Keksi yhden lauseen pituisia kauhutarinoita
Olin juuri nukahtamaisillani yksiössäni kun kuulin miten keinutuoli rupesi keinumaan itsekseen.
Kommentit (189)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:43"]kuu paistaa heleästi, kuollut ajaa keveästi, etkös elävä pelkää.
[/quote]quote
Tämä saa vieläkin kananlihalle. Teininä ajoin täysikuulla iltapumeässä koriin kaverilta. Reitti kulki tyhjää tietä peltojen välistä ja pellon laidalla oli autio talo. Tämä loru soi päässä koko matkan...
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:49"]
Tuo ovi johtaa kellariin, mutta sitä sinun ei kannata koskaan avata.
[/quote]
Hyi :)
Nainen tapasi baarissa jännittävän miehen, jonka luokse yöpymään tullessa nainen näki hänen kirjoittavan "Mies miettii..."
-Mies 29v + 1v-
Verottaja ei uskonut sanaakaan veroilmoituksestasi, vaan päätti verottaa sinua oman harkintansa mukaan.
Pieni tyttö havahtui yöllä siihen, että hänen äitinsä kutsui häntä alakerrassa. Kun hän lähti kävelemään kohti rappusi, vetäisi hänen äitinsä hänet omaan makuuhuoneeseensa ja kuiskasi: "Minäkin kuulin sen."
Huomaan olevani raskaana vasta, kun on liian myöhäistä hankkia enää laillista aborttia.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 02:21"]Oli kerran musta kylä, josta erkani musta tie. Tien vieressä oli musta kyltti. Se osoitti mustaan taloon. Talossa oli musta huone. Huoneessa oli musta arkku ja arkussa olit SINÄ!
[/quote]
Arkussa oli myös mustat kalsarit joiden sisällä oli Musta barbaari!
"Minä en saa unta, hän kuiskasi ja ryömi viereeni sänkyyn. Kun heräsin, minä olin jääkylmä - ja rutistin mekkoa, jossa hänet aikoinaan haudattiin."
"Ihmettelin pitkään, miksi kissani tuijottaa aina maanisen pelokkaasti kasvojani. Eräänä päivänä ymmärsin, että se tuijottaa aina suoraan taakseni."
Olet juuri nukahtamaisillasi pimeässä huoneessa, kun kuulet sängyn alta raapivaa ääntä ja äkkiä sänky heilahtaa :o
Oi kurjulaiset kultamunat joita mielessäni haudon,
ne unelmissain riutoo ikihaamuina kellarissain
ja kuni tyrän saanut ampiainen surraa.
Paavo Väyrysestä tuli pääministeri, ulkoministeri ja valtiovarainministeri.
Herään kun joku nukkuu vieressäni, enkä välittäisi siitä, mutta... minä asun yksin.
Tuo ovi johtaa kellariin, mutta sitä sinun ei kannata koskaan avata.