Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi sietää insinöörejä, olenko ilkeä ihminen

Vierailija
20.07.2015 |

Toki heissäkin on poikkeuksensa, mutta suurin osa insinööreistä on kyllä aika kaukana minusta ja omasta arvomaailmastani.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:42"]

Toimitusjohtaja. :'D Aivan varmasti, kuten jokatoinen av:lla. Ketä johdat, itseäsi? :)

[/quote]

Siivoojat ovat nykyään usein yksinyrittäjiä. Onhan se hienoa olla kiinteistöhuoltoalan yrityksen tj.

Vierailija
2/59 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jonkin sortin alitajuinen kateus ajaa työtä sinun käytöstäsi. itsetutkiskelun paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ilkeä. Ei oo pakko tykätä.

Terv. insinööri.

P.S. Minkälaiseksi kuvittelet arvomaailmani?

Vierailija
4/59 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähhää, tuli pilaamaan ketjusi. T. insinööri, olen tosin nainen, mutta kai me naisinsinöörit yhtä ärsyttäviä olemme? Jotenkin ajattelin, että mietit lähinnä miehiä. 

Vierailija
5/59 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää lähihoitajia.. :/

Vierailija
6/59 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mitään, ei me insinööritkään varmaan olla kiinnostuneita sinun seurastasi.

Vierailija
7/59 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan ymmärrä todellisuudessa insinöörin määritelmää tai työnkuvaa. Insinöörit ovat iso ajava voima meidän nykymaailmassamme, mistä luulet että läppärit ja älypuhelimet yms muu tekniikka on tullut?

Vierailija
8/59 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, täällä toinen naisinsinööri. Ihan alkoi kiinnostamaan, että miksi joku pitää minua sietämättömänä? Valaisetko vähän tuota arvomaailmahommaa? 

Vierailija
9/59 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:10"]Mä en voi sietää lähihoitajia.. :/
[/quote]

En ole lähihoitaja vaan toimitusjohtaja.

T: AP

Vierailija
10/59 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää ihmisiä, jotka luulevat tietävänsä toisesta ja hänen arvomaailmoistaan vain hänen koulutuksen tai työn perusteella.

Vierailija
11/59 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:12"]

En voi sietää ihmisiä, jotka luulevat tietävänsä toisesta ja hänen arvomaailmoistaan vain hänen koulutuksen tai työn perusteella.

[/quote]

Tämä!!! 

Vierailija
12/59 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:11"]Juu, täällä toinen naisinsinööri. Ihan alkoi kiinnostamaan, että miksi joku pitää minua sietämättömänä? Valaisetko vähän tuota arvomaailmahommaa? 
[/quote]

Mielestäni insinööreiltä puuttuu yrittämisdraivi ja kulttuuri, pitävät vain kiinni saavutetuista eduista. Eivät ole kovin uraorientoituneita. Toimitusjohtajana ollessani olen huomannut, että valittavat kaikesta eivätkä sovellu johtoportaaseen. Ovat myös usein liian tunteellisia.

Vierailija
13/59 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen insinööri ja samoin mieheni. Tykkäämme ajatella loogisesti ja realistisesti asioista. Humanistin kanssa ei aina oikein ajatukset osu yksiin.

Vierailija
14/59 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä insinöörit yleensä kiinnostuu musta. En ymmärrä miksi. Toisaalta insinöörin kanssa saatu lapsi tuli onneksi luonteelta enemmän äitiinsä. Äly tuli varmaan iskältä.

Vierailija
15/59 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no koska he ovat luonnontieteellisiä ja kehitysihmisiä eli usein liberaaleja uuden luojia voi joitain konservatiivisiä uuden kehittäminen ärsyttää

Vierailija
16/59 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n arvomaailma on päinvastainen kuin tuntemieni insinöörien en varmaan voi sietää ap:ta :/ Mun tuntemilla insinööreillä kun on kaunis ajatus siitä että kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia, luonnosta tulee huolehtia. Ajatuksiltaan käytännönläheisiä, loogisia ja tutkittuun tietoon nojaavia (ei esim mutuun).

Vierailija
17/59 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pelkäävät älykkäitä miehiä, koska heitä ei ole yhtä helppo manipuloida seksillä ja pihtaamisella.

Vierailija
18/59 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:11"]Juu, täällä toinen naisinsinööri. Ihan alkoi kiinnostamaan, että miksi joku pitää minua sietämättömänä? Valaisetko vähän tuota arvomaailmahommaa?  [/quote] Mielestäni insinööreiltä puuttuu yrittämisdraivi ja kulttuuri, pitävät vain kiinni saavutetuista eduista. Eivät ole kovin uraorientoituneita. Toimitusjohtajana ollessani olen huomannut, että valittavat kaikesta eivätkä sovellu johtoportaaseen. Ovat myös usein liian tunteellisia.

[/quote]

Oletpas pihalla. Suunnittelutoimistot ovat pk-yrityksiä ja kokin vai sairaanhoitajanko niitä luulet perustaneet? Ekonomit eivät ainakaan, heistä ei ole suunnittelualalla mihinkään. 

Vierailija
19/59 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne usein sosiaalisesti taidottomampia, ei karismaa ja taipuvaisia urautumaan vahvasti ajatuksissaan.

Vierailija
20/59 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:14"]

[/quote] Mielestäni insinööreiltä puuttuu yrittämisdraivi ja kulttuuri, pitävät vain kiinni saavutetuista eduista. Eivät ole kovin uraorientoituneita. Toimitusjohtajana ollessani olen huomannut, että valittavat kaikesta eivätkä sovellu johtoportaaseen. Ovat myös usein liian tunteellisia.

[/quote]

Hah, pitää tosi hyvin paikkaansa tuo sinun päättelysi, voi s..tana!

terv. Insinööri, toimitusjohtaja (n. sata työntekijää..)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän