Verenvuoto seksin aikana / jälkeen?
Onkohan normaalia, kun minulla on pari kertaa seksin aikana tai jälkeen vuotanut verta? Ensimmäinen kerta oli muutama päivä sitten, ja silloin huomasin hieman rusehtavaa vuotoa seuraavana päivänä. Loppui aika pian. Toinen kerta oli eilen, ja lakanoista huomasin verta tulleen myös seksin aikana. Sperma oli myös vaaleanpunaista, ja vaaleanpunaista vuotoa tuli myös jonkin aikaa seksin jälkeen. Mistähän tämä voisi johtua? Kuukautisten tulisi alkaa ihan näinä päivinä, voisiko johtua siitä? Raskaana en ole.
Kommentit (25)
Oletko varma, että veri tulee sinusta? Meillä käynyt noin ja huomattiin, että miehellä haava terskassa. Ihan pienen pieni. Hius tai miehen oma karva tehnyt viillon. Se haava sitten aukesi yhdynnässä ja vuoti verta sisääni. No tuskin teillä tästä kyse mutta kerroin nyt kuitenkin. :) että tällainenkin mahd olemassa.
Mulla oli tollasta joskus ja selvisi että miekkonen oli tartuttanut mulle klamydian. Hyi...
Itsellä käynyt myös noin, että juuri ennen kuukautisia harrastetun seksin jälkeen vuoti verta. Kohdunsuu laskeutuu ennen menkkoja sen verran alas, että tietyissä asennoissa penis osuu kohdunsuuhun
Mulla vuotaa joskus ja on myös yhdyntäkipuja toisinaan. Mulla on kuivat limakalvot ja ne sitten repeilee, kun miehellä on niin iso elin. Vagisan on auttanut.
Polyyppeja?