Skanssi vai Mylly?
Kumpaan kannattaa naisen tulla ostoksille ostamaan vaatteita?
Kommentit (29)
Skanssi. Olkoot vaikka mitkä mamut liikkeellä, niin Skanssissa on paremmat liikkeet. Katso vaikka netistä.
Vierailija kirjoitti:
Skanssi on kyllä aika kuollut paikka varsinkin arkipäivänä.
Se on harmi, koska onhan siellä Hesburger, aasialaista ruokaa, Aschan, Brahe kahvila, kenkiä löytyy aika hyvin, DaySpa.
Meinaankin mennä sinne kasvohoitoon seuraavaksi. Olen ollut joskus aiemmin pari kertaa ja hyvä kokemus. Lisäksi tarjottiin vielä valkoista teetä ja ystävällinen palvelu.
Skanssin pelastaisi Lidl. Voi kun avaisivat sinne viereen uuden myymälän. Ei sinne Cittariin muutenkaan viitsi mennä. Mutta Lidlin takia monet silti poikkeisivat muille ostoksille Skanssiin.
Suosittelen Skanssia. Itse pidän ainakin enemmän siitä, että muita asiakkaita ei ole hirveästi ja saa shoppailla ihan rauhassa - Skanssi on nimittäin asiakasmäärältään pienempi kuin Mylly. Liikkeiden palvelu on lisäksi ollut mielestäni parempaa ja kauppoja löytyy monipuolisesti.
Toki tämä uusi XXL-urheiluliike on nostanut Skanssin asiakasmäärää, mutta sellainen on tietääkseni tulossa Myllyynkin, eikö olekin?
Skanssi ehdottomasti!
En missään raisiossa turkulaisena shoppaile...
Käykö joku edes Skanssissa? Luulin, että se on jo kuollut. Myllyn laajennus aukeaa kohta. Onneks olen jo entinen turkulainen, niin voin käydä Myllyssä hyvällä omalla tunnolla.
Olen Helsingistä ja jos Suomessa shoppaan, niin tulen aina Myllyyn. Skanssi on jotenkin aneeminen. Myllyssä huonoa tällä hetkellä on, että siellä on remontti. Lisäksi monet urheiluliikkeet on lopetettu.
Mylly.
Skanssi on Lausteen, Huhkolan ja Varissuon vieressä, mamut on Skanssin asiakkaita.