhtiön yleisavaimen!? Sinun on välittömästi ilmoitettava ainakin isännöitsijälle!
[/quote]
Miksi? T. Ei Ap mutta huokkaan kaiken myös..