Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on narsisti ystävä?

Vierailija
21.07.2015 |

Voisiko ystäväni olla narsisti? Koskaan emme tee niin kuin minä haluan tai minun aikataulullani. Aina kaikki on hänestä kiinni. Jos hän haluaa jotan, hän saa sen syyllistämällä vaikka minulla ei olisi juuri silloin rahaa, aikaa, mitä hän ikinä tarvitseekin. Aina kuuntelen hänen ongelmiaan, koskaan minua ei kuunnella. Olen kestänyt kauan tätä pompottelua, mutta jossain kohtaa tulee stoppi. Olen jo sanonut suoraan asiasta, mutta hän selittelee eikä ymmärrä. Haluaisin hänestä jo eroon. Miten uskallan tehdä sen? En halua tuottaa pahaa mietä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit on varsin mukavaa ja viehättävää väkeä, juuri niitä joita viimeksi kaveripiirissäsi osaisit narsistitksi epäillä.
Ystäväsi tuskin on muuta kuin itsekäs mulkku. Ja lopeta tollaisten kanssa oleminen.

Vierailija
2/3 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit vaikka tiedät jo vastauksen. Ole onnellinen ettet seurustele sen kanssa.

No, ei tuo välttämättä täytä narsistin piirteitä. Omahyväisen kusipään piirteitä pikemminkin.

Eikö sinulla ole muita ystäviä? Hengailet niiden kanssa. Alat välttelemään koko tyyppiä. Kehität omia menoja. Vähättelet sen ongelmia tai vielä parempi, naurat niille.

Et vastaa puheluihin ja viesteihinkin vain lyhytsanaisesti ja piiiiitkällä viiveellä. Kyllä se kohta löytää uuden uhrin jolle purkaa ongelmistaan.Samallla se tosin kertoo sille kuinka vittumaiseksi sinä olet muuttunut kun et vastaa edes puhelimeen :D

Onneamatkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAKKAPÖKÄLE