Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup! Onko mies viehättävämpi jos hän tuoksuu hyvälle hajusteelle?

Vierailija
21.07.2015 |

Jääkö ohitsesi kiitävä mies mieleesi, jos hänestä jää hyväntuoksuinen hajuvana jälkeen? Oletko koskaan ollut treffeillä tai ihan vain jutellut miehelle, ja kokenut hänet vetovoimaisemmaksi hyväntuoksuisen partaveden takia? Jäätkö kenties bussissa salaa nuuhkimaan vieressä istuvaa, hyvältä tuoksuvaa miestä?

Vai koetko hajustetut miehet kenties vastenmielisiksi ja neitimäiseksi, joiden pisteet romisevat silmissäsi? Saatko päänsärkyä hajusteista, etkä sen takia halua olla voimakkaasti tuoksuvien miesten ympärillä? Vaihdatin paikkaa julkisissa, jos viereesi istuu hajustetut mies?

Vastatkaa!
Yläpeukku = kyllä, hyväntuoksuinen mies on vetovoimaisempi ja jää paremmin mieleen kuin hajustamaton

Alapeukku = hyi, en voi sietää hajustettuja miehiä

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tuoksusta. Joku Ck, Burberry tai Armani menee. 

Vierailija
22/34 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pukumiehet haisevat pahalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas, mutta treenihikinen mies tuoksuu useimmiten parhaalta (ja joissain tapauksissa suorastaan huumaavalta). Olen joskus törmännyt miehiin, joiden ominaistuoksu on sekoittunut onnistuneesti hyväntuoksuiseen dödöön tai suihkaukseen hajustetta. Axet ja muut voimakkaat käryt oksettavat.

Vierailija
24/34 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liputan kyllä hajuvesiä käyttävien miesten puolesta. Käytetyllä tuoksullakin on tietty merkitystä, mikään hirveä huonolaatuinen myrkky ei nappaa. Toisaalta olen itsekin suuri hajuvesien ystävä ja yhdistän tosi vahvasti eri tuoksuja muistoihin niin ehkä tämä osaltaan selittää asiaa.

Vierailija
25/34 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin axea käyttävä ku paskanhajuinen 

Vierailija
26/34 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä laitan hiukset, tuoksun hyvälle ja puunaan jonkinverran ja saan suomalaisilta naisilta vain homottelua. M25

Vierailija
27/34 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy joskus edustajia, joiden jälkeen jää keinotekoisen hajusteen haju vartiksi leijumaan, vaikka ilmastointi on hyvä. Vrt. esim pieru tai muu haju ei jää niin pitkään. Ei todellakaan ole viehättävä. Paras on sellainen mieto saippua, mutta niistäkin löytyy liioittelua. Enkä ole sitten allerginen tai astmaattinen. 90 % edustajista ei osaa käyttää hajusteita oikein ja tämä koskee kyllä myös naispuolisia edustajia, joita alallamme on vähemmistö. Mitä ranskattariin, jotka otetaan aina esimerkiksi, en minä Ranskassa haistanut sellaisia järkkyjä hajusteita mitä osa suomalaisista käyttää. He osaavat käyttää niitä oikein. 

Vierailija
28/34 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika on liikaa hajuissakin ja hajusteita käyttävät tuppaavat aina lotraamaan liikaa, niin miehet kuin naisetkin. Mieto häivähdys on hyvä, mutta ei mikään mausteinen tai vessanpöntön raikastimen haju, vaan joku suihkusaippuan tuoksu. Pääasia kuitenkin kun ei haise hielle. Minulla oli aikoinaan miesystävä, joka lurasi jotakin haisevaa päälleen niin, että minäkin lemusin sille hänen vieressä olon jälkeen. Muutaman kerran nähtiin ja sitten pistin poikki, haju oli liikaa.

Vierailija
29/34 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 02:53"]Puhdas, mutta treenihikinen mies tuoksuu useimmiten parhaalta (ja joissain tapauksissa suorastaan huumaavalta). Olen joskus törmännyt miehiin, joiden ominaistuoksu on sekoittunut onnistuneesti hyväntuoksuiseen dödöön tai suihkaukseen hajustetta. Axet ja muut voimakkaat käryt oksettavat.
[/quote] mun mies haisee treenien jälkeen kissankuselle, tervetuloa huumaantumaan :) mää yrjöön..

Vierailija
30/34 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/34 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni haisen ihan juustolle enkä juurikaan käytä hajusteita koska en muista niitä koskaan laittaa, mutta eipä se noita naisia ole estänyt iholle tunkemasta.

Vierailija
32/34 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä laitan hiukset, tuoksun hyvälle ja puunaan jonkinverran ja saan suomalaisilta naisilta vain homottelua. M25

No kyllähän tuo jo homostelun puolelle meneekin.

Vierailija
33/34 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 02:53"]Puhdas, mutta treenihikinen mies tuoksuu useimmiten parhaalta (ja joissain tapauksissa suorastaan huumaavalta). Olen joskus törmännyt miehiin, joiden ominaistuoksu on sekoittunut onnistuneesti hyväntuoksuiseen dödöön tai suihkaukseen hajustetta. Axet ja muut voimakkaat käryt oksettavat.

mun mies haisee treenien jälkeen kissankuselle, tervetuloa huumaantumaan :) mää yrjöön..

Sehän johtuu siitä, että hän treenaa jo valmiiksi likaisena ja kenties jo ennestään hikisissä vaatteissa. Jos hikoilee puhtaalla iholla ja puhtaissa vaatteissa, niin ei silloin pitäisi pahalle haista, tai ei ylipäätään juuri millekään, koska eihän hiki itsessään haise, sehän käytännössä lähes pelkkää vettä.

Vierailija
34/34 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on kun ei haise millekään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän