Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Skanssi vai Mylly?

Vierailija
21.07.2015 |

Kumpaan kannattaa naisen tulla ostoksille ostamaan vaatteita?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mylly.

Skanssi on Lausteen, Huhkolan ja Varissuon vieressä,  mamut  on Skanssin asiakkaita.

Vierailija
22/29 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skanssi. Olkoot vaikka mitkä mamut liikkeellä, niin Skanssissa on paremmat liikkeet. Katso vaikka netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skanssi on kyllä aika kuollut paikka varsinkin arkipäivänä.

Se on harmi, koska onhan siellä Hesburger, aasialaista ruokaa, Aschan, Brahe kahvila, kenkiä löytyy aika hyvin, DaySpa.

Meinaankin mennä sinne kasvohoitoon seuraavaksi. Olen ollut joskus aiemmin pari kertaa ja hyvä kokemus. Lisäksi tarjottiin vielä valkoista teetä ja ystävällinen palvelu.

Vierailija
24/29 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skanssin pelastaisi Lidl. Voi kun avaisivat sinne viereen uuden myymälän. Ei sinne Cittariin muutenkaan viitsi mennä. Mutta Lidlin takia monet silti poikkeisivat muille ostoksille Skanssiin.

Vierailija
25/29 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Skanssia. Itse pidän ainakin enemmän siitä, että muita asiakkaita ei ole hirveästi ja saa shoppailla ihan rauhassa - Skanssi on nimittäin asiakasmäärältään pienempi kuin Mylly. Liikkeiden palvelu on lisäksi ollut mielestäni parempaa ja kauppoja löytyy monipuolisesti.

Toki tämä uusi XXL-urheiluliike on nostanut Skanssin asiakasmäärää, mutta sellainen on tietääkseni tulossa Myllyynkin, eikö olekin?

Vierailija
26/29 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skanssi ehdottomasti!

En missään raisiossa turkulaisena shoppaile...

Vierailija
27/29 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö joku edes Skanssissa? Luulin, että se on jo kuollut. Myllyn laajennus aukeaa kohta. Onneks olen jo entinen turkulainen, niin voin käydä Myllyssä hyvällä omalla tunnolla.

Vierailija
28/29 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään enemmän Skanssista.

Vierailija
29/29 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Helsingistä ja jos Suomessa shoppaan, niin tulen aina Myllyyn. Skanssi on jotenkin aneeminen. Myllyssä huonoa tällä hetkellä on, että siellä on remontti. Lisäksi monet urheiluliikkeet on lopetettu.